Ethan
" Jävla Cade, vafan ska han alltid förstöra för mig för.. " tankar snurrade ilsket omkring i mitt huvud medans jag letade efter Grace, jag har letat nästan överallt. Förutom vid tjejernas toalett och idrotten, men tjejernas toalett kan jag in riskera att gå in på, ser en lärare mig igen stänger dom av mig..
Varning för lite stötande innehåll i kommande text ✋✋
Flashback
Med raska steg rörde vi oss mot toaletten, Siri fnittrade emellan åt och blinkade flirtigt med ögonen, jag slet snabbt upp dörren och kände mitt stånd bulta i byxorna. Med händerna runt Siri"s höfter lyfte jag upp henne på handfatet och började kyssa hennes längs med nacken, hon stönade tyst och flätade in sina fingrar i mitt hår. Jag mötte hennes ögon samtidigt som jag drog hennes tröja över huvudet, hon flinade samtidigt som hon knäppte upp sin bh och lät den falla till golvet, jag lät tungan följa längs med halsen ner till ena bröstvårtan där den cirkulerade och jag nafsade lite lätt, åter igen hörde jag ett stön och Siri lutade huvudet bakåt.
" fortsätt " viskade hon med en desperat röst. Hennes händer gled längs med min rygg och neråt för att sedan slita av mig min t-shirt. Hon granskade nog min överkropp och bet sig själv i läppen. Jag särar på hennes ben och ställer mig emellan dom, min hand glider in under hennes kjol och jag drar av spetstrosorna, nu bultade de något otroligt i mina byxor och jag ville inget annat än att ligga med henne här och nu. Mitt finger smekte lätt hennes vagina och jag lät ett finger glida in, långsamt förde jag de in och ut och hon virade sina armar runt mig medans hon stönade. Snabbt drog hon ner mina byxor och log nöjt åt mitt stånd, jag förde de sakta mot henne och trängde in i henne, hon mumlade tyst i mitt öra medans jag fortsatte. Plötsligt hörs de knackningar på dörren.
" Hallå? Går de bra där inne? Har de hänt något? " fan, det är en lärare. Paniken vällde över mig. Snabbt kollade jag på Siri och jag henne en menande blick.
" åh nej det är ingen fara, jag mår fint " svarade Siri lite hackigt då jag retades med henne och fortsatte röra mig in och ut. Hon grävde in sina naglar under min hud och jag fortsatte hårdare, jävla lärare dra bara. Hon släppte åter igen ut ett stön och jag hörde på långt håll ett par nycklar som rasslade, snabbt som bara den slet jag åt mig mina byxor och satte på mig dom och kastade Siris kläder mot henne, jag hann precis få på mig mina kläder innan läraren kom in, och jag har då aldrig mött en så förvånad och arg blick, Siri hade varken fått på sig sina trosor eller sin tröja utan satt i bh med trosorna halvvägs upp för benen och knallröd i ansiktet. Jag harklade mig lätt och tryckte mig förbi läraren innan jag försvann snabbt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The player
Genç KurguGrace far dör i en plötslig bilolycka och chocken sätter sig hårt i Grace's mammas huvud. Allt som påminner om honom slänger hon. Tillslut blir Grace tvingad att flytta från Florida till Sverige. Som ensam och ny i ett nytt land förändras hennes liv...