Meg p.o.v
24 de ore .....doar 24 se ore nenorocite ca sa îmi găsesc o rochie ....Cum sa îmi fac parul ....unghiile ...machiajul sa.mi aleg pantofii și multe alte lucruri ....întrebarea este de ce ??? Va spun eu de ce ...Pentru ca domnul Mathias a.k.a Nu știu eu ce Demon Suprem mi.a spus ca mâine are nu știu ce întâlnire importanta care se va face sub forma de o petrecere și cine este partenera lui ? Eu ....Oh wow nu mă așteptam la așa ceva nu e ca și cum l.as fi obligat dar na .....
În tot palatul ăsta nu am găsit o rochie pe placul meu și simt ca înnebunesc când sunt în situații de genu îmi sun prietene dar de unde ce conversație normala as avea Alo Bună sunt Meg te.am sunat sa îmi dai un sfat în legătură cu o ținută dar scuze nu poți veni unde sunt pentru ca sunt prizoniera unui frumușel ....stai ce doamne mă iartă am gândit acum ? Se pare ca aceasta problema mă face sa gândesc și irațional ....
Pana la urma fac o combinație intre o fusta lunga și o bluza din dantela ...și le așez pentru ziua de mâine ....acum următoarele lucruri .....
Mathias : Ce s.a intamplat aici ? Zici ca e venit un uragan !
Eu : Pai da ....nu te simți ?
Mathias : Scuze păpușica dacă ți.am stricat planurile ...
Eu : Daca tu crezi ca o fata normala reușește sa se pregătească pentru o petrecere importanta în atât de puțin timp ....plus ca stocul de aici e mai vechi decât bunica care apropo a murit ....te înșeli amarnic ....
Mathias : Voi fetele ...Va stresanți atât de mult !
Eu : Voi băieți puneți pe voi ce vedeți prima oare și gata ....dar noi măcar vrem sa arătăm bine și sa fim niște domnișoare finute și elegante ...acum te rog nu îmi mai irosi timpul ca și așa e limitat ...Am o gramada de treaba ...
Mathias : Încă ceva domnișoară pretențioasă s.a făcut o mica schimbare de program .....
Eu : Ce schimbare?
Mathias : Pai.....petrecere este în seara acesta ...pa !
Si trântește ușa lăsându.ma sa clocotesc de nervi .....
Eu : CE?!?!?! O sa te omor nenorocitule !!!
Mathias p.o.v
E atât de draguta când e nervoasa ....păcat ca va muri cu familia și prietenii ei pana la urma dar cine a zis ca nu mă pot juca puțin cu ea pana atunci ?
***
Seara a venit mai repede decât mă așteptam ....mă duc spre șifonier îmi aleg un costum și mă duc la garderoba sa mă îmbrac ....invitații vor sosi imediat ....
Cobor și aștept la baza scărilor pe blondina sa vina odată ....mă uit în jur și observ ca au venit toți când deodată muzica se oprește și toți se uite la superba domnișoară care cobora apoi prinzându.ma de braț ...mă uit la ea uimit și atunci când i.am întâlnit ochii mi.am dat seama ca era chiar Meg ....mai frumoasa ca oricând ....
Eu : Arăți ....
Meg : Îngrozitor ....deplorabil ...oribil ?
Eu : Voiam sa zis minunat !
Meg : O Wow Mathias a făcut un compliment trebuie sa notez asta într.un calendar ....
Eu : Foarte amuzant !
Mergem și o prezint pe partenera mea la fiecare invitat apoi o las sa se distreze în timp ce eu îi conving pe prietenii mei sa se alăture războiului .
Meg p.o.v
Mă plimb de jumătate de ora căutându.l pe idiot .....prin mulțimea de invitați îl observ ca vorbește cu o fata care evident e aici doar pt ca e în călduri ....dar nu înțeleg de ce mă deranjează ca stat atât de aproape de el ....oare sa mă fi .....nu e imposibil ....adică nu am mai ieșit în oraș de mult timp deci ....
Ma apropii sa aud despre ce discuta când lacrimile deja începeau sa își facă apariția ...
Mathias : E doar o sclava ...O sa mă distrez puțin cu ea și apoi oricum va muri ....este doar o distracție nu îți fa griji nu ți.ai pierdut locul ....
Ea : De aceea te iubesc eu pe tine ....
Ma îndepărtez suspinând încet când fiind neatenta am dat peste o vaza ... El s.a întors spre mine dar eu am început sa fug astfel încât nimeni sa nu ma prindă ....Am ajuns afară lângă un copac unde puteam sa îmi plâng de mila ....Cum a putut spune așa ceva ....preferam sa stau în temniță ...nu mai vreau sa.l văd în viața mea ....
Îmi revin ușor ușor ...când simt doua mâine pe talia mea și un miros de alcool în combinație cu sânge ....mă zbat astfel plecând de lângă matahala din fata mea acum ....
Observ furia de pe fata lui și mă împinge în copac eu rămânând blocată pentru prima oară în viața mea creierul meu s.a blocat ....
Se apropie de gatul meu și își scoate colții de vampir când îmi pregăteam sfârșitul ....
Dar nu s.a intamplat acest lucru fiindcă Mathias l.a luat de pe mine și i.a rupt capul la propriu ....
El : Esti ok ?
Eu : Sa nu îndrăznești sa vorbești cu mine ....Am fugit cu viteza mea de lup în camera mea și m.am încuiat acolo ...nu vreau sa mai vorbesc cu el niciodată ....Dacă așa mă considera atunci poate sa își ia adio de la mine ...
CITEȘTI
Luna Suprema Volumul II
WerewolfCe se intampla atunci cand Rose lipseste 6 ani departe de familie ...si totul pare ca s.ar fi schimbat ....totul va lua o intorsatura urata veti afla doar daca veti citi :)