5. Timp in anticamera

689 49 2
                                    

•Tikki storyline•

E asa de intuneric aici. M-am intors in aceasta singuratate eterna. Acelasi infinit in stanga, aceeasi bariera mai neagra decat intunericul in dreapta. Am incercat de mii de ori sa o sparg si sa ajung acolo, sa il vad.

•Plagg storyline•

Se pare ca m-am intors. Acelasi infinit in dreapta, acelasi zid invizibil in stanga. Ma uit la ea prind zid, dar ea nu ma poate vedea. Sunt blestemat sa o privesc cum isi petrece de partea aia intreaga eternitate. Trebuie sa existe o scapare. Poate nu am reusit sa strabat tot infinitul, poate ca nu e infinit.

-Atat de departe... *am spus lipindu-mi capul de zid*

•Tikki storyline•

-... dar totusi atat de departe. *am rasuflat eu lipindu-mi capul de zidul intunecat*

•Norro storyline•

Ei se simt blestemati. Eu sunt in realitate blestemat. Ei se au unul pe altul, eu ma am doar pe mine.

Ma uit la ei, pot sa merg printre ei, dar nu ma poate vedea niciunul. Trec prin bariera lor fara sa vreau, ca si cum as fi o fantasma. Ma uit la ei.

   Kwamii sunt blestemati

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Kwamii sunt blestemati. Tikki nu poate sa-l vada pe Plagg. Plagg poate sa-i vada suferinta lui Tikki. Eu pot sa-i vad pe amandoi, dar nu sunt vazut. Wave nu poate sa se miste, plutind intr-un infern. Bee nu poate sa se vada singura, dar este si blocata in spatele unor ziduri negre. Pack nu poate sa iasa dintre zidurile cu un spatiu limitat. Foxy are un zid iluzie, de fiecare data se loveste in el si se jigneste singur. Dintre totii kwamii, eu sunt cel mai blestemat. Nu pot sa-i ajut, dar o forta ma plimba prin ziduri si ma pune sa le vad suferinta.

•Wave storyline•

Ii pot vedea, dar nu ma pot misca. Vreau sa scap de aici. Ei nu ma pot vedea, dar eu ii pot vedea. Vreau sa scao de aici, vreau asta mai mult decat orice.

Am vazut cum Plagg s-a transformat intr-un nor negru si a disparut, cineva si-a pus inelul.

•Time skip•

Tikki pocneste si dispare si ea. Imediat dupa ea dispare Foxy, apoi simt o energie minunata si ma bucur de revenirea in aceasta lume frumoasa.

Maestrul Nino ma priveste intens.

•Marinette storyline • Time skip•

Merg prin ploaie sub umbrela mea neagra primita de la Adrien. Ma uit in stanga si in dreapta si-mi amintesc tot felul de luucruri. Trec prin fata scolii, momentul in care mi-a oferit umbrela imi apare de nicaieri in minte.

 Trec prin fata scolii, momentul in care mi-a oferit umbrela imi apare de nicaieri in minte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma simt urmarita. Imi intorc capul, nimic. Strada e complet goala. Imi scutur capul si privesc spre turn. Imi amintesc de ziua in care l-am vazut pe Motan Noir cum a alunecat tot pe ploaie si a cazut.

 Imi amintesc de ziua in care l-am vazut pe Motan Noir cum a alunecat tot pe ploaie si a cazut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am incercat sa-mi alung toate amintirile astea. Puteam sa jur ca in pacla ce incepea sa se ridice usor existau doi ochi verzi care-mi urmareau vigilent fiecare miscare. Din vina neatentiei mele am reusit sa fiu lovita de o usa in fata. Mi-am frecat fruntea si am citit "BreakDance AU".

Am auzit de locul asta la scoala. Este in aceiasi cladire cu o cafenea si doua magazine (pe langa etajul 2 de unde incep apartamentele). Cred ca maine o sa arunc o privire, pana atunci o sa caut detalii.

Mi-am continuat drumul grabita spre casa. Tikki a iesit innebunita din posetuta mea.

-Marinette! Marinette!

-Ce e?

-Il simt. Plagg e aici!

S-a indreptat spre o alee intunecata.

-Tikki, stai! *am tipat fugind dupa ea*

-Dupa timpul petrecut in anticamera, e aici. *a spus grabind zborul pe alee*

Am continuat sa o urme speriata. Am simtit doar energii negative din aceasta zona, dar sper sa fii fost doar vedenii.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hei, un nou capitol nou-nout. Am zis sa va povestesc de blestemele lor, le-a fost luat ceea ce le e mai de pret. Va astept parerile legate de capitol. Maine merg sa ma inscriu la probe pentru liceu, "iaaiii" sarcastic.

Ador BreakdanceAU si PoliceAU. Am devenit obsedata de ele, de aici si locul "BreakDance AU".

Ne vedem data viitoare cu un nou capitol proaspat stampilat la secretariat!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Invincibila √Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum