FUCKKKKK CASHTON IS SO FUCKING REAL FUCK YOU FUCKING MOTHERFUCKERS I LOVE MY DADS OHHHHH FUCK
"Hoş geldin dostum! Nancy'le oyun oynuyorduk, katılsana!" dedi Ashton boğuklaşan sesiyle kesik kesik. Aynı zamanda Nancy'nin sesini duyar duymaz Calum'dan uzağa zıplamıştı ve koşarak yerdeki tişörtü üzerine geçirmişti. Calum saçlarını ve tişörtünü düzelterek küçük kıza yaklaştı. Hala nefes nefeseydi ancak Nancy bir şeyler sezmesin diye kocaman gülümsedi.
"Merhaba Nancy, ben Calum." dedi ve büyük elini, kızın küçücük elini tutmak için uzattı. Nancy kıkırdayarak onunla el sıkıştı.
"Sen çok yakışıklısın. Oyun oynayalım mı?"
Ashton kollarını göğsünde birleştirerek boğazını temizledi. Calum kahkaha attı.
"Ashton da oynayacaksa, neden olmasın?" diye sırıttı küçük kıza doğru eğilmiş, Ashton'a bakarak.
Nancy iki eliyle de ikisinin elini tutup merdivenlerden yukarı çıkarmaya başladı. O sırada Ashton Calum üzerinde kurduğu fantezileri silmeye çalışıyordu ancak Calum Ashton'a bakarak baştan çıkarıcı bir şekilde sırıtarak dilini üst dudağında gezdirdi. Ashton kaşlarını çatıp Calum'ı merdivenden ittirecekti ki Nancy'yle göz göze geldiler ve sadece gülümsemekle yetindi. Havadaki elini de yavaşça indirip arka cebine soktu. Calum'sa kahkahalarını bastırmaya çalışıyordu.
Birkaç saat beraber evcilik oynadılar ve sonunda Nancy'nin uykusu geldiği için yatağa kıvrıldı.
"Çok, çok, çok acıktım." diyerek yanaklarını şişirdi ve nefesini üfledi bıkkınca.
"Beş yaşında olan sen misin yoksa Nancy mi?" diye takıldı Ashton, göğsünde birleştirdiği kolunun dirseği ile Calum'ı dürterken.
"Banane, acıktım." Alt dudağını sarkıtarak Ashton'a baktı.
Ashton arsızca gülümsediği an Calum güldü ve onu durdurdu. "Hayır, Ash. Gerçekten acıktım. Bir şeyler yemek istiyorum."
"Tamam işte." dedi Ashton aynı sırıtmayla.
"Hayır- yani, yemek yemek istiyorum!"
Ashton, Calum'ın bu utanmış halini ve olayı kurtarma çabasını kahkahalarla izledikten sonra pizzacıyı aradı ve siparişlerini verdi. Nancy için de bir şeyler istemişti.
"Bu gece burada kalıyorsun." dedi Ashton kaşlarını hafifçe kaldırarak. Göz ucuyla da bakmayı ihmal etmemişti. İtiraz istemediği ses tonundan belliydi.
"Peki." dedi Calum. Zaten yarın haftasonuydu.
Kanepede yan yana oturduklarında Ashton bacaklarını masaya uzatarak kafasını Calum'un omzuna dayadı.
Calum şok olmuştu. Ashton bunu yapmış mıydı cidden? Önce şaşkınlıktan kaskatı kesilse de etli dudakları yavaşça yukarı kıvrıldı.
"Ash-"
"Tek bir kelime ederek anın içine sıçarsan omzunu keserim ve kendime yeni bir yastık yaparım."
Calum hiçbir şey demedi ancak gülümsemesini bastıramadı. Ashton'ın saçlarıyla oynamak için elini uzattığı an Ashton sertçe konuştu.
"Elinin kırılmasını mı istiyorsun Gallagher?"
Calum Ashton'a dik dik baktığında, ikisi de deli gibi kahkaha atmaya başladılar.
***
"Bu pizza bok gibi." dedi Nancy.
Calum şaşkınlıkla kaşlarını havaya kaldırdı ve suratına minik bir gülümseme oturttu. "O kelimeyi kullanmanın doğru olduğundan emin miyiz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shameless | cashton
Fanfiction"Beni öpmekten bile korkuyorsun." "Seni öyle bir öperim ki Calum, adını bile unutursun." ✿ Gallagher ailesiyle tanışın! Calum, Michael, Fiona, Debby, Carl ve Frank Gallagher! Kendi başlarının çaresine bakmaya çalışan 5 çocuk ve bir alkolik baba. Ca...