Ya arkadaşlar oturdum kendi mallığıma gülüyorum, hikaye boyunca Gallagher yerine Hood, Milkovich yerine Irwin yazmışım Calum ve Ashton'ın soyadlarına. Sanırım birkaç fic'i aynanda yürütmeye çalışınca böyle oluyor. Sadece ufak birkaç düzenleme yaptım, uyaran arkadaşa çok çok çok teşekkürler 🌹
Okulda Calum'a üç senedir saplantılı olan bir kız vardı
Sandy Berry.
Calum bu kızdan ölesiyle korkuyordu çünkü lisede sınıflandırma yapılacak olursa bu kız sizi evinize kadar takip eden, içtiğiniz su şişelerinin gizlice koleksiyonunu yapan şu 'dışlanmış' derecede ürkütücü grubundakilerden biri olurdu.
Ashton bu kızın en az Calum kadar farkındaydı ancak o karşı cinsten olduğu için yapacak bir şeyi yoktu. Yani onu ölesiye dövmek, öğle yemeği parasını çalmak veya çöpe atmak gibi.
"Neden erkek değilsin ki sen..." diye mırıldanarak çenesini ve yumruğunu sıktı Calum'la konuşmaya çalışan Sandy'yi uzaktan izlerken.
"Bak- Sandy, Fransızca'ya yetişmem gerekiyor, tamam mı?"
Calum kızdan kurtulup kütüphaneye kaçmak istiyordu bir an önce, ancak kızın bırakacağı falan yoktu. Ellerini Calum'ın göğsüne koyarak kaçmasını engelledi.
"Sadece bir hafta sevgilim olman için kaç dolar istersin Gallagher?"
Calum dehşete kapılmış bir ifadeyle Sandy'e baktı. Gözleri kocaman olmuş, iri dudakları aralanmıştı. "Sandy, beni satın alamayacağını veya kiralayamayacağını sana on kez söylemiştim."
"Aman tanrım, demek saydın! Ben de sayıyordum, biliyor musun?"
Calum nefesinin altından mırıldandı. "Öf be." ve kafasını sinirle dolabına doğru çevirdi.
"Gallagher, Koç Sylvester seni bekliyor." dedi Calum için oldukça tanıdık bir ses.
"Ashton Milkovich." diye mırıldandı Sandy ve kollarını göğsünde birleştirdi. Gözlerini kısmayı da unutmamıştı.
Ashton yapmacık bir şekilde gülümseyerek ona doğru döndü. "Sandy! Seni de erkek arkadaşın bekliyormuş, ah bekle," gözlerini bir yere dikti ve elini havaya kaldırdı. "Yoktu ki!"
Sandy ağlayacakmış gibi yüzünü buruşturup yanlarından giderken Ashton dirseğini dolaba yaslamış sinirle gülüyordu. Calum onun kolunu sıkmaya çalışsa da Ashton onu geri ittirdi. Calum da göz devirip gülmeye başladı.
"Dostum, sana minnettarım. Sabahtan beri beni satın almaya çalışıyor." dedi Calum dolabına yaslanarak. Ashton'ın gülen yüzü yavaşça soldu.
"Az önce bana 'dostum' mu dedin? Ağzını sikerim senin."
Calum etrafa bakındı ve saklayamadığı o arsız sırıtışı yüzüne yerleştirdi ve Ashton'ın yüzüne yaklaşabilmek için ona eğildi. "Eminim ki yapabilirsin, Milkovich."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shameless | cashton
Fanfic"Beni öpmekten bile korkuyorsun." "Seni öyle bir öperim ki Calum, adını bile unutursun." ✿ Gallagher ailesiyle tanışın! Calum, Michael, Fiona, Debby, Carl ve Frank Gallagher! Kendi başlarının çaresine bakmaya çalışan 5 çocuk ve bir alkolik baba. Ca...