•Marinette storyline•
-Hai Marinette, curaj. *mi-a spus Tikki*
-Bine Tikki, acum intru.
Am dat sa fac un pas in fata, dar am sfarsit prin a face cinci inapoi.
-Marinette! *m-a certat Tikki*
Am lasat capul in jos si am intrat in clasa. De ce nu vroiam sa intru in clasa? Simplu, totul a inceput de dimineata.
•Time back•
Telefonul incepe sa "se agite" pe noptiera. O melodie de Ariana Grande ma face sa ma ridic instantaneu in sezut si sa ridic telefonul, ma suna Alya.
•Conversatie telefonica•
-Hei Alya. *am spus cu o voce somnoroasa*
-Neata soare. Ce faci?
-M-ai trezit tu, ce sa fac?
-Pe la scoala mai ai de gand sa treci? In zece minute inceo cursurile.
-Alya, nu mai abera atat. E abia 7:50. Mai am o ora si zece minute.
-Trei... Doi... Unu...
-Mai am doar zece minute! *am tipat eu si m-am dat jos din pat*
-Hai ca o sa inventez o scuza.
-Mersii Alya, esti cea mai buna.
-Stiu asta, acum grabeste-te ca ti-au mai ramas doar sapte minute!
•Sfarsitul conversatiei•
Ma dau jos din pat ca arsa si, cum altfel nu puteam sa fac, m-am impiedicat de un papuc si am ajuns sa ma lovesc de coltul biroului. Ma cam doare ochiul stang, dar nu cred ca am patit ceva.
Imi iau repede hainele si le trantesc pe pat, apoi ma incalt cu papuceii pufosi si ma indrept spre baie. Scot pasta de dinti si periuta, dar cand ma uit in oglinda scap un tipat imens.
•Time skip•
Intru in clasa grabita, ascunzandu-ma de privirile colegilor. Ma asez in banca si astept sa fiu ironizata. Spre surprinderea mea, nimeni nu m-a ironizat, cred totusi ca m-au compatimit.
-Ce ai patit la ochi? *m-a intrebat Alya chicotind*
Daca prietenii nu mi-au spus nimic, prietenii cei mai buni au un cuvant de zis in toata treaba asta.
-Am cazut. *am raspuns eu simplu*
Alya si Nino au inceput sa rada, Lila se ascundea sa nu o vad ca rade, iar Chloe se uita dezamagita la mine.
-Cum sa cazi!? *aproape ca a tipat Chloe nervoasa*
-Cum se cade. *a raspuns Nino*
-Cum ai reusit sa cazi? *a continuat Chloe nebagandu-l in seama pe Nino*
-Cu talent. *a inceput Nino sa rada*
In ultimul timp, Chloe cu Nino se cearta din ce in ce mai des si, daca acum jumatate de an nu m-ar fi interesat asta, acum suntem o echipa si trebuie sa fim uniti.
Alya se uita la mine si la Lila si ne face obinuitul semn de "Am aflat ceva, lasti-i sa se certe pana ne intoarcem.", iar noi o aprobam usor din cap. Iesim in liniste pe hol, in timp ce Chlor aproape ii zboara capul lui Nino.
-Asta a fost pe aproape. *a chicotit Alya*
Am parcurs tot holul pana am intrat in baia fetelor.
-Deci, care-i faza? *a intrebat Lila*
-Marinette, spune-ne adevarul. *a spus Alya*
-Adevarul? *am intrebat confuza*
Alya a scos fondul de ten si a inceput sa-mi acopere fata ca sa nu se mai vada rana.
-Da, adevarul. *a spu ea*
Lila se uita la noi neintelegand ceea ce se petrece, dar nici eu nu prea inteleg.
-Nu inteleg... *am spus*
-De cateva zile, cam trei sau patru, te comporti ciudat: eviti anumite strazi, scurtaturi; esti din ce in ce mai ingrozita noaptea. Ce se intampla cu tine?
-Am observat si eu asta. *a spus Lila*
-Nimic fetelor, serios. *am spus privind-o pe Alya cum isi strange fardurile*
M-am uitat in oglinda, parea ca nici macar nu as fi cazut.
-Acum zii-ne. *a spus Lila serioasa* Nu te cunosc de mult timp, dar te cunosc destul de bine, si stiu ca se intampla ceva ciudat cu tine.
Am tacut din gura, pana la urma am fost invinsa. Nu am putut sa ascund chestia asta prea bine.
-Bine, o sa va spun tot. *am spus cu capul plecat* Dar trebuie sa fim toti.
Zis si facut. Dupa ce orele s-au sfarsit mai repede decat ne-am fi asteptat, nemaifacand engleza si chimia, am fost trasa de maini pana la unul din locuril noastre de intalnire, mai pe scurt: camera mea.
Le-am povestit tot despre cum am intalnit demonul, si despre cum Tikki spune ca l-a simtit pe Plagg si ne-a mai spus si Tikki ca puterea pe care o sinteaa din partea lui Plagg era aproape.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hei, am postat acest capitol cu o intarziere uriasa, imi pare rau. Aceste doua saptamani sunt super incarcate, ieri am dat invitatile de banchet, azi merg sa-mi iau rochia, saptamana trecuta am dat probele la educator-invatator si engleza intensiv (le-am luat pe amandoua), mai am si test la fizica, dar nu stiu cand, dar stiu ca e sumativ, vineri am banchet, sunt prinsa asa intr-un talmes balmes cum s-ar zice pe romaneste.
Sper ca v-a placut capitolul, va astept parerile in legatura cu el. Imi cer scuze pentru a nu-stiu-cata oara de greseli, sunt om, am o tastatura ce uneorie scrie singura chestii gen "iiiiiiiiiii" si eu sterg i-urile, in timp ce eu le sterg, tastatura mi le baga duble, viata.
Ne vedem data viitoare cu un nou capitol proaspat acoperit de paratrasnet! (Aseara toti prietenii mei: Ba, fulgera!, dar eu: Voi chiar vreti sa ies afara si sa va demonstrez ca nu fulgera? Oh, fucking god, ce lumina! *cand a fulgerat si am apucat sa vad si eu*; acum tuna la noi, stiti, seara fulgerele si dimineata tunetele)
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••