33. "Blestem?"

333 24 4
                                    

   •Adrien storyline•

   -Ati fost sa vedeti ce mai face Nino? *ne intreaba profu' ingrijorat*

   -Da. *a raspuns Chloe scurt*

   Ma uit cu atentie la tabla, fixandu-mi un punct anume. Mintea imi zboara de la ora de economie la prietenul meu, prins in acel scaun cu rotile, avand acel zambet palid si lipsit de speranta, facand trist cu mana de parca ne-ar implora din priviri sa nu-l lasam singur. Nu suport sa-l vad in starea asta, deprimat si lipsit de viata, ca pe o carcasa goala ce zace toata ziua privind tacut pe fereastra aburita a salonului, asteptandu-ne pe noi sa venim si sa-l inveselim.

   Clopotelul se aude puternic, zgomotul lui devenind mult prea enervant. Aud cum scaunul lui Nino este tras, si simt o mana rece pe spatele meu. Poate ca mana ei este rece, dar sentimentele-i sunt calde si sincere. Imi intorc privirea ca sa ma pot fixa in ochii ciocolatii ai Alyei.

   -Stii ca o sa fie bine, nu? Adica e Nino, a cazut din varful Turnului Aiffel si nu a patit nimic. Eu deja il vad in cateva zile fugind in colo si-n coace.

   -Nu Nino ma ingrijoreaza acum. *am semi-mintit eu*

   De ce "semi-mintit"? Pentru ca ma ingrijoreaza Nino, dar mai e ceva ce ma ingrijoreaza la fel de tare.

   -Tipul ala? *m-a intrebat ea*

   -Da. A zis ceva de "natura". Crezi ca exista un astfel de miraculos?

   -Nu stiu, dar ar fi interesant.

   Un tipat se aude puternic pe hol. E un tipat feminin, dar nu reusesc sa-l recunosc. Ies din clasa speriat si vad o fata cu parul albastru privindu-si inspaimantata reflexia dintr-o vitrina. Probabil a gresit culoarea pentru par, adica e destul de exagerata: par albastru, haine albastre si o caciula de iarna stil rusesc albastra. Se intoarce spre partea holului in care ne aflam noi, ce surpiza, are si ochii albastrii.

   Langa ea e un baiat cu parul brunet. Dintr-un oarecare motiv, el pare mult mai speriat decat ea.

   -Pardon! Pardon! *le aud pe Marinette si pe Alya trecand prin multime*

   -Ce se intampla? *intreaba Alya*

   Apele se mai linistesc, toti elevii pleaca sa-si faca damblalele in pauza mare in timp ce Alya si Marinette discuta cu misterioasa si inspaimantata albastrea. Ma uit la baiatul cu parul brunet, imi aminteste de cineva. E cu un an mai mare ca noi, de la 12 C, clasa de mate-info.

   -Adrien? *ma intreaba el*

   -Da...?

   -Am fost colegi la gradinita.

   Asta a fost cam brusc. Ori e fericit sa ma revada, ori e un mincinos cu un stil foarte ciudat.

   Din senin imaginea unui baietel care arata ca el, doar ca mult mai mic, ma izbeste din senin. Acum mi-l amintesc, ne jucam mereu impreuna cu masinutele.

   -Gray?!

   -Cam greu te prinzi.

   Acea fata cu parul albastru vine si se ascunde in spatele lui Gray, plangand.

   -Juvia e om. Juvia nu mai e kwami. Juvia e speriata. *a spus plangand*

    -Ma scuzi, ai zis kwami? *am intrebat-o eu*

   -Juvia mai vorbeste non-sensuri. Noi o sa plecam acum. *a spus Gray*

   -Nu. As vrea sa discutam despre asta in particular. Cred ca stiu despre ce e vorba.

   •Time skip•

   Deschid usa de la apartament si il poftesc pe brunet inauntru. Dupa ce ma asigur ca a intrat si Juvia, incui usa in urma mea. Ii poftesc in sufragerie si il intreb direct:

   -Ce fel de kwami e Juvia? Ce putere ti-a oferit?

   -Uite Adrien, cred ca ai innebunit. *a spus Gray*

   -Poti avea incredere in mine. Si eu am un kwami, Plagg. Puterea lui e intunericul.

   -Cavalerii Intunecati. Nu. Juviei ii este frica. Juvia e din Insulele Iernii. Juvia e speriata de cavaleri. Cavalerii ii ataca familia Juviei. *a spus Juvia inspaimantata*

   Gray o apuca de ceafa si ma intreaba unde este Plagg, apoi o incuie in aceiasi camera cu el.

   -De ce a prins forma umana? *am intrebat eu*

   -Probabil e din vina lui Lyon.

   -Cum adica?

   -Puterea mea e sa creez gheata, iar a lui e sa creeze zapada. De cand a murit, Juvia se comporta ciudat. Apoi, dintr-un kwami dragut asemanator unui pinguin, devine o fata imbracata ciudat.

   -Putere lui a fost furata?

   -Da.

   -De cine?

   -De Drowblond.

   -Drowblond?

   -Un baiat cu parul negru. Daca putere ne este furata, ei se intorc la forma umana. Daca imi amintesc bine, asta este cea mai nasoala parte a blestemului.

   -Blestem?

   -Daca sunt in forma umana si detinatorul lor moare, si ei mor.

   -Si voi imparteati un kwami?

   -Ceva in genul. E foarte greu de explicat.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Da, am facut asta. Ucideti-ma. Am combonat Fairy Tail cu Miraculos. O sa fie doar pentru cateva capitole, pentru ca ceea ce urmeaza sa le fac lor nu am putut risca sa le fac ship-urilor principale. Deci, va fi interesant. Plus ca pe langa momentele triste traiete de Gruvia in manga (Fairy Tail, capitolul 498), am zis sa mai adaug si ceva aici. Imi distrug personajele favorite, ce sadica sunt. Vreau sa stiu ce parere aveti de acest capitol meschin.

   Ne vedem data viitoare cu un nou capitol proaspat scos pe banda!••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Ne vedem data viitoare cu un nou capitol proaspat scos pe banda!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Invincibila √Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum