XVIII

1K 96 13
                                    

Cobor și mă duc spre mama furioasa cu ochii mei roșii ....în timp ce am coborât scările m.a luat o amețeală ...dar nu am băgat.o în seama apoi am început sa tip de mă auzea toată haita ....

Eu : Mama!!! Cum ai putut sa faci așa ceva ?

Mama : Scumpo ce s.a intamplat ?

Eu : De ce ?

Mama : De ce ...ce ?

Nu am mai apucat sa îmi spun replica pentru ca amețeală a revenit cu un impact mult mai mare astfel încât am căzut pe jos ...și totul s.a făcut negru ...

Eric p.o.v

Nu mai rezist ...O sa explodez ...la un moment dat am sa cedez și am sa.i scot capul ăla sec de pe umeri ....O ascult pe Kyra cum vorbește cu glasul ei pițigăiat ...curând nu am s.o mai sufăr ....în timp ce încercam sa fiu atent la ce spune ....simt o durere în piept și imediat mi.au apărut imagini cu Rose în fata ...era pe jos inconștiență .....

Kyra : Esti bine iubitule ?

Eu : Da ....doar mă duc sa mă plimb puțin prin pădure ...Am nevoie de puțin aer....

Kyra : Sigur ..dar sa ai grija ...

Am fugit imediat spre iubirea mea sa văd ce a pățit ....ajung în casa și toți se uitau la mine cu ochii mari ...dar nu i.am băgat în seama ....O văd pe Rose pe canapea ...mă duc lângă ea și îi iau mana în palmele mele așteptând sa se trezească ...

Rose p.o.v

Sunt într.o încăpere unde predomina întunericul ...niciun semn de viață ..Am început sa mă plimb sa văd dacă ajung undeva dar e în zadar..

Aud cum o voce îmi șoptește numele ...mă întorc spre sursa zgomotului și văd un bătrân ..care avea o aura strălucitoare ....

El : Bună Rose-Marie!

Eu : Bună?a sunat mai mult a întrebare decât exclamare ...Nu vreau sa fiu nepoliticoasa dar tu cine ești ?

El : Eu sunt Azur!

Eu : Bine....cu ce scop m.ai chemat aici?

El : Răul devine din ce în ce mai puternic iar numai Luna Suprema îl poate învinge ....dar se pare ca Luna noastră și.a pierdut puterile ...

Eu :Greșești...Eu nu mi.am pierdut puterile ...Uite vezi ....spun făcând o flacara în palma ...dar s.a stins prea repede ...mult prea repede ....

El : Îți voi spune o poveste ...dar as vrea sa nu ma întrerupi ...

Eu : Foarte bine !

El : A fost  odată un băiat curajos care avea puterea de a controla vântul ....era cel mai puternic element iar toți îl iubeau deoarece îi ajuta tot timpul ...dar într.o zi a fost atacat de cel mai puternic demon ...Amon ....Pentru a.i fura puterea ....a fost rănit foarte grav ca nimeni nu.i mai dădea șanse la viață .... dar în acea noapte s.a intamplat inevitabilul. ...lumina lunii a trimis o ucenici care a fost antrenata pentru a deveni următoare Luna ... și l.a salvat pe băiat .....când s.a trezit și s.a uitat la frumoasa fata s.a îndrăgostit de ea pe loc și au trăit o iubește eterna ....Amon a jurat sa se răzbuna pe cei doi pentru  ca i.au stricat planurile ..iar Lucifer l.a torturat pentru eșec din cauza lor ....
Cei doi îndrăgostiți au făcut un copil...era un băiețel minunat care era mai mereu vesel ....După patru ani de la naștere băiețelul a ieșit afară sa se joace ....Mama lui i.a spus sa nu se I depărteze prea tare pentru ca poate fi periculos  ....El nu a ascultat și a întâlnit un om sărac care era doar deghizat fiindcă era Amon și l.l.a vrăjit astfel devenit cea mai cruda persoana dar pentru  ca vraja sa funcționeze....băiețelul trebuia sa acumuleze foarte multa ura fata de o persoana ....chiar și cea mai mica supărare putea activa vraja ....
După câteva luni cei doi îndrăgostiți au mai făcut un copil de data acesta o fetiță foarte fragila deoarece ea a moștenit cele mai mari puteri de la părinții ei ....când băiețelul a văzut ca toată atenția era îndreptată spre mica făptură ....a început sa o urască atât de tare încât vraja lui Amon a funcționat dar mai mult de atât l.a făcut un demon mult mai puternic astfel luându.i locul lui Amon ....băiatul și acum o urmărește pe fata pentru a o putea ucide ....și sa o facă sa sufere atât de tare cum a suferit și el ....

Eu : Wow ...Sa înțeleg ca asta e povestea familiei mele ...

El : Așa e ... dar atunci când ai fost în subteran ai intrat în contact cu întunericul ....și puterile tale încep sa dispară de aceea acum trebuie sa te duci la Copacul Puterii sa.ti dea puterea înapoi asta dacă o meriți ....multe ființe su încercat sa ia puterea imensa din acest copac dar el a refuzat pe toți ....

Eu : O singura întrebare mai am ... Cum îl cheamă pe băiețel ?

El : Mathias. ...și este fratele tău ....

Eu : Minunat ....Cat timp mai am la dispoziție pana la război ...?

El : O luna ...dar în acesta luna va încerca să te lovesc a unde te doare mai tare ...

Eu : Copii mei ...Eric ...Mama. ..Tata ....

El : Ai grija mai ales atunci când te pândește Îți ofer aceste daruri pentru a te orienta în călătorie și pentru a ști când te urmărește orice ființă malefica ....

Eu : Cum as putea sa o salvez pe Meg ?

El : Copacul va ști tot ....El te va ajuta în orice problema doar dacă îi vei câștiga loialitatea ...nu mai am timp dar dacă mai ai nevoie de mine ... striga.ma în vise și voi apărea ...

Eu : Multumesc! Ne mai vedem ...

El : Tine minte soarta omenirii  e în mâinile tale ..

Și cu asta fiind spuse a dispărut iar lumina își face apariția ....Deschid ochii și îl văd pe Eric lângă mine încercat sa mă contacteze ....mă ridic și el mă imbratiseaza ....observ ca am la mana o brățară .. presupun ca acesta este darul pe care mi l.a dar Azur ...

Eric : Mă bucur ca ești bine ....dar ce s.a întâmplat ?

Eu : Trebuie sa mă duc la Copacul  Puterii ...

Eric : E imposibil ...mulți au plecat în aceasta călătorie  dar nu s.au mai întors ....

Eu : Trebuie sa mă duc ....acum totul are logica ...Mama m.a trimis sa te ajut sa câștigi o lupta ...dar lupta nu a fost cea cu Felix ci cea care ca urma acum așa ca ai face bine sa te pregătești ....e posibil ca Kyra sa iti spună asta dar tu trebuie sa.ti joci jocul în continuare și sa fii se partea lor ....așa vom avea si mai multe elemente surpriza. ...

Se pare ca am reușit sa postez ....Miracol de Crăciun 😊 am pus povestea familie Supreme ...ce părere aveți ? 😮 Vreau sa va uram Crăciun fericit! 😄🎅 și ne mai auzim ...😉

Luna Suprema Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum