VIII

1.6K 129 36
                                    

După 2 zile

Eu: Chiar trebuie sa se termine totul așa de repede?

Eric : Îți promit ca vom fi din nou împreună așa cum ar trebui sa fie. ..

Ma duc la copiii mei și îi îmbrățișez atât de strâns fiindcă îmi va fi atât de dor de ei ....

Angel : Ne voi întâlni la locul nostru ?

Eu: Când vrei tu și poți sa.l aduci și pe Eliot ...bine?

Angel : Sigur ....pa mami!

Apoi cu o ultima privire mă îndrept spre ușa și spre surprinderea mea ...în ea se afla Kyra ....

Ea: Eric ce căuta asta aici?!

El: A venit sa.si vadă copii !

Ea: Cine ți.a permis sa intri în casa mea?

Eu: Casa ta ..mai gândeștete înainte sa vorbești ....

Ea: Tu nu ai dreptul sa vii aici!

Deja simțeam cum sângele îmi pulsează și ușor ușor încep sa fierb ....se va termina urat ...

Eu: Vin când vreau în casa mea!!

Ea: Asta este casa lui Eric ....tu dute și stai la părinții tai buni de nimic care s.au ales cu o parașuta ca tine de te dai tu la iubitul meu...

Eu: Pana aici ....apoi cu ajutorul magiei o strâng de gat ....nimeni nu se ia de familia mea și încă ceva Eric este soțul meu așa ia.ti gândul de la el ....apoi o strâng mai tare .... ca dacă nu vei face cunoștință cu furia mea ...și crede.ma nu.ti dorești asta. ...

Încă strângând.o pe Kyra am ieșit afară unde am aruncat.o într.un copac....

Eu: Dispari !

Ea: Mă voi întoarce și vei regreta asta....

Ma întorc înapoi în casa unde Eric stătea cu copii la geam unde priveau toată scena. ....

Eu : Ce fel de părinte responsabil ești tu?

El: Poftim? Dar ce.am făcut ?

Eu: Cum ai putut sa.i lași sa se uite la așa ceva?

Angel : Ai fost uimitoare nu știam ca poți sa faci așa ceva ....

Eliot: Acum înțeleg de ce lui tati îi e frica de mami ...

Eu: Așa și trebuie ...Ai noroc ca au reacționat bine altfel domnule Blake am fi avut o discuție foarte frumoasa crede.ma ....

El: Și eu te iubesc !

Apoi vine și mă saruta și mă imbratiseaza. ...iar copii au făcut sunete ca și cum ar fi dezgustați. ...După care a urmat o sesiune de râsete. ...

Eu: Mă dor obrajii!

Eric: Te comporți ca un copil mic !

După ce ai auzit ce a spus am făcut un botic de cățel ....și M.am bosumflat. ...

Eu: Pai tu ai vrut copii eu ți.am dat 2 plus încă unul bonus....

Eric înghite în sec și eu mă uit confuza la el...

Eu: Esti ok?

El: Spune.mi te rog ca nu ești gravida!

Am căzut pe jos de ras urmată de copii mei care au privit scena de mai devreme....ce spun eu și înțelege Eric dar ca sa fie totul mai tare ...Am început sa.mi bat joc de el ....

Eu: Pai nu ai zis tu ca vrei foarte mulți copii? Angel nu ai zis tu ca mai vrei surori și frați?

Apoi îi fac subtil cu ochiul lui Angel și a înțeles ideea mea ...

Angel: A da pai vrei 5 frați și 7 ba nu .... 10 surioare cu care sa mă joc și sa ne jucam cu păpuși ....

Eliot: Ba sa fie 7 frați ca vreau și eu sa mă joc cu mașinile. ....

Eric s.a albit la fata și se uita la mine ca și Cum sa.i spun ca e o gluma....

Eu: Eric știi de data asta cred ca sunt tripleti sau chiar cvarteti. ....

Mai ca îmi venea sa cad pe jos de ras la ce fata avea ....a rămas stana de piatra .... apoi pe ușa a intrat Meg iar atunci când m.a văzut a sărit sa mă îmbrățișeze. ...

Meg: Nu pot sa cred ca ești aici ....mi.a fost atât de dor de tine ....

Eu: Și mie dar încă nu mă omorî. ....

Meg îmi da drumul din îmbrățișare și apoi îl văzu pe Eric - stana de piatra ....alb ca varul ....

Ea: Rose ce ai făcut niciodată nu a avut aceasta reacție. ....doar atunci când i.am vopsit camera în roz dar nu se pune ..

Eu: Nimic....

Apoi începem toți sa râdem și Meg i.a chemat pe toți din haita pentru a.l vedea pe Eric ....iar reacția lor a fost aceeași. .... plus câteva poze....

Eu: Gata Haide.ti sa.l aducem înapoi pe pământ.....

Ma duc lângă Eric și.i șoptesc la ureche ca totul a fost o farsa apoi l.am văzut respirând ușurat ....

El: Tu....tu.... O sa mi.o plătești pentru ce mi.ai făcut ....

După mă ia în brațe și mă duce afară avea o privire înfricoșătoare pentru prima data în viața ....

El: Deci tu o sa stai acolo acum....

Și mă pune lângă un copac ....Pentru prima data chiar imi era frica ....Din acei ochii albaștri în care te puteai pierde ....s.au transformat în niște ochi negri care te înspăimântă. ...

Eu : Eric a fost o gluma te rog nu te comporta așa .....serios acum ....

El : Nu ...de data asta ai întrecut măsură. .....acum o sa regreți ....

Am înghițit în sec ..niciodată nu l.am văzut pe Eric așa. .. După ce mă uitam la el cu frica ....l.am văzut cum a început sa rada așa de odată ....

El: Doamne am trăit sa o văd și pe ăsta lui Rose sa.i fie frica doamne ce fata aveai.....

Eu: Ce ?! Sper ca ți.ai făcut testamentul ca nu vei mai trai după ce te prin ....așa ca sar pe el și încep sa mârâi ....

El: Te rog mai de trăit...nu mă răni. ..

Apoi am început sa rad și el m.a sărutat ...

Eu: Cum ai putut sa crezi ca am rămas însărcinată după 6 ani idiotule?

El: De la tine mă pot aștepta la orice....

Uite un nou capitol ....știu ca nu e foarte bun dar lipsa de inspirație și promit ca o sa revanșez cu celălalt și sper ca nu veți omora ca am întârziat atât de mult 😆 ... ce credeți vor rămâne fericiți pana la adânci bătrâneți sau se va intampla ceva?



Luna Suprema Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum