Meg p.o.v
Mai am puțin și ajung unde totul a început și unde se va sfârși ...sper ca nimeni nu este rănit momentan dar mă voi răzbuna pe nenorocitul ce și.a bătut joc de mine...
Ajung pe câmpul de lupta și văd ca încă sunt în lupta mă duc cu viteza sper centrul luptei și scot cel mai puternic urlet al meu ...
Totul se oprește mulți au gurile căscate ..alții mai au un pic și plâng ....iar alții vor sa mă ucidă ....
Ma duc spre demon și fac ceea și am vrut sa fac de mult timp ...mi.a urmărit fiecare mișcare pana am ajuns în fata lui ....
Atunci cu toată puterea mea i.am dat o palma atât de puternică încât mana mea i s.a imprimat pe obraz ....
Eu : Asculta bine la mine ....în viața ta sa nu ma mai atingi sau sa îndrăznești sa îmi mai vorbești ....
Am putut vedea suferință în ochii lui albaștri dar acesta a dispărut după ce ochii lui au prins o nuanță de negru ...acum am înțeles ce se întâmplă cu el ...demonul e încă în el ....Îl controlează înseamnă ca atunci când avea ochii albaștri îmi spunea adevărul ...acum știu pe cine sa mă răzbun ....
Eu : Lasă.l în pace creatura ce ești !!
El : În sfârșit cineva care și.a dat seama ...totuși reprezinți o slăbiciune pentru săracul băiat ...care a suferit și chiar e încercat sa mă învingă . Chiar am crezut ca va reuși atunci când te.a întâlnim , s.a îndrăgostit ce pot sa zic ...dar am avut grija ca dragostea ta sa se stingă pe zi ce trece .
Eu : Ce vrei sa spui ?
El : Sclava ...exact cum am spus în aceea seara, dacă îmi aduc bine aminte atunci a început totul nu ?
Eu : Tu ...tu... nenorocitule...Mathias dacă ești acolo sa știi ca îmi para așa de rău că nu te.am ascultat ..
El : Poate are regretele lui dar ca sa nu.mi mai fii o piedica te voi omorî draguta exact ce ar fi trebuit sa fac din clipa în care ai venit ...
P.o.v la persoana a treia
Demonul o prinde pe Meg de gat în timp ce șoptea o incantație pentru a o tortura mai tare....Mathias se zbătea în interiorul propriului corp pentru a lua controlul și a- și salva singura ființă care l - a iubit chiar dacă era un monstru.
Selena și Ryan nu le venea sa creadă ce se întâmplă cu fiul lor ...totuși o mica speranță s.a aprins în sufletul lor când au văzut ca fiul lor încă trăiește .
Eric era fericit ca sora lui e bine , dar speriat ca ar putea sa o piardă în fata lui fără sa poată face nimic ....
Toți erau îngroziți de scena din fata lor Meg mai avea puțin și își pierdea viata fără sa.si ceara iertare de la singurul băiat pe care l.a iubit cu adevărat .
Totuși exista acolo în adâncul sufletelor o mica speranță de ultim moment ca cineva ar putea intra în câmpul de forță pe câte l.a creat demonul ....
Exact și așa s.a intamplat .....
Rose p.o.v
Alergam când mă țineau picioarele ...viata prietenilor meu depind de mine așa ca voi lupta la la moarte pentru a îi salva ....
Copii sunt extenuați dar noroc de Hacky ca a venit cu mine sa ne ajute ...
Ceva mă oprește se pare ca Eric îmi trimite imagini cu ceea ce se întâmplă .. Meg ....Mathias ...demonul ....acum știu ce trebuie sa fac ...
CITEȘTI
Luna Suprema Volumul II
WerewolfCe se intampla atunci cand Rose lipseste 6 ani departe de familie ...si totul pare ca s.ar fi schimbat ....totul va lua o intorsatura urata veti afla doar daca veti citi :)