3 / stop being a pussy /

1.2K 109 31
                                    

"Hey Calum, okul çıkışında Carl'ın maçı var. Gelecek misin?" diye sordu abisine mısır gevreğini uzatırken Debby. Aslında sınav için çözmesi gereken birkaç tarih testi vardı ancak kardeşlerini kırmak istemiyordu.

"Fi'ye ne dersin Debbs?"

Fiona mutfağı temizlerken bir yandan kirlileri yerden toplamaya çalışıyordu.

"Hayatta olmaz. Bu akşam kulüpte çalışıyorum ve Michael da sinemda çalışacak. Kardeşinle git, Cal."

Calum testlerini çantasına koydu ve ablasına karşı gülümseyerek asker selamı verdi. "Tamamdır. Orada olacağım."

*

"KOŞ GALLAGHER!"

Calum söz verdiği gibi maça yetişmişti ve diğer kardeşi olan Carl'a tezahürat yapmakla o kadar meşguldü ki testlerine bira döküldüğünü bile sonradan fark etti. "Uh siktir."

"Gittiğin her yere şu rahatsız edici şeylerini götürür müsün sen?"

Ela gözlü çocuk Calum'ın yanına bacaklarını açarak oturdu.

"Sen döktün öyle değil mi?"

Ashton birasını Calum'a doğru salladı, "Şerefe."

Calum iç çekerek testini buruşturarak çöpe fırlattı ve yeniden maça odaklandı.

"Canını sıkma, bir test çözemedin diye seni almamazlık yapmazlar. Almayacaklarsa bunun nedeni cılız vücudun olur."

Calum hışımla Ashton'a döndü, "Dinle, gördüğünden rahatsızsan bakma o zaman?"

Ashton dudağının köşesiyle masum olmayan bir şekilde gülümsedi ve dudaklarını yalayıp yaslandığı yerden Calum'la burun buruna gelebilmek adına doğruldu.

"Kimse rahatsız olduğumu söylemedi."

"G-güzel." Calum arkasına geri yaslandı.

"HADİ CARL YAPABİLİRSİN!" Ashton'ın varlığını göz ardı ederek kardeşine bağırmaya devam etti.

Bu sırada yanındaki bedene dönüp baksaydı, Ashton'ın onu izlediğini görürdü. Ancak bakmadı ve Ashton da arkasına yaslanıp maçı izleyen Calum'ı izlemeye devam etti.

Maç arasında Carl koşarak Calum'ın yanına gitti. Başka bir çocuk Carl'ın gözünü morartmıştı.

"Bir bakayım," Calum çocuğun gözünü evirip çevirirken Ashton Carl'ı omuzlarından tutarak sarstı.

"Amcık gibi oynamayı kes ve onların ağızlarına sıç Gallagher."

Calum ona bakarak güldü.

Carl tekrar sahaya koştuğunda Calum omzunun üstünden Ashton'a baktı. "Destek için teşekkürler Milkovich."

Ashton ona her zamanki gibi sertçe baktı. "Bir de teşekkürler öpücüğü vermeye kalk da taşşaklarını sökeyim senin."

Calum kahkaha atarak önüne döndü. Ashton'ın onun arkasından gülümsediğini bilmiyordu.

shameless | cashtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin