Jo lūpos reikliai judėjo kartu su manosiomis. Aš troškau to, kaip ir jis, bet mes nesugebėjome pripažinti tikrosios tiesos. Gal bijojom įsipareigoti? Gal dar nesame pasiruošę tam? O gal man trukdo mano sesers mirtis? O jam sunku po prarastos sužadėtinės? Sakoma laikas gydo žaizdas, bet tai netiesa, jas gydo tik kiti svarbūs žmonės atsiradę mūsų gyvenime.
Nuo bučinio viskas perėjo iki lovos reikalų. Gal tai yra blogai, bet šią akimirką trauka nugalėjo mus abu. Juk negalime tiesiog į tai numoti ranka. Keista, bet aš pasitikiu savo bosu ir kuo toliau tuo labiau įsitikinu, kad jis negali būti kaltas dėl mano sesers mirties. Juk jis ją mylėjo, o gal net ir dabar myli. Apie tai pagalvojus man truputį suspaudžia krūtinę.
Buvo keista gulėti dabar vienas šalia kito nuogut nuogutėliai ir galvoti apie viską kas nutiko gero ir blogo gyvenime. Nesigraužiau, kad permiegojau su juo, nes man tai nėra klaida. Kažkada mes būtumėme tai vies tiek darę.
-Žinai, kai pirmą kartą tave pamačiau, pamaniau : "Ką ši daili, nekalta mergina veikia mano bare ir dar dirba striptizo šokėja"? Bet paskui, kai artimiau su tavimi susipažinau pamaniau, kad nesi jau tokia nekaltutė nors ir pirmas aš buvau tau,-kalbėjo man į plaukus Liam.-Tu esi labai graži ir man primeni mano sužadėtinę. Aš labai jos pasiilgau.
Tylėjau ir stengiausi neatstumti jo, nes su šiais žodžiais mano širdis skaudžiai ėmė plakti. Aš jam esu tik lovos pakaitalas, kai nori jis jį pasikeičia ir toliau mėgaujasi švara. Negaliu patikėti, kad jis su manimi yra tik dėl to, kad jam primenu savo seserį. Negaliu niršti ar kaltinti jo, nes jei man taip nutiktų, aš taip pat nesugebėčiau taip greit kažko pamiršti.
-Tavo juokas man primena jos juoką,-tęsė jis.-Bet prašau manęs neatstumk. Aš pažadu jog ją pamiršiu ir galėsiu būti su tavimi.
Nesupratau kaip pokalbis nukrypo tokia sudėtinga linkme.
-Nežinau ką tau ir bepasakyti,-tariau.-Suprantu tavo situaciją, bet aš ir pati esu pasimetusi savo jausmuose. Nežinau ką tau jaučiu, bet žinau, kad mes vieną kitą traukiame. Mes turime marias laiko, tad manau mes galime kartu viską įveikti.
-Ačiū, man tai labai daug reiškia. Noriu savo gyvenimą praleisti su tinkamu žmogumi. Man sunku prisileisti ar tikėti naujais žmonėmis, bet tu esi visai kas kita.
Šyptelėjau ir tada prisiminiau Harry. Jei man pavyks jį suvilioti gal sužinosiu tiesą apie jį? Nors man dabar sunku jį įtarinėti, nes atrodo jog aš pati sau spendžiu spąstus. Negaliu jo įsimylėti, ypač ne tada kai jis vis dar myli mano mirusią seserį. Be to noriu paprasto vyro, kuris nedirbtų striptizo klube ir stebėtų pusnuoges merginas. Dėl to dažnai grįždavo Anna apsiverkusi, kartais girdėdavau jų pokalbių nuotrupas.
"Prisiminimai"
++++++++++++
-Nebegaliu daugiau taip Liam. Baik savo verslus, nes man taip pat gresia pavojus,-klabėjo Anna į mobilų.-Suprask ir mane, man nepatinka kai tu vis dažniau laiką leidi darbe, nei su manimi. Kartais atrodo, kad tu susiradai kitą.
++++++++++++
-Merginos klube kalbėjo, kad ir vėl tuo užsiimi,-nusivylusi šnabždėjo Anna.-Nesielki taip, aš noriu, kad nesiveltum į nešvarius reikalus. Prašau tavęs. Jie manys, kad ir aš esu į tai įsivėlusi.
"Dabartis"
Dabar apie tai pagalvojus išaiškėja, kad Liam vis dėl to, ne tik dirba kekšyne. Jis kažką slepia ir aš būtinai turiu tai išsiaiškinti. O kalbant apie seserį aš neimu tikėti, kad ji pati buvo įsivėlusi į narkotikus. Ji nebuvo tokia ir vis bandė Liam dėl kažko atkalbėti. Man baisu pagalvoti ką teko jai iškęsti, dabar mielai su ja susikeisčiau vietomis.
-Liam ar vis dar ketini man papasakoti apie savo sužadėtinę?-prikandusi lūpą pakėliau galvą nuo jo krūtinės ir pažvelgiau į jo akis.-Prižadėjai, o pažadų negalima laužyti.
-Nežinau nuo ko ir pradėti,-atsiduso jis ir jo ranka ėmė glostyti mano nuogą pilvą.-Anna mane pakerėjo savo charakteriu ir užsispyrimu. Prisimenu, kai ji atsitrenkė į mane su karštu kavos puodeliu ir nė neketino atsiprašyti, o tiesiog suburbėjo "žiūrėk kur eini". Nuo tos dienos ji buvo mano galvoje ir vis norėjau ją surasti, bet mes susitikdavome atsitiktinai, kol nepakviečiau jos į pasimatymą. Antrą kartą sutikau ją striptizo klubo atrankoje, ji šoko puikia. Kai pirmą kartą gavau jos telefono numerį jaučiausi pats laimingiausias vyras visame pasaulyje. Tavo šypsena ir juokas labai primena jos ir todėl gal mane trauki? Po ilgo draugavimo nusprendėme susižadėti. Žinojau, kad jos šeimoje yra nelabai gera situacija tad jai duodavau papildomo darbo.
-Papildomo darbo?-kas per velnias?
-Taip,-jis daugiau apie tai neužsiminė.-Likus nedaug laiko iki mūsų vestuvių ji mirė prie mano klubo. Bandžiau aiškintis ar tai tikrai nebuvo kalta ji pati, bet jokių įkalčių neradau ir tada nusprendžiau jog turiu ją pamiršti. Gerai, kad atsiradai tu, nes man padedi pasimiršti tą klaikią dieną...
-Aš atsiprašau, kad priverčiau tave tai pasakoti. Tiesiog nemaniau, kad viskas taip jau blogai,-mačiau, kad jam skaudu apie tai kalbėti. Užguliau jo kūną savuoju ir priglaudžiau savo lūpas prie jo. -Viskas bus gerai.
-Kai tu šalia viskas visada gerai, tu nuostabi,-sumurmėjo per bučinį ir mes vėl susiliejome.
Žinau, kad dalis be veiksmo, bet nėra tiesiog minčių, Dabar kai sergu prisiverčiu toliau tęsti savo istorijas.
YOU ARE READING
'What is true? I', 'Time Flies II' (With Liam Payne)
FanfictionWhat Is True? I Anna - mirusi sesuo. Marisa - bando išsiaiškinti kas jos sesers žudikas. Liam - Annos sesers buvęs bosas ir sužadėtinis. Kas nutiks kai paaiškės, jog Anna gyva? Ar Liam sugebės likti su Marisa? O kaip susiklostys dar negimusio vaikel...