Am intrat în casa împreună cu copii și ce sa vezi părinții mei parcă mă așteptau nu.i condamn ....oricine s.ar fi gândit ca voi veni aici ....dar când mama mi.a întâlnit privirea .....a rămas cu gura căscată ....
Mama : Doar nu ai ....
Eu : Ba da ....spun cu răceală ..
Mama: Cum ai putut sa.l respingi ?! Te.ai gândit la acești copilași ???
Angel : Nu vrem sa.l mai vedem pe Eric niciodată !!!
Mă uitam socata la ea ...parcă era alta persoana ...sa pare ca lupul ei interior vrea sa iasă mai repede ....
Ii iau de mana pe cei doi semi- îngerași și îi duc în camera unde ii pun sa se culce pentru ca a fost o seara lunga și chiar trebuie sa se odihnească....
După ce mă asigur ca au adormit cobor încet jos și mă duc în bucătărie, unde îl văd pe tata foarte supărat ....trec pe lângă el ignorându.l ca sa îmi iau un pahar cu lapte...rece fiindcă cel cald nu îmi place ...
Când să ies din bucătărie tata își drege glasul și ca sa nu ma cert cu el mă întorc și mă așez în fata lui...
Tata : Sper ca știi ce faci !
Eu: Tata, am trăit 18 ani singura în pădure .....timp de 6 ani am fost torturată și tot am scăpat ....nu cred ca e așa de greu sa crești 2 copii mai ales ca ei înțeleg fiindcă sunt mari ....nu mai ești mult și se vor transforma....și in plus sa nu.mi spui tu mie cum sa.mi cresc copii pentru ca nici tu nu știi cum sa crești un copil....și așa am plecat în camera mea.
Am intrat în camera și deja parcă mă sufocam prea mult stres ....așa ca am ieșit pe balcon ....Cum am deschis ușa un vânt rece m.a lovit în fata ....
Se pare ca tata nu e in toane bune ...poate ca am fost prea dura cu el ....dar nu știe de ce am venit aici ...nu știe ce am văzut la fosta casa ....nimeni nu înțelege câtă ura simt în acest moment ....dar acum voi fi ca înainte fără sentimente ...doar pentru copii mei voi lupta și pe ei îi voi iubi ... De în seara asta nu voi mai fi Rose- Marie Black ....ci sunt Rose- Marie Moon ....Luna Suprema ...care va conduce toată lumea vârcolacilor fără a avea un Alpha ....
Ma uitam pe cer și aud din camera alăturată unde îmi sunt copii un sunet ...m.am dus la ei și l.am văzut pe Eliot care nu dormea ....și a ieșit în viteza lângă mine pe balcon .....
Eu : Ce s.a intamplat ?
Eliot : Cerul e tulburat nu.i bine ....stelele sunt neliniștite ....
Eu : Eliot ce tot spui acolo ?
Eliot : Privește !
Uitându.ma pe cer am văzut niște nori gri imenși care făceau tot peisajul atât de sumbru ....
Apoi m.am uitat la Eliot a început sa se înfrunte la cer și apoi toți norii au dispărut ....în timp ce făcea acest lucru încheietura îi strălucea ....se pare ca micuțul meu și.a aflat puterile ...
Eliot : Așa e mai bine!
Eu : Știi ce înseamnă asta?
Eliot : Nu....
Eu : Ți.ai descoperit puterile ....sunt atât de mandra de tine ....mâine Îți voi arata cum sa le mânuiești .....bine ? Dar acum fugi sa te culci !
Eliot : Noapte buna mami !
Eu : Noapte buna scumpul !
Știu ca e scurt dar vreau sa va mulțumesc pentru sprijin și mă bucur ca vreți continuarea acestei cărți ....cred ca am găsit o poza perfecta cu Eric ce ziceți îl păstrăm pe acest băiat ?
Oricum ce credeți ca se va intampla mai desparte ?
CITEȘTI
Luna Suprema Volumul II
WerewolfCe se intampla atunci cand Rose lipseste 6 ani departe de familie ...si totul pare ca s.ar fi schimbat ....totul va lua o intorsatura urata veti afla doar daca veti citi :)