•Marinette storyline•
M-am ridicat din pat fara chef de viata, azi e sambata. As fi putut sa dorm pana tarziu, dar nu, ai mei au nevoie de cineva care sa se ocupe de cumparaturi ca azi sunt suprasolicitati. M-am schimbat repede si mi-am facut rutina de dimineata, am luat-o pe Tikki usor si am asezat-o in gentuta, apoi am coborat jos.
-Buna dimineata, Marinette! *mi-a spus tata zambind*
-Buna, Mari! *a spus mama si ea tot vesela*
-Neata. *am spus eu vesela dar si somnoroasa*
Nu stiu de ce, dar nu pot fi suparata cand ii vad pe ei doi. Sunt un fel de medicamente vesele, ca sa le zic asa, ceva super optimist si amuzant, ceva, sau mai exact cineva, pe care sa iubesti toata viata si-ti va da iubire inca de dinainte sa-l (trebuia acordat cu "ceva") iubesti tu.
-Ok, deci ce trebuie sa cumpar?
-Ne-am cupat deja de tot. Poti sa te duci la Alya azi.
-Sigur. Pa mama, tata!
Am iesit in pas alergator din casa asteptand sa vina mai repede metroul. Tot saream incantat prin statie, dar nu stiu de ce. Cand intr-un final a venit metroul, am vazut o tipa suspecta coborand din el. Am lasat balta ziua mea libera si am inceput sa-l urmaresc.
Mergea cu o gluga pe cap, era destul de rapid. Avea o gluga gri cu dungi gri inchis. Am vazut un fir blond iesind din gluga si apoi ascuns la loc. Dupa fizionomie era clar fata. Am urmarit-o pana am vazut-o ca intra intr-un loc care a ajuns sa-mi fie destul de cunoscut, casa familiei Agreste. Am deschis usile cu greu, fiind coplesita de amintiri.Am auzit zgomot de la etaj, asa ca acolo urma sa ma indrept. Dar mai intai m-am ascuns in micuta camaruta de sub scari unde am trezit-o pe Tikki, e incredibil cum poate sa doarma atat de mult.
-Marinette? Ce se intampla?
-Nu am timp de explicatii acum.
-De ce suntem in casa Agreste?
-Tikki, sa ne transformam!
In secunda urmatoare eram Buburuza. Am iesit in liniste din camaruta si am urcat scarile cat de atenta am putut sa nu scot nici cel mai mic zgomot ce mi-ar putea dezvalui locatia, sau si mai rau, prezenta.
Ajunsa la etaj am auzit zgomot din vechea camera a lui Adrien. Am deschis atenta usa. In pat era o femeie care dormea dusa. Parul acesta blond, lung si stralucitor il pot recunoaste si de la mii de kilometrii distanta, e doamna Agreste, Christina.
Dar de ce dormea? Acum nici un minut a intrat in casa. Doar nu putea fi atat de obosita incat sa adoarma pe loc, nu?
M-am apropriat tip til de pat. Deabia acum am observat, dar in camera pluteau particule de lumina sub firma solida. Un fel de puncte micute foarte luminoase care se sesprindeau din rezele soarelui patrunse pe geam. Erau particule de culoare luminii soarelui, luminii felinarelor, luminii lunii si probabil luminii ciudatelor obiecte de iluminat multicolore folosite la parada. Era destul de fascinant sa privesti asa ceva, te simteai ca si atras pe alta lume.
Am ridicat patura dupa doamna Agreste. Un fel de lanturi tot din lumina se incolaceau in jurul ei. Am atins un lant, dar mana imi trecea pur si simplu prin el. Cum poti sa opresti lumina daca nu are sursa? Sau, sa reformulez mult mai corect: Cum poti sa opresti lumina a carei sursa este e insasi?
-Talisman Norocos! *am spus in liniste*
In mana mi-a aparut un borcan. Ce sa fac eu cu borcanul? Adica, daca vroiam un obiect din sticla, puteam sa iau una dintre sticlele ce-au fost odata pline cuu sare si decorative din imensa camera, dar totusi acum goale.
Cu cateva secunde inainte sa ma detransform, am pus borcanul in calea luminii si am observat ca pot sa iau din lumina lanturilor in acesta. Cand m-am detransformat am luat repede o sticluta in care am luat din lumina lanturilor si inca una in care am prins parriculele de lumina ce pluteau prin incapere. Am fugit cat de repede am putut apoi spre Alya.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ok, deci acesta este capitolul meu. Nu e foarte reusit, ati asteptat mii de ani pentru o pircarie agramata, dar acesta este el. Cum ati observat si din noul titlu al cartii, am intrat in pauza. Mai am doar 17 zile pana la primul examen, cred ca o sa ma apuc serios de invatat.
Toata lumea adora Aventurile lui Saracel. Xd. Nu uitati sa va lasati parerile in legatura cu acest capitol. O sa postez cat de curand o sa pot.
Ne vedem data viitoare cu un nou capitol proaspat desigilat!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••