10. Kapitola

202 24 1
                                    

„BROOKE, JÁ BUDU BREČET-" zabořil Ashton obličej do dlaní a zakroutil hlavou. Zasmáli jsme se, když začala hrát druhá píseň na mé mixtape.

„Zlato, proč budeš brečet?" zeptala jsem se.

„Protože je to perfektní!" vykřikl Ashton a podíval se na mě. Seděli jsme na jeho gauči a cédéčko vyhrávalo nahlas. Ashtonova babička byla pořád v práci, takže jsme měli sobotní odpoledne jen pro sebe. Kvůli výjimečné schůzi 5 Seconds of Summer v Michaelově pokoji, která trvala až do půl dvanácté, jsme neměli čas si ji včera poslechnout. Půlka víkendu už byla za námi a já byla strašně nervózní. Minulou noc a celý den jsem strávila s Ashtonem, ale určité myšlenky neopustily mou mysl.

Přiznám to: celý dnešek a včerejšek jsem přemýšlela o Ashtonovi nebo jeho matce. Neděle... to je tak blízko... už zítra. Je až moc blízko a při každé myšlence jsem byla nervózní. Nevím proč, ale bála jsem se, jak to dopadne. Stát ve stejné místnosti se znovu shledanou rodinou bude skvělé, ale jen jsem doufala, že všechno dobře dopadne a zlepší se. Samozřejmě pro Ashtona. Tohle by mu mohlo pomoci a to já chci. Samozřejmě, že mu chci pomoci; miluji ho. I když se bojím to říct.

„Není tak skvělá, Ashtone," zasmála jsem se a vzala ho za ruku.

„Ano, je!" protestoval Ashton. Zakroutila jsem hlavou, ale dívala jsem se, jak se zvolna houpal tam a zpátky se zamračeným obočím a očima přilepenýma na zeď. Jako by byl v transu a vnímal každé slovo písní, které jsem tam dala, a snažil se k nim přirovnat. Celou dobu tak vypadal a vypadal perfektně.

„Tak dobře jsem tě vycvičil," zasmál se a mrknul na mě.

„Učila jsem se od nejlepšího," přikývla jsem. Písnička skončila a já se zamračila, protože to bylo skoro u konce. Ale usmála jsem se a stoupla si. Ashton zmateně vzhlédl, ale když začala hrát další písnička, jeho výraz se změnil. Pamatovala jsem si, že jsem ji sem dala, jelikož mi ho připomínala: „The Reason."

Ashton vykulil oči a jen na mě zíral. „Jak jsi věděla, že je tohle moje oblíbená písnička?" zeptal se. Vykulila jsem oči, protože jsem netušila, že ji vůbec zná.

„Vážně?" zeptala jsem se.

„Ano!" zaradoval se Ashton a rychle blábolil o tom, jak moc ji miluje. Zasmála jsem se jeho nadšení a on mě vzal za ruku. „Zatančíš si se mnou?" zeptal se.

„Tančit s tebou?" zopakovala jsem. Ashton povzbudivě přikývl.

„Jak to mám udělat?" zeptala jsem se nezkušeně.

„Je to jednoduché!" řekl Ashton.

„Nejsem perfektní osoba..." říkalo se v písni. „Přeji si, abych neudělal spoustu věcí."

„Dobře. Uč mě," usmála jsem se. Ashton přikývl a rozzářil se jako vánoční stromeček. Propletl prsty našich levých rukou a mou pravou si položil na rameno. Vzhlédla jsem na něj, díval se na mě se zářícíma očima. Volnou ruku mi obtočil kolem pasu a přitáhl k sobě.

„A musím říct, než odejdu," pokračovala píseň. „Chci, abys věděla..."

Dívala jsem se na Ashtona, zatímco jsme pohybovali nohama. Vykročil a já ukročila. Sledovala jsem ho se prostě... hýbat. Tam a zpátky, naše hrudě přitisklé. Jeho teplo mě hřálo a kůže hladila. Uvolnila jsem, jako vždy, když jsem s ním.

„Našel jsem důvod, proč se změnit."

„A pak přidáš něco super!" řekl Ashton vesele. Přerušil naše pevné obětí, spojil naše volné ruce a pak si mě zase přitáhl. Musela jsem se zasmát, jak jsme pokračovali v tanci. Pevně jsem ho objala, otočila nás a on se zahihňal. Odtáhla jsem nás od pohovky, abychom měli více prostoru. Ashtonova ruce našla můj pás a obtočila se kolem něj. Otočili jsme se a zalapala jsem po dechu, když mě zaklonil. Vzhlédla jsem na něj, nahýbal se nade mnou, mé ruce kolem jeho krku, a zvedl mě. Přitiskla jsem čelo k jeho a s úsměvem ho políbila na rty. Jeho rty byly jemné a já ho přitáhla co nejblíž.

Shattered (Ashton Irwin)Where stories live. Discover now