13. Catuse

539 44 9
                                    

   •Adrien storyline•

   M-am gandit ca ar fi timpul sa ma mai antrenez. Poate exista lucruri noi de care eu sa nu am habar. Am de gand sa distrug lumina ce orbeste binele.

   -Plagg, vreau sa ma inveti ceva nou ce m-ar putea ajuta in lupta.

   S-a intors plictisit spre mine si si-a dat ochii peste cap.

   -Pustiule, bucura-te de priveliste si taci. Nu te stresa acum cu ceva ce inca nu poti rezolva. Acum fii fericit ca inca esti tu.

   Asa e. Ar trebui sa ma gandesc si la circumstante. Acum sunt eu. Eu cel fugar. Eu care sta intins pe acoperisul hotelului Grand Paris. Eu ce se ascundr de lumina. Eu care nu e destul de puternic sa stea departe de prietenii lui. Acesta sunt eu acum, eu cel schimbat!

   Am inchis ochii, lasandu-ma furat de atmosfera. Niciodata nu am adormit aici, iar de cand e faza cu "Adrien e mort", eu dorm numai in BreakDance AU. Dar nu stiu cum am putut fii atat de ignorant in seara asta de am adormit.

   •Time skip•

   Ma zvarcolesc in pat. Am avut cel mai ciudat vis, se facea ca adormisem pe acoperisul hotelului Grand Paris.

   Fara sa ma mai intereseze plictisitorul decor al camerei mele, m-am dat jos din pat si am pornit spre sala de mese a dansatorilor. Cand am deschis usa de la camera am realizat in ce problema ma aflam. Nu eram la BreakDance AU, eram intr-o camera din hotelul Grand Paris. O studiez mai bine si-mi dau seama imediat unde ma aflu cu exactitate: etajul 5, camera 793, sau mai bine spus Lila.

   -Pustiule, am dat de dracu. *a spus Plagg tremurand*

   Am tacut si am inghitit in sec.

   -Nu doar ca prietenii tai stiu ca nu esti mort, dar mai esti si in camera unei fete.

   Are dreptate, prietenii mei stiu ca sunt in viata, iar Lila m-ar putea snopi in bataie ca am stat ascuns de ei, apoi ar urma Alya.

   Auzind pasi pe hol, am fugit la loc in pat, prefacandu-ma ca dorm. Cu cat se apropriau mai tare de usa, cu atat mai tare-mi batea inima, gata oricand sa-mi sara din piept.

   -Am prins inca un fluture. *am auzit vocea Lilei odata cu enervantul scartait al usii*

   -Credeam ca am scapat de toti. *a spus Marcus privindu-ma*

   -Hai, ocupa-te si de asta. Nu degeaba te-a invatat Norro lumina.

   -Acum, acum. Nu mai fii asa de aroganta.

   -Nu sunt!

   -Atunci obsedata de conducere.

   -Marcus, taci si ocupa-te de el!

   -"Marcus, taci si ocupa-te de el!"

   Am simtit pana si eu privirea taioasa si plina de venin a Lilei.

   Am simtit o pereche de maini mari pe pieptul meu. Un fior rece m-a cuprins, urmat de o durere de nedescris. M-am zmucit de acolo rusind sange.

   -Marcus, stai. *a spus Lila ridicand mana* Asta nu e fluture.

   -Dar nu e nici creatura a luminii?

   -Nu. Ele nu-s asa. E el.

   -Serios?

   -Da. Haide, inchisoarea din lanturi.

   -Nu putem folosi chestia aia!

   -De ce?

   -Norro a zis ca Plagg e intuneric, intunericul distruge lumina.

   -D-Dar pamantul este distrus de intuneric! Ce o sa facem?!

   -Aplic putina putere de la mine in catusile tale.

   Ii priveam confuz. Catusi? Lanturi? Incatusat adica? Putere? Ce naiba am ratat?!

   Lila a venit in spatele meu si mi-a cuprins incheieturile. Deodata am simtit ceva ce ma strangea oribil. Am vazut cum isi misca degetele, iar in aer aparea un lant de pamant foarte dur, gen roca. Marcus a atins catusile, iar acestea au inceput sa ma intepe usorul cu usorul.

   -Ai terminat? *a intrebat Lila*

   -Am terminat.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Heeeeei! Am terminat inca un esec de capitol. Nu e prea bun, chiar daaca cica-l scriu de cinci zile. Stiu, e scurt, fara final are 610 cuvinte, dar nu prea mai am idei. O sa incerc sa scriu cat de mult pot si cat de bine. Ca de obicei, sorry pentru greseli. Stiu ca dupa ce am terminat cu examenele ar fi trebuit sa poostez mult mai des, dar dimineata dorm, mananc si ma mai duc la balon (un fel de teren de forbal acoperit), la pranz mananc, mai stau putin pe telefon si dorm, iar seara mananc (nu mereu), ma plimb, si cand vin acasa ma uit la 1-2 episoade din ceva si ma bag la somn apoi (cam pe la 2:30-3), si in "programul meu incarcat" nu am reusit sa includ mai mult timp pentru wattpad. Dar promit ca nu o sa ramana asa, o sa scriu mai mult, sper. Cat despre examene, am luat ce mai mare medie din scoala (8.72), iar notele au fost destul de mici, a fost mai greu anul asta (romana- 9,05; mate- 8,40), din fericire media 5-8 (9,66) ma mai ridica la media de admitere (8,95). Cei care au dat examen, vreau o parere sincera a subiectelor si notele voastre, si daca vreti sa ne impartasiti, si liceul la care vreti sa dati. De exemplu eu vreau sa dau la Ionel Perlea sau la Matei Basarab (sunt ambele la Slobozia). De liceu, daca sunteti curiosi, va anunt pe 20.

   Ne vedem data viitoare cu un nou capitol proaspat intrat in vacanta!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Invincibila √Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum