42. Raspunsul

542 27 10
                                    

   •Marinette storyilne•

   L-am luat in brate coplesita de durere. Era el, era aici, era al meu, era inconstient. Speranta incepea sa se risipeasca precum scoicile in loviturile aprigi ale valurilor. Urmaream inamicul din departare stiind ca asta o sa fie momentul revansei.

   Am aruncat o ultima privire indurerata inspre pletele sale blonde, manjite de sangele nedreptatii, si apoi am sarit in atac. Aruncam yoyo-ul in colo si-ncoace, insetata de lichidul sau vital. Nu-l voiam inchis, nu, eu il voiam mort. Am vrut din adancul inimii mele sa fiu cea care-l va ucide, care-i va reteza gatul.

   •Time back•

   -Sunteti pregatiti? *ne-a intrebat Alya rasufland greu*

   Era un moment disperat. Aflasem locatia inamicului, trebuia sa ne descurcam intr-un fel sau altul. Acedt Negrila - cum ii mai zicem noi uneori - are de gand sa plateasca. Il vom intemnita intr-un loc sigur si-l vom secatui de puteri.

   -Eu da. *a spus Nino apropriindu-se in scaunul cu rotile*

    -Tu nu mergi nicaieri! Nu pot risca sa te pierd! *a spus Alya nervoasa*

   -Eu nu cred ca e o idee buna sa mergem. *a spus Chloe speriata* Nu vreau sa fie o cursa sau ceva.

   Ceva din tonul blondei m-a facut sa ma indoi de nesiguranta acesteia.

   -Nino ramane acasa. Noi intocmim un plan. Gray, si Juvia trebuie da ramana acasa cu ceilalti miraculosi.

   -Si Juvia poate sa lupte! *a tresarit Juvia de pe canapea*

   -E prea periculos... *a lamurit-o Gray*

    -Daca Gray lupta, atunci si Juvia lupta! Juvia poate fi diversiune! *a spus Juvia nervoasa*

   -Uite, nu avem timp sa ne contrazicem. Juvia o sa fie cu Gray diversiune. *a spus Marcus*

   -Eu cu Chloe vom ataca din partea stanga. *a spus Lila*

   -Eu cu Alya din dreapta. *a spus Marcus*

   -Juvia si Gray sunt si diversiuni si atacurile din centru. *am spus privindu-mi prietenii* Eu cu Adrien suntem in spate.

   -Atunci asa ramane. *a rasuflat cu greutate Chloe*

   Cred ca este ingrozita pentru ceea ce va urma, cine stie...

   Dupa cateva minute de liniste deplina, am decis sa ne punem planul in aplicare. Zis si facut.

   Am pasit in intunericul noptii, aruncandu-ne intr-o rapa cu iesire incerta. Planil mergea bine. Gray si Juvia se plimbau ca si cum ar cauta ceva foarte important, sau pe cineva.

   -Nu va credeam chiar atat de prosti! *a spus Drownbold aparand in fata lor*

   Cu o singura unduire a degetului a reusit sa-l tranteasca pe Gray la pamant. Ii asteptam semnalul, inca nu puteam ataca si sa riscam sa distrugem tot.

   -Serios acum, voi numiti asta atac surpriza? *ne-a intrebat el razand*

   A pocnit din degete si am vazut cum oameni controlati prin subjugarea luminii au iesit tarandu-i dupa ei pe Alya si Marcus. Din partea opusa au iesit alti doi oameni cazuti sub acelasi blestem al luminii carandu-le pe Chloe si Lila.

   -Ai grija! *a tipat Juvia*

   Totul s-a intamplat prea repede. Nu mai intelegeam ce se petrece. Gray aproape a fost strapuns de o sageata de zapada combinata cu lumina, sar Juvia s-a aruncat in fata sagetii. Sangele ei pata albul zapezii imaculate.

Invincibila √Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum