20.Kapitola

1K 83 4
                                    

Blížilo se tři čtvrtě na šest a já už byla osprchovaná a oblečená. Zbývalo si jen něco udělat s vlasy a modřiny trochu zamaskovat make-upem. Chvíli jsem přemýšlela co si se svými dlouhými, černými vlasy počnu, ale nakonec jsem si je jen sepnula nad ušima a nechala tak. S tou věcí co mi měla zakrýt modřiny a škrábance ze zápasu to šlo hůř. Nikdy jsem tyhle věci nepoužívala a tak jsem to nakonec vzdala. Vždycky když jsem se tím natřela, připadalo mi to, že na sobě mám hrubou omítku a to jsem opravdu nechtěla.
Zrovna když jsem odkládala asi sto padesátý ušpiněný kapesník, zapípal mi mobil.

David: Tak co, jak jsi na tom?
Emily: Už na tebe čekám.
David: Za pět minut jsem tam.

Trochu mě zarazil tón kterým mi odepisoval, je snad kvůli něčemu naštvaný? Pokrčila jsem nad tím rameny a mobil schovala do malé kabelky na řetízku, kterou jsem si přehodila přes rameno. Naposledy jsem se na sebe podívala do zrcadla a povzdechla si nad svými botami. Jestli dnes neskončím se zlomenýma nohama, bude to úspěch.
,,Emily! Je tu David!" zakřičel na mě Stuart a mě se rozbušilo srdce. Já jedu na večeři s jeho rodiči!
,,Klid Emily. Jsi Emily Castello, nebojíš se ani dvou metrové norky. To zvládneš!" povzbuzovala jsem se a vyšla ze dveří. Ti dva se na mě okamžitě otočili a já zrudla.
,,Nikam nejdu!" zahlásila jsem a chystala se vejít zpět do pokoje, když mě zastavila ruka kolem pasu a pevná hruď za mými zády.
,,Jsi nádherná, princezno." zašeptal mi do ucha a já si opřela hlavu o jeho rameno.
,,Tvoje přesvědčovací metody bych chtěla umět taky." usmála jsem se a otočila jsem se k němu čelem. Ruce jsem mu položila na ramena a až teď jsem si všimla že na sobě má černou košili a černé oblekové kalhoty.
,,No páni." protáhla jsem uznale a on pokroutil očima. Nejvíc se mi asi líbily jeho vyhrnuté rukávy a rozepnuté knoflíčky u krku. Měla jsem nutkání ho tam políbit, ale byl tu Stuart.
,,Takže útěk se nekoná?" ozval se dotyčný a já se na něj podívala.
,,Pořád mám chuť utéct, aby bylo jasno." zašklebila jsem se a David mě vzal za ruku.
,,To abych si tě pevně držel." zasmál se a vedl mě ke dveřím.
,,Hlavně mi jí vrať v celku." zamával nám Stuart a my nasedli do auta.
,,Bojím se." povzdechla jsem si když jsme vyjížděli z příjezdové cesty a já ještě mávala Stuartovi.
,,Budu tam s tebou, nemáš se čeho bát. Batista je na tebe zvědavý a táta se div nepřetrhl, máma vaří snad už od oběda. Jednoduše chaos." zasmál se David a já se trochu uvolnila.
,,Jak starý je Batista?" zeptala jsem se opatrně a David se na mě otočil.
,,Je o rok mladší, ale někdy mám pocit, že je tak o pět let starší." zasmál se, ale hned zvážněl.
,,Nemám v plánu mu tě přenechat."
,,Ale takhle jsem to nemyslela." usmála jsme se.
,,Jen je to další informace o tvém tajemném životě."
,,Emily, ne dnes, prosím. Slibuju, že před tebou nebudu mít tajemství, ale dej mi čas prosím." zaprosil a já si všimla jakou silou držel volant.
,,Já jsem ale na nic nenarážela Davide. Já jsem se s tím už smířila." řekla jsem a pohladila ho po noze, což u něj vyvolalo ještě silnější stisknutí volantu, až jsem měla strach, aby ho nerozlámal.
,,Tohle už nedělej, jestli si to nechceš rozdat v autě." zavrčel a jeho oči ještě víc potemněly. Neodolala jsem té představě a horko v mém těle se znásobilo.
,,Emily!" zavrčel a já se vzpamatovala. Tiskla jsem mu stehno a on zastavoval v nějaké odlehlé části města. Asi mám problém.
,,Promiň...já si to neuvědomila." vyhrkla jsem, ale jeho oči mě umlčely. Téměř okamžitě se dostavila chuť ho políbit, a když opravdu zastavil, vyhoupla jsem se mu do klína, zatnula prsty do jeho vlasů a políbila ho. Šíleně moc se mi líbilo to jak u toho zabručel a stiskl mi zadek.
,,Ty mě opravdu zničíš Emily." vydechl když na malý okamžik opustil mé rty a hned na to mě znovu políbil. Matně jsem si uvědomovala jeho ruku mezi námi a než jsem s nadála, nadzvedl mě a vzal si mě. Hlasitě jsem zasténala a pak jsem se sklonila k jeho krku zatímco jsem se pohybovala. Líbil se mi ten pocit, že ho teď ovládám já a podle stisku jeho rukou na mém pozadí se to líbilo i jemu.

Propadávala jsem se stále níž nebo hlouběji a David společně se mnou. Políbila jsem ho a nechala jsem svůj i jeho vzdech ztratit v našem polibku.
,,Bože Emily." vydechl David a já se usmála schoulená v jeho náruči. Líbilo se mi poslouchat jeho uklidňující se srdce.
,,Tyhle spontální nápady se mi líbí čím dál tím víc." usmála jsem se a po chvíli jsem si sedla na své místo.
,,To bys ale musela nosit častěji šaty." usmál se hříšným úsměvem a znovu nastartoval.
,,Zvážím to." řekla jsem naprosto vážně, ale v duchu jsem se pořád usmívala. Mohla bych být někdy šťastnější?
,,Už tam budeme. Připravená?" oznámil mi po pár minutách jízdy a mě se znovu vrátil ten pocit nervozity.
,,No...víc už asi připravená nebudu." vysoukala jsem ze sebe a David vjel železnou bránou na velký pozemek kterému vévodil obrovský bílý dům, nebo vila? Tady bydlí prezident?
,,Tohle je váš dům?!" řekla jsem užasle a David se usmál.
,,Ne. Tohle je dům mých rodičů se kterými bydlí bratr. Já bydlím za městem." oznámil mi a já otevřela pusu.
,,Kdy jsi mi chtěl říct, že máš vlastní dům?"
,,Já ti to neřekl?" zasmál se a já ho šťouchla do ramene. To už jsme ale zastavily a já se snažila netvářit jako myš před kocourem. Připadala jsem si tak malinká a proto jsem byla Davidovi šíleně vděčná, když mě objal kolem ramen a vzal mě tak pod svá ochranná křídla.
,,To zvládneš." zamumlal mi do vlasů a políbil mě na tvář.
,,Pořád mi tak věříš." usmála jsem se a on taky.
,,Hlavně mi nezmlať bratra, občas je..."
,,Emily!" přerušil ho vysoký kluk, a v tu ránu jsem byla metr nad zemí, s jeho rukama kolem pasu.
,,...trochu moc spontální." dořekl David a ten kluk mě pustil na zem. Byl to vysoký blonďák s kudrnatými vlasy a hnědýma očima.
,,Batista, předpokládám." usmála jsem se.
,,Jo, ten hezčí z nás." zasmál se blonďák a plácl Davida do ramene.
,,Tak honem! Umírám hlady." řekl nadšeně a já s Davidem jsme se na sebe podívaly.
,,Jo mimochodem, Davide? Ty si umíš vybrat kočku." mrkl na svého bratra a já se začervenala. Kam se můžu schovat?

♡♡♡

Batista:

Batista:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

♡♡♡

The bride's death✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat