•Alya storyline•
Ma tot uit la ceas exasperata. Ce intarzie atat fata asta? Trebuia sa ne vedem acum doua ore. M-am ridicat plictisita si am inceput sa ma plimb prin camera.
La un momentdat aud soneria. Probabil este iar Chloe cu tema la mate. Deschid usa plictisita ca sa dau ochii cu cea mai buna prietena a mea.
-Marinette? Unde ai fost?! Si de ce tii un borcan in mana...?
-Iti voi explica tot.
Desigur ca incepe sa vorbeasca uitand de multe ori sa mai respire. E fenomenala. Nu as putea vorbi repede ca ea nici daca mi s-ar oferi multi bani. Dar sa nu uitam de felul in care gesticuleaza panicata din maini.
Intr-un final, dupa ce-mi povesteste de mama lui Adrien si de lumina care invaluia camera, imi intinde borcanul.
-Uite. *spune ea respirand rapid*
Ma uit atenta la borcan. Un fel de licurici fara cap (da, expresie invatata de Nino) pareau sa pluteasca intr-o apa invizibila.
-Wooow. *spune Pack* E de mancare?
-Nu Pack, nu e. *am spus razand*
-Dar de aveti un element?
-Un ce?
-Un element.
-Ce e ala?
-O persoana care are o relatie stransa cu al sau kwami si il are aproape in permanenta langa el, poate invata elementul kwamiului respectiv. Marinette, Tikki nu ti-a spus nimic?
-Nu chiar. *a raspuns Marinette plecand capul dezamagite la Tikki care se ascundea in posetuta*
-Scuze Marinette, eu doar am vrut sa te protejez. *a spus Tikki intr-un final*
-Si tu de ce nu m-ai invatat?! *am spus nervoasa*
-Prea multe batai de cap. *a ridicat Pack din umeri*
-Acum ar fi timpul sa ne invatati. *a spus Marinette zambind*
Dupa doua ore in care Pack si Tikki s-au consultat, au cedat si ne-au pus sa ne asezam cuminti pe canapea.
-O sa explic o singura data. *a spus Pack* Odata ce o persoana indeplineste anumite conditii, poate controla un element. Sunt sapte elemente care pot fi stapanite prin intermediul nostru, si anume: foc, apa, pamant, aer, lumina, intuneric si spirit. Pe langa aceste sapte elemente, mai existe altele, printre care se afla si lemnul, fulgerul sau tunetul. Stiu ca deja nu mai par a fi elemnte, dar sunt. Fiecare kwami are un element.
-Care sunt conditile? *l-am intrebat*
-Nu ti-am spus sa nu ma intrerupi? *a spus Pack nervos*
-Pai... *a inceput Tikki* trebuie sa ai un kwami. Apoi, relatia dintre kwami si stapan este necesar sa fie una foarte stransa. Pe langa astea, trebuie sa si ai o anumita inclinatie.
-Ce element sunteti? *a intrebat Marinette*
-Eu sunt foc. *a spus Tikki*
-Eu sunt aer. *a raspuns Pack*
-Cum putem infrange lumina? Si cine e lumina?
-Fiecare element poate fi infrant de el insusi sau de un elemnt critic. *a raspuns Tikki*
-Ce e ala element critic?
-Stiti ce, sugerez sa va invatam in particular.
-Pa Alya. *a spus Marinetre fugind pe usa*
Fata asta. Pare dornica sa invete chestia asta, dar stiu ca in adancul sufletului este inspaimantata.
•Marinettr stroyline•
Am intrat in casa si am inchis cu cheia usa la camera mea. Am asezat-o cu atentie pe Tikki pe birou, si m-am asezat turceste ca un copil mic de gradinita. Am aseteptat sa inceapa sa-mi explice, dar mai mult parea sa astepte ceva.
-Marinette, esti sigura ca vrei sa inveti?
-Foarte sigura.
-Ok. Cu ce vrei sa incep?
-Continua de la element critic.
-Nu v-am explicat? Ok. Un element critic este un element contrar.
Tikki a luat pixul de pe birou si s-a chinuit sa scrie la sfarsitul caietului meu de matematica ceva. A facut un cerc si l-a impartit in spate, apoi a facut simboluri in fiecare.
-Stanga e element critic pentru dreapta. *a spus lasandu-ma sa citesc singura* Aceasta este Roata Elementelor.
Puteam sa incep sa citesc Roata din orice parte, asa ca eu am inceput de la lumina.
Sa vedem: intunericul pentru pamant, pamantul pentru aer, aerul pentru foc, focul pentru apa, apa pentru spirit, spiritul pentru lumina, lumina pentru intuneric.
-Tikki, cine este spirit?
-Cred ca Bee.
-Deci Chloe e una dintre incercarile noastre de salvare.
-Dar lumina?
A lasat capul in jos tacuta. De la fericire si liniste, a ajuns la tristete. Tristete care se simtea ca un baraj.
-Nu-mi spune ca e...
-Marinette, lumina e Plagg.
-A-Adica tr-trebuie sa-l ca-cautam pe el? *m-am balbait inspaimantata*
-Da. Nu mai fi asa de speriata.
Cum sa nu fiu speriata?! Adrien traieste pe undeva cu Plagg, dar daca il gasim, risca sa fie capturat! Sunt singura csre stie de existenta lui Adrien, trebuie sa ramana asa o perioada.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Heeei, un nou capitol oribil cu un concept si mai nasol decat greselile de ortografie sau de exprimare repetitive si insuportabile. Vreau sa stiu ce parere ati avea despre o astfel de tema pentru urmatoarele capitole.Ati observat deja ca mi-am rupt din invatatul pentru examene *plang, plang rau* ca sa postez asta. Nici nu va puteti inchipui cat de nasol e sa ai examen, mai putin daca sunteti in a opta, atunci ma intelegeti si va vine sa va bagati unghia in gat. Astept sa va spuneti parerea despre infernitatea asta de capitol.
Ne vedem data viitoare cu un capitol proaspat intrat in vacanta!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••