•Foxy storyline•
-Spre deosebire de Bee, eu am trait o viata destul de placuta. Ruperea pecetii nu m-a afectat pe mine in mod direct. *am spus plictisit*
-Nu s-a intamplat nimic interesant in ziua aia? *s-a mirat Tikki*
Am inceput sa zbor prin camera.
-Foxy? Foxy. Foxy!
-Bee, ce vrei?
-Povesteste-ne azi!
-Bine. Vroiam sa ma alatur cavaleriei in ziua aia. Stiu ca imediat ce m-am trezit m-am schimbat, am mancat si am tulit-o spre ei.
•Andronoma (prima dimensiune)•
-Stanga! *a tipat cu putere unul dintre cavaleri*
Am executat cu atentie fiecare comanda pe care ne-a dat-o.
-Pe plaja!
Am inceput: stang, drept, stang, drept pana pe plaja. Ajunsi acolo, ne-am trantit pe malul acesteia. Plaja era la cateva zeci de kilometri de satul nostru. Daca am plecat de acolo la 6 fara putin, am ajuns aici la 12 si ceva, mentinand ritmul.
-Hei, vulpeo! *a tipat unul dintre cavalerii sefi*
Eu eram singurul cu parul rosu si negru. La noi in tara esti cu parul rosu, dar cateva suvite din fata imi sunt albe, iar tot parul este rosu, ceea ce ma face unic ca dracu intre ingeri.
-Da, sa traiti!
-Ce naiba e cu parul tau?
-Ce? Nu va place?
-La nebunie. Ia zii tinere, cum te cheama?
-Eduard.
-Bleah, nu ti se potriveste.
-Eu cred ca ma prinde foarte bine.
-De acum esti Foxy. Ai vreun comentariu?
-Doar unul.
-Imi place indrazneala ta, ia zii.
-De ce mi-ati pune un nume in veche limba? Si ce dracu inseamna?
-Foxy? Inseamna vulpe sacra.
-Multumesc.
-Ce ciudat, imi place. Datorita lu' Foxy aveti pauza de masa crescuta!
Cu totii s-au bucurat. Nu era cine stie ce, adica in loc sa terminat la unu, putem termina la unu jumate.
Mi-am lasat bolul cu mancare jos. Ceva nu era in regula. Un miros ciudat, a gaz. Parea ca nu sunt singurul care il simte. Si lumina, parea sa fie mult mai putina. Ce se petrece aici?!
-Deci a sosit timpul. *a spus un cavaler* Tinerii mei, ne-a sosit moartea!
Ne-am privit unii pe altii plin de confuzie. "Moartea"? Adica un antrenament dur? Sau chiar moartea adevarata?
Cerul a inceput sa explodeze. Pur si simplu, particole de lumina erau aruncate cu viteza pe pamant, distrugand ce atingeau, un fel de grindina, dar pe post de gheata serveau bucati micute de metal.
-Ce se intampla aici? *a intrebat unul dintre candidati plangand*
-Pecetea de fier. *am bolborosit eu*
-De unde stii de ea? *m-a intrebat un cavaler*
-Scrierile vechi, legendele si povestile pe care m-au invatat parintii mei... "Ce se va intampla cu oamenii mei? Sunt gata de intuneric? Oare vor rezista fricii? Se vor transforma in fier si vor cadea lucind din cer daca o sa cada prada spaimei. E o desfaimare, felul naturii de a ne spune ca ne-am intins mai mult decat ne tine plapuma. Pacate din pacate trag, iar apocalipsa din absolut toate." Scrieri Antice, capitolul 5, paragraful 8.
-Se pare ca cineva si-a facut temele. Nu credeam ca avem un credincios cu noi. Asculta camarade, nu te supara, dar lasa religia pe seama Norilor, daca ma intelegi.
-Am citat dintr-o simpla carte gasita la bunica mea.
-In fine.
O liniste macabra, fara glas de om. Metalul ce lovea puternic pamantul era singurul care se mai auzea infundat pe fundal. Toti eram speriati. Unii plangeau, altii se rugau la nu-stiu-ce zeu. Eu nu puteam sa ma gandesc decat la matusa mea: o mai fi in viata? deja a murit? se ingrijoreaza pentru mine?
Am auzit cum palmele unuia dintre cavalerii fruntasi se loveau cu putere unele de altele. M-am intins pe jos nepasandu-mi de ceea ce urma sa fie spus. E apocalipsa, la naiba, nu mao conteaza daca ma supun unor reguli stupide si non-sensice!
-Foxy, ridica-te naibii!
-Ce rost mai are?-Cum adica ce rost?
-Eu cred ca ne zbatem degeaba. Stiti ceva? Vom muri toti.
Cativa cavaleri au ales sa fie de partea mea si sa nu ne mai conformam regulilor. Ce zi de rahat, daca stiam, ramaneam cu matusa Sarah...
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Stiu ca e un capitol oribil, dar mi-am pierdut inspiratia. Am vrut ca Foxy sa fie ceva in genul "Dude, eu nu am nicio treaba cu chestia asta. Deci, de ce dracu, dintre toti idiotii din tara asta de cacat (scuzati vocabularul) eu a trebuit sa fiu blestemat? Un sclav nemuritor?! Un ce? Un fel de demon numit kwami?! Macar sa le fac viata grea asa-zisilor mei viitori «stapani».". Stiti voi, ultima sansa la razbunare. Totusi nu toti kwamii o sa aiba un astfel de trecut jalnic. Defapt, ca o mica paranteza la subiect, in prezentul cartii, adica in timpul povestirii, vor fi dezgorpate niste secrete teribile. Curiosi?
Eram pe cale sa uit, cand o sa termin cartea asta (deja m-am gandit la tot ce va contine, pana si la finalul lor glorios) am niste variante, nu sunt exceptionale si ceva ca "veriunea beta", intr-un fel instabile, dar as vrea sa alegeti dintre doua optiuni:
1. Un fanfict Fairy Tail (vreau de mult sa scriu asta, iar pentru cei ce nu cunosc Fairy Tail, o sa se prinda de liniile mari si importante ale personajelor din acel fanfict)
2. Proza aia scurta (sa o fac cu foarte multe capitole, dar pe moment "Gandurile unui om mort" nu este prea apreciata si nu vreau sa ma chinui cu acea carte degeaba.)
3. O aberatie de-a mea (asta e cea mai nasoala idee, cred ca o sa abandonez repede proiectul)
Astept sa alegeti, daca (,) choar va pasa.
Ne vedem data viitoare cu un nou capitol proaspat ajuns la mal! (Nu gen mall, gen malul apei)
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••