-Aš radau ją, o apie tą merginą žinau tik tai, kad ji čia buvo geriausia,-išbėriau žodžius.
-Kur ją radai?
-Persirengimo kambaryje, maniau jog ji derės prie mano aprangos. Kuo ši kaukė jums tokia svarbi?
-Tiesiog ji buvo dovanota mano sužadėtiniai. Nuo baisaus įvykio ji pasimetė, todėl būtų gerai jei ją atiduotum.
-A-aš negaliu jums dabar jos duoti,-sumikčiojau.-Nenoriu, jog pamatytumėte mano randus.
-Esu matęs šlykštesnių dalykų, tad nusiimk ją,-atsiduso jis.
-Marisa?-pasigirdo vaikino balsas.-Ką veiki tokioje vietoje?
-Derekai? Man ir įdomu, kodėl esi draudžiamoje zonoje,-ką jis čia daro?
-Aš ieškojau tualeto, bet tiks, kad sutikau tave,-nusišypsojo jis ir prisiartino prie manęs.-Pasiilgau tavęs.
-Aš taip pat,-sukikenau ir apkabinusi jį tyliai sušnabždėjau jam į ausį.-Apsimesk mano vaikinu.
Staiga Dereko lūpos prisiglaudė prie manųjų. Taip ir maniau, kad jis laukė šios progos. Atsakiau į jo bučinį, nes kitaip Liam nepatikėtų jog tai jis mano vaikinas.
-Hm,-atsikrenkštė Liam ir mes atsitraukėme vienas nuo kito.
-Atsiprašau visai pamiršau, kad jūs vis dar čia,-šyptelėjau.-Susipažinkite su mano vaikinu Dereku. Derekai čia mano bosas - Liam Payne.
-Malonu,-tarė Derekas ir apkabinęs mane per liemenį prisitraukė prie savo šono.
-Pasisekė jums. Kiek žinau ji tikrai nuostabi. Bet vis tiek pašaliniams čia ateiti draudžiama. Tad turėsi jos laukti ten kur buvai iš pradžių,-tarė Liam.
-Derekai eik, susitiksime vėliau,-tariau ir pakštelėjau jam į skruostą.
Jis prisitraukė mane trumpam bučiniui. Jis nepraleidžia progos... Jam atsitraukus jis šyptelėjo ir nuėjo. Atsidususi jau norėjau eiti savo keliais, bet Liam sugavo mano ranką ir atsuko mane į save.
-Kažkas nutiko?-paklausiau.
-Man nepatinkas tavo vaikinas,-suraukė antakius jis.
-Tai ne mano bėdos. Aš nežadu skirtis su juo jei jis nepatinka mano Bosui,-atšoviau.
-Jei norėsi išsaugoti savo darbą, jis neturi čia daugiau lankytis.
-Jūs turbūt juokaujat?
-Aš kalbu kuo rimčiausiai, todėl klausyk ką tau sakau.
-Ar jūs pavydite Mr.Payne?
-Neturiu ko pavydėti. Tiesiog jis nėra pageidaujamas mano klube, aišku?
-Gerai,-nusišypsojau ir jis atsipūtė.-Bet tik su viena sąlyga.
-Ir kokia gi ji?
-Noriu daugiau sužinoti apie Anną,-jo veidas persikreipė.
-Kodėl ji tau parūpo?
-Tiesiog man įdomu, nes visi apie ją kalba. Man įdomu koks buvo jos šokių stilius,-šyptelėjau.-Be to jūs buvote susižadėja, o man patinka klausytis tobulų akimirkų iš patikimų lūpų.
-Sutinku,-tarė jis ir paleido mano ranką.-Šiandien atrodai pritrenkenčiai.
-Ačiū,-šyptelėjau ir greitu žingsniu nuskubėjau į persirengimo kambarį.
-Kur tiek laiko buvai?-paklausė Medison.
-Ir vėl sutrukdė Mr.Payne,-atsidusau nusiaudama aukštakulnius.
Visi sukluso.
-Ir apie ką kalbėjotės?
-Jam parūpo iš kur gavau šia kaukę. Jis sakė, kad tai buvo jo dovana sužadėtinei. Kiek prisimenu jos vardas Anna.
-Tai kodėl jis jos nepasiėmė?-suraukė antakius Etanas.
-Tiesiog sutrukdė mano išdygęs vaikinas,-sumurmėjau.
-Tu turi vaikiną?!-sušuko Medison su Etanu.
-Aš jums dar nesakiau?
-Ne. Kas buvo toliau?
-Na mano vaikinas nematė mano boso ir pabučiavo mane,-Etanas išsižiojo.-Po to jis sakė, kad pašaliniai čia neįleidžiami, tad galima sakyti jį išvarė.
-To ir galėjai tikėtis. Pasakok toliau.
-Hmm atrodo, kad jis pavydėjo nes sakė, kad jam jis nepatinka. Liepė, kad jis nesirodytų šiame klube ir aš sutikau su viena sąlyga.
-Kokia?
-Paprašiau, kad man papasakotų apie buvusią sužadėtinę ir parodytų jos šokio stilių.
-Turbūt nesutiko?-tarė Medison.
-Priešingai,-atsidusau.
-Jis sutiko!?-sušuko abu.
Linktelėjau.
-Juk nieko čia stebuklingo.
-Klysti, jis niekam apie ją nepasakoja,-tarė Etanas.-Po tos merginos mirties jis tapo uždaras.
-Nemanau, aš užtikau jį jo namuose su tarnaite,-tariau.-Maniau, jis po tos merginos mirties kaip tik turėjo atsikratyti visų merginų.
-Pala pala. Ko tau prireikė jo namuose?-prabilo Annos priešė.
-Tiesiog taip nutiko, kad jis išgelbėjo mane nuo kažkokio prievartautojo. Buvau silpna ir jis nenorėjo manęs palikti vienos, tad nunešė mane į savo automobilį. Na aš nesipriešinau ir leidau jam mane nuvežti pas save pernakvoti. O ryte prabudau ir jį užtikau virtuvėje besibučiuojantį su tarnaite,-baigusi pasakoti visi stovėjo išsižioja.-Kas?
-Pirma jis niekada nesivežė jokios merginos į namus,-tarė Etanas ir aš jau norėjau prieštarauti, bet jis pridūrė.-Apart tarnaitės.
-Antrą jis niekada nepaviduliauja apart tada, kai buvo Anna,-Atsiduso Medison.-Be to prisimenu, kai sakei, kad jis tave pabučiavo. Jis dar kada tai bandė padaryti?
-Buvo,-užmerkiau akis.-Tikėkimės, kad man vaidenasi ir tai nėra tiesa. Man pakanka problemų. Be to aš turiu vaikiną.
-Manau greitai neturėsi,-sukikeno Medison. Kad ji žinotų, jog aš neturiu vaikino...
-Man jau metas namo,-nusišypsojau.-Iki.
Išėjusi iš kambario apsidairiau ir ėjau į šurmulį. Įsisiatusi labiau į odinį paltą priėjau prie baro.
-Man taurelę tekilos prieš išeinant,-tariau barmenui ir jis linktelėjo.
Greitai ją išgėrusi, išėjau pro priekines duris į gaivų nakties orą. Jau norėjau eiti, bet buvau prispausta prie klubo sienos.
-Derekai,-suurzgiau.-Tu girtas.
-Taip, bet mano jausmai tau niekur nedings.
-Juk žinai, kad aš tau nieko nejaučiu,-bandžiau jį atstumti, bet jis nė nepajudėjo.-Leisk man eiti.
-Tu važiuosi su manimi,-tarė jis ir ėmė mane temptis prie savo mašinos.
-Paleisk mane! Aš su tavimi girtu niekur nevažiuosiu!!
-Užščiaupk savo dailią burnytę,-suurzgė jis ir pastūmė mane.
Aiktelėjau kai trenkiausi į mašiną ir sukniubau prie jos. Staiga Derekas pakėlė mane už plaukų ir pastatė mane ant kojų.
-Derekai? Prašau paleisk mane,-tariau ramiai ir mano skruostu nuriedėjo ašara.
-Ar tau neaiškiai pasakiau, kad užsičiapk!-sušuko jis ir jo delnas susidūrė su mano skruostu. Nuo smūgio ir vėl sukniubau ant šalto asfalto.-Matai, ką privertei mane padaryti?!
Susigūžusi sukūkčiojau.
-Sakiau užsičiaupk Mari! Aš galiu ne tik tau trenkti!!-šaukė jis ir staiga pasigirdo šūvis. Derekas nukrito prie manęs. Suklykusi užsidengiau burną.
BINABASA MO ANG
'What is true? I', 'Time Flies II' (With Liam Payne)
FanfictionWhat Is True? I Anna - mirusi sesuo. Marisa - bando išsiaiškinti kas jos sesers žudikas. Liam - Annos sesers buvęs bosas ir sužadėtinis. Kas nutiks kai paaiškės, jog Anna gyva? Ar Liam sugebės likti su Marisa? O kaip susiklostys dar negimusio vaikel...