Mă duc acasă la părinții mei și îi văd în sufragerie unde păreau îngrijorați...
Eu: Am ajuns!
Când mă aud tresar amândoi și vin lângă mine într.o secunda...
Mama: Esti bine?
Eu: Mama am 19 adică 25 de ani deci te rog. ..
Tata: Ai fost la haita Whitemoon?
Eu: Da dar nu am făcut ce mi.am propus...
Tata: Atunci ce s.a intamplat?
Eu: Mi.am cunoscut fetița tată!
Mama: Ai văzut.o pe Angel?!
Eu: Voi nu?
Mama: Eric nu ne.a mai lăsat sa stăm cu gemenii după ce tu ai dispărut....și Cum era?
Eu: Are 6 ani....este așa de mica de fragila și frumoasa are parul saten cu tente blonde și ochii albaștri. ...
Mama: Ce n.as da sa o vedem și noi....dar Eliot?
Eu: Pe el nu l.am văzut...Angel îmi spune Luna și mâine mă întâlnesc cu ea la stanca lupului și dacă vreți as putea sa o aduc adică totuși sunteți bunicii ei ....dar nu știe ca sunt mama ei deci sa nu.i spuneți bine?
Mama: Deabea aștept!
Mă duc sus și ies pe balcon unde văd luna ..
Se pare ca Angel se gândește la mine ...simt ăsta cred ca în momentul ăsta se uita pe fereastra ...
Dar pentru ca somnul nu m.a prins încă am sărit într.un copac și m.am dus la haita Whitemoon. ...
Aveam dreptate prințesa mea stătea la geam și se uita la Luna parcă aștepta un semn ceva....
Așa ca mi.am ridicat mana și cu ajutorul magiei am făcut ca Luna sa strălucească puternic....apoi am scos un urlet. ..iar Angel a zâmbit liniștită și s.a dus înapoi în camera....
M.am dus și eu în camera mea și m.am culcat cu gândul la întâlnirea de mâine cu fiica mea...
***
Este dimineață soarele a răsărit și de abia aștept sa o văd pe ea....pe micuța mea ....mă îmbrac și văd ca brățară mea lucește semn ca Angel e deja la stanca....
Am ieșit afară și m.am transformat așa ca am ajuns mai repede și m.am pus pe stanca când Angel era cu spatele la mine..
CITEȘTI
Luna Suprema Volumul II
WerewolfCe se intampla atunci cand Rose lipseste 6 ani departe de familie ...si totul pare ca s.ar fi schimbat ....totul va lua o intorsatura urata veti afla doar daca veti citi :)