Rync zamyšleně přecházel po místnosti.
Klap, klap. Klap, klap.
Zněly jeho boty na kamenné podlaze. V jeho tváři se střídala zlost se zamyšlením. Nechápal proč se tohle všechno děje. Je možné, že se s ním ten opasek hádal?
Pokoušel se s ním pracovat znovu a znovu, jenže bezúspěšně. Pořád měl dojem, že mu něco uniká, že ten opasek dělá něco, co je nad jeho chápání a co se mu nebude líbit, až to bude dokončeno. Jenomže to by nejdřív musel zjistit, co ten opasek provádí.
Pokoušel se o to stále dokola, ale opasek ne a ne podlehnout jeho magii.
Rozhodl se to tedy vyzkoušet znovu. Popadl knihu o temné magii, pásek přemístil do jednoho pentagramu a sám vstoupil do druhého.
Pak začal odříkávat zaklínadlo.
Slova se mu linula z úst. Tóny temná písně zhouby klesaly a stoupaly. Opasek se začal třást. A zářit.
Magie se střetly. Započal další souboj nejtemnějších sil, návykových sil, ve kterých už Rync vězel, až po uši, s mocí Pradávných.
Mágovi se na čele perlil pot. Funěl strašlivou námahou a tlak kouzel na jeho spánky stoupal. Tmavé stíny uvnitř jeho mysli se rozhučely nespokojeností. Tlačil proti magii Obdenů, ale zbytečně. S ohlušujícím řevem se nashromážděná energie rozletěla do všech stran. Utvořil se výbuch, následovaný tlakovou vlnou.
Vše v místnosti bylo rázem rozházené. Samotný mág se málem zřítil k zemi.
Jakmile však znovu nabral ztracenou rovnováhu, zlostně se zahleděl do protějšího pentagramu. Opasek stále vysel ve vzduchu a plál jasnými barvami a Rync znovu dostal ten zvláštní pocit. Pocit, že se děje něco nepatřičného.
Na tom všem ho nejvíc rozčilovalo, že opasek zřejmě provádí něco za jeho zády. Nakonec to už nevydržel a vybuchl vzteky.
Tak ahojda lidi! mám tu další kapitolu. Tentokrát jste se dozvěděli něco o Ryncovy. Tak jak se vám tahle kapitola líbila? Na obrázku máte je zobrazen Rync vs Opasek:)
ČTEŠ
Pramagie
FantasyUtíkala temnou ulicí. Za sebou slyšela výkřiky děsu a zoufalství. Zastavila se, aby se naposledy ohlédla. V dálce spatřila světlo ohně, jež postupně zachvacoval vesnici, která jí na čas poskytla úkryt. Věděla, že to ona zavinila zkázu svého domova...