•Marinette storyline•
Am desfacut cu teama saculetul. Clinchete micute, nu in genul celor de clopotei, ci in genul argintului lovit de argint, s-au auzit la scaparea micutului saculet pe jos. Alya s-a aplecat si din saculet a scos ceea ce nu credeam niciodata ca va mai scoate. Gandurile m-au furat imediat. Cum au ajuns astea in posesia lui Adrien?
Imi indrept mana tremurand si apuc sa iau cerceii. Nu par sa se fi schimbat deloc. Mi-i asez cu grija si inchid ochiii. Cand deschid ochii o vad pe Tikki care ma priveste cu un zambet mare pe buze.
-Marinette! *tipa ea si ma ia in brate*
-Tikki!
Ce mult mi-a lipsit vocea asta pitigaiata. Nu pot sa cred cum de o simpla reintalnire imi poate lumina ziua si schimba iar conceptia atat de tare.
•Alya storyline•
Scot cu teama in acelasi timp cu Nino si Marinette ceva din saculet. O brosa? Stai, brosa asta seamana izbitor de tare cu un miraculos. Doar nu...
Bag repede mana la loc in saculet si caut cu degetele un fel de brosa pe care poti sa o porti ca si o clama. Reusesc sa dau de ceva si o scot admirandu-i nuantele de verde si de albastru. Mi-o pun ca brosa pe interiorul camasii si astept magia sa se intample.
Din lumina se formeaza rapid acel paun mutant (cum imi placea mie sa-l tachinez) pe care il super adoram.
-Pack! *am spus vesela*
-Alya. Alya! *a venit si m-a apucat intr-un fel de imbratisare cu scurtele-i brate*
Nu as fi crezut ca pasarea asta ciudata imi va lipsi vreodata atat de mult. Deabia acum realizez prostia de-al arunca in Sena.
•Nino storyline•
Bagam toti trei mana in saculet in acelasi timp. Cand scot mana, pe degete era rasucit un fir de colier, Volpina. Admir micutul colier si il pun in saculet, nu inainte sa-mi scot bratara.
Doua ate groase verzi legate intr-o parte, unite printr-un talisman cu doua gauri speciale de ate. E destul de grozava, daca stau sa ma gandesc. Iar moda lor abia ce a inceput.
Imi pun bratara la mana. Un miros de eucalipt sau de lemn de sandal (niciodata nu am reusit sa diferentiez mirosurile astea "zen", chiar daca lemnul de sandal miroase dulce, iar eucliptul da putin spre iarba proaspata acoperita de roua) ma face sa tresar. Cunosc mirosul asta mai bine decat ma cunosc pe mine.
-Nino, Nino, Nino, Nino. *a spus Wave privindu-ma vesel*
-Wave, frate. *am spus mai fericit decat prima data cand l-am privit*
•Chloe storyline•
Vorbeam cu Kim despre o competie de alergat pentru profesionisti la care ar participa doar cunoscutii primarului, cand deodata apare scumpa mea Alya.
-Ti-o fur cateva secunde. *a spus Alya si m-a tras de acolo in camera ma*
Marinette si Nino erau deja acolo.
-Scoate ceva de aici. *a spus Nino intinzandu-mi saculetul*
Alya iesise deja din camera. Cand am scos mana am reusit sa ma fac cu cel mai pretios lucru pe care mi l-a daruit cineva, mai pretios decat tot Parisul, si desigur ca mult mai frumos. Tineam in mana o clama galbena ce dadea a nuanta de miere. M-am grabit si mi-am asezat-o cu grija in par, apoi am reusit sa simt o fericire interioara imensa. Acum, in fata mea, zbura micuta mea albina ("micuta", mhm) preferata.
-Bee?!
-Chloe! Chloe! Chloe! Chloe! Chloe! Chloe! Chloe! *repeta ea plangand in micuta mea bluza*
•Marcus storyline•
Stau intins pe spate pe canapea. Nu e nimic mai plictisitor decat hotelul asta. Stiu asta pentru ca tata si tatal lui Chloe au insistat sa locuiesc aici in hotel alaturi de Chloe si Lila. De ce nu m-am dus la mine acasa cand am avut ocazia? Nu stiu, dar regret asta acum. Un fulger imens se joaca printre nori.
Alya apare vijelie de cine stie unde si ma apuca de mana. Ma trage cu putere dupa ea pana in camera la Chloe unde ma arunca si pleaca. Mma ridic de pe covor si ii vad pe Marinette, Chloe si Nino mai mult decat fericiti, extaziati.
-Scoate de aici. *a spus Marinette*
Am bagat mana nesigur in saculet si am scos ceva mititel, intr-un fel metalic, dar nu e din metal si cu singuranta nu e nici din platina. Cand am scos obiectul la lumina am ramas incremenit. Tineam in mana acea brosa magica (,) care mi-a schimbat destinut. Mi-am asezat brosa, iar adevarata magie s-a intamplat.
-Norro?
-Marcus?
-Norro!
-Marcus!
•Lila storyline•
Alya intra val-vartej la mine in casa, ma trage de pe canapea de la filmul la care ma uitam, ma taraste tot holul dupa ea pana la apartamentul lui Chloe, ma baga in apartament si apoi in camera ei. Nu am timp sa reactionez ca Nino imi imtinde un saculet ce pare facut din carpe, dar e dragut, are un stil mai vintage.
Desfsc saculetul, iar mainile si picioarele incep sa-mi tremure. Scot cu grija talismanul cu coada de vulpe si mi-l asez ca si cum as fi intr-un vis la gat. In clipa urmatoare, bila aia rosie si enervanta imi apre in fata.
-Foxy... * spun eu cu lacrimi in ochi*
-Lila? Lila!
O imbratisare plina de iubire si de armonie.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Deci da, am postat un nou capitol. Am zis sa le dau miraculosii inapoi, au suferut si-asa destule. Ce, nu am dreptate? Dar daca ati citit cu atentie (imi place sa va pun pe ganduri), ce s-a intamplat cu Plagg? Adica numai el nu a fost mentionat. Astept parerile voastre in legatura cu acest subiect de discutie, dar si in legatura cu acest capitol. Sper ca a fost cat-de-cat ok si fara foarte multe greseli gramaticale. L-am scris pe tot in 51 minute fara pauza cand am realizat ca nu am ce sa postez azi, duminica, zi libera cica, dar eu am de facut proiect despre poluare. Ca tot am spus de proiect, maine am de prezentat un proiect, iar in echipa mea random pentru care doamna a tras la sorti, suntem doar doi copii care vom participa, asa ca daca aveti vreo idee cum sa fac proiectul despre poluare (la biologie), va rog sa-mi lasati in comentarii.Ne vedem data viitoare cu un nou capitol proaspat scos din garla cu petrol!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••