•Chloe storyline•
Simt o tulburare ciudata, ca unduirile neregulate ale unui ochi de apa. Am o senzatie neplacuta, intr-un fel macabra, simt ca o sa ni se intample ceva oribil, ceva incontrolabil si de neoprit.
-Chloe, esti atenta? *ma intreaba profesoara pocnind din degete*
-Da doamna. Ma scuzati.
-Serios acum, ce sunteti toti asa de aerieni? Nino va fi bine.
-De unde stiti de Nino?
-A venit mama lui sa-mi explice de ce nu va veni la scoala. Sunt multi huligani, feriti-va de ei.
Se uita scurt prin clasa si acelasi lucru fac si eu. Majoritatea nu sunt atenti la ora, facand cate ceva ce nu are legatura.
-Marcus, unde e Nathaniel? *intreaba doamna*
-Am auzit ca e racit. *a raspuns Marcus nepasator*
Inima incepe sa imi bata tare, mult prea tare pentru ritmul mru lenes. Respir foarte greu, toata lumea indreptandu-si atentia asupra mea. Ma inec in salvisa tanjind dupa aer. Simt cum totul se intuneca, cazand cu capul pe banca. Vad neclar, aud sunete infundate, noci macar cazatura nu am simtit-o, deci asta se intampla cand lesini. Inchid ochii involuntar si ma las purtata intr-un abos negru, ultimul lucru pe care il aud fiind "Sun la o ambulanta!".
•Time skip•
Deschid ochii cu foarte mult greu, avand privirea inca incetosata. O durere de cap s-a instaurat numaidecat, ducandu-mi mainile din reflex peste locul durerii. Dar ce loc sa acopar? Intref capul cu doar doua pae micute? Ma ridic in sezut si examinez camera. Era alba, fara tablouri sau ceva elemente decorative, o masuta micuta, o fereastra si doua scaune. Ma intorc inspre usa si-l vad. Eram in aceiasi camera, cred ca e cea mai buna situatie pe care nici nu mi-am permis sa o iau in calcul.
Ma ridic, picioarele tremurandu-mi. E foarte rece aici. Imi acopar bratele instantaneu cu palmele, mergand cu pasi de mort pana la patul lui Nino. Imi ridic mainile de-asupra lui, unduindu-le cum m-a invatat Bee. Este uimitoare abilitatea asta speciala, pot sa vindec persoanele cu care am o conexiune spirituala. Ceva e in neregula, ii simt spiritul aproape in totalitate, dar ceva ma blocheaza, o bucata rece, fara viata, prinsa de spirit, o bucata de lumina. (Lumina are capacitate inrobiei, intunericul comunica cu umbrele, spiritul vindeca persoanele cu conexiuni speciale, focul isi da seama care este adevarul si care este minciuna decodificand ghicitori, apa poate controla sangele in anumite conditii, aerul poate crea furtuni devastatoare, pamantul este bun in cutremure si distrugeri de munti/dealuri)
Dupa ce il sun pe Marcus, toti cinci ajung aici imediat. Se aseaza disperati pe patul meu sau stau in picioare, provind cu atentie sporita la ceea ce urmeaza sa facem. Ma concentrez, scotandu-i cu foarte mare grija sufletul din corp. Este mult mai greu decat suna. Marcus isi intinde mainile, atingand lumina lipita de suflet. O smulge imediat, iar eu ii cobor cu mare atentie sufletul la loc in "carcasa goala". Incep iar sa fac "inspectia sufletului".
O racoare ciudata se lasa in camera, urmata de o lumina puternica. Cand imi deschid ochii, il vad pe cel de acum cateva zile. Parul lui negru flutura in albul zapezii ce acoperise incaperea.
Avem ocazia sa-l privim mult mai indeaproape. Ochii lui sunt defapt caprui si lipsiti de viata. Buzele ii sunt arcuite intr-un zambet subtil cu subinteles inspaimantator.
-Acum ar trebui sa-mi iau ce-mi apartine. *a spus amuzat* Si va dati seama, doar a trebuit sa va urmaresc pana sa va detransformati.
Un cerc ciudat, de flori, il inocjoara. Florile incep sa creasca pana formeaza o sfera, un fel de baricada spinoasa.
-Va place puterea mea? Nu a trebuit decat sa smulg "natura". Dar banuiesc ca nu ati auzit de acest miraculos.
Isi infige mana pur si simplu in pieptul lui Nino.
-Nuuu! *a tipat Alya privind sangele cum curge suvoaie*
-Calm. *a spus scuturandu-si mana* O sa-l vindec. Puterea era prinsa de picioare, deci nu cred ca o sa mai mearga vreodata. In rest o sa supravietuiasca, chiar o sa-l scot din coma.
I-a atins rana, si o lumina linistitoare l-a invaluit.
-Vedeti, nu sunt un personaj rau.
Apoi a disparut, odata cu el si zapada si baricada de trandafiri. Am auzit tusete puternice, si pe nestiute Alya era la patul lui Nino, imbratisandu-l, in timp ce lumina disparea.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Am refacut capitolul, dar nu e nici de departe asemanator cu originalul. Am vrut sa ma las de scris, nu din cauza incidentului cu capitolul, ci din cauza faptului ca am realizat ca nu ma pricep la asta. Totusi inca n-am facut-o. Va astept parerile legate de aberatia asta de capitol, si va spun de acum ca in capitolul anterior Adrien a visat-o pe Marinette. Oare cine va fi umratorul atacat? Dar la ce se referea prin "natura"? Cine e personajul asta misterios si la ce s-a referit prin "Nu sunt un personaj rau"? Atatea intrebari fara raspuns. Daca nu stim cu ce ne confruntam, nu stim nici cum sa-l distrugem. Nu uitati, astept comentarii cu pareri, cer scuze pentru a triloana oara pentru greseli.Ne vedem data viitoare cu un nou capitol proaspat scos din "sesiunea de shopping"!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••