VI

1.7K 133 26
                                    

Este seara și mă îndrept spre haita Whitemoon ....nu este târziu deci nu cred ca Angel s.ar fi culcat ....ajung la fosta mea casa și văd ca prințesa mea a făcut ceea ce i.am zis....

Intru pe fereastră și văd ca Angel nu era în camera ....așa ca am profitat și m.am uitat pe desenele ei ....

Nu pot sa cred m.a desenat pe mine ....deși nu știa cine sunt mi.a desenat puterile tot. ...se pare ca Eric a ajutat.o...

Cred ca poveștile pe care le spunea când erau mici au fascinat.o ....

Ușa se deschide și îmi văd fetița intrând. ..

Angel: Luna! !

Eu: Sht! Nu trebuie sa știe nimeni ca sunt aici!

Angel: Scuze...

Eu: Tu ai făcut astea?și arat spre desenele ei...

Angel: Pai tati ne spunea ca Luna Suprema era cea mai puternica , frumoasa și curajoasa fata din lume....eu cred ca tati s.a îndrăgostit de ea la cât de frumos o descrie...

Eu: Dar ai spus ca nu.i place acest subiect. ..

Angel: Asta când Kyra e pe aici și când îl vrajeste ....când ea e plecata tata se poarta foarte frumos cu noi....

Eu: Despre mama voastră a mai zis ceva?

Angel: Acum l.am auzit vorbind despre ea...

Eu: Și ce spunea?

Angel: Spunea ca era cea mai puternica....și incredibila persoana pe care a întâlnit.o chiar dacă uneori era incapatanata și se purta copilărește ...ăsta i.a plăcut cel mai mult la ea...

Mi.ar fi plăcut sa o cunosc ....adică cred ca ne.ar fi iubit mult și ne.am fi distrat împreună toți patru...

Eu: Sa știi ca indiferent de ce spune lumea mama ta te va iubi întotdeauna și este mandra de tine...

Angel: De unde știi asta?

Eu: Pentru ca îmi ascult inima...încearcă și tu...închide ochii și da.mi mâinile. ..

Angel face întocmai și apoi cu ajutorul magiei văd ceea ce îți imaginează. ..nu pot sa cred....Ea și.a imaginat ca eu sunt mama ei...

Deschid ochii și o văd zâmbind ...

Angel: Luna ai vrea sa fii tu mama mea?

Eu: Bineînțeles ca da!!apoi o iau în brațe și o strâng foarte tare și o ridic sus ...în timp ce o învârteam. .

Eric: Angel de ce nu dormi la ora asta?
Eu: Haide fugi la culcare!

Angel : Noapte buna mami!

Când am auzit ce a spus au început sa.mi dea lacrimile de bucurie , sunt așa de fericita păcat ca nu pot sa.i spun ca eu sunt mama ei adevărată. ..

M.am dus la fereastra și am văzut ca toată haite era afară așa ca trebuie sa mă strecor pe ușa din spate...

Cobor scările silențios și pentru o secunda m.am oprit fiindcă mi.am adus aminte de momentele petrecute în aceasta casa prima casa în care am locuit destul de mult timp...unde mi.am găsit iubirea ...unde mi.am făcut prieteni și acești copii minunati dar mai trebuie sa.l cunosc pe Eliot. ..

Când am vrut sa ies pe ușa cineva m.a strigat...

Eric: Rose?

M.am întors și apoi am vrut sa plec dar el m.a prins și apoi m.am întors înapoi. ..

Eric: Te rog nu pleca! Ea nu e aici ....nu poate sa mă vrajeasca. ...

Eu: Știai?

Eric: Bineînțeles. ..orice ți.as fi spus nu este adevărat te rog crede.ma....

Eu: Eric ...eu..

El nu a mai stat și m.a cuprins intr.un sărut pasional plin de dor ....și mie mi.a fost dor de el ....și acum îmi demonstrează ca și lui de mine....

Eric: Ce s.a intamplat în acești șase ani?

Eu: Adonitii m.au dus în lumea subterana. ..și mi.au torturat timp de șase zile ceea ce la voi a însemnat șase ani....îmi pare așa de rău. ..apoi îl iau în brațe.....

Eric: Nici nu știi cât mi.ai lipsit ...

Eu: Eric eu trebuie sa plec ...nu vreau ca cineva sa mă vadă. ...

Eric: Nici gând am o noapte la dispoziție sa stau cu tine și nu am s.o pierd pentru ca iubita mea a rămas la fel de incapatanata ....

Apoi m.a tras de mana și m.a dus în camera noastră unde am stat împreună și am vorbit...chiar dacă știu ca după ce va veni nenorocita aia de vrăjitoare va veni se va sfârși acest moment dar nu.mi pasa voi profita de el și voi savura fiecare moment pe care îl am cu Eric în aceasta seara ...

Hei uite încă un capitol sper ca nu mai este chiar atât de trist și în continuare aștept părerile voastre....

Luna Suprema Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum