yorum :-) profilimdeki diğer hikayelere göz atmayı unutmayın, löve x
"Carl, Debby, Michael, Calum dinleyin bakalım!"
Ablaları Fiona salondan herkese seslendi ve tüm aile salonda toplanmış oldu.
"Steve, Kevin, V ve ben yemeğe çıkıyoruz lütfen eve geldiğimde birinizi ölü bulmayayım olur mu?"
"İyi eğlenceler." Calum kapıya yürürken gülümsedi. Michael da gelerek "Hasiktir süper olmuşsun Fi." dedi.
Fiona neşeyle gülümsedi ve kardeşlerini öptükten sonra çıktı.
"Mandy'e gidiyorum, geliyor musun?"
Calum Michael'ın teklifi karşısında biraz düşünmek zorunda kalmıştı çünkü her şeyden sonra Ashton'la aynı ortamda bulunup yabancıymış gibi davranmak çok zor oluyordu.
Sonunda omuzlarını silkti "Tamam." Oturduğu kanepede saçlarını düzelttikten sonra ayağa kalktı.
"Debbs, Carl, evi havaya uçurmayın."
*
"Hey!"
Mandy kapıyı açar açmaz Michael'ın boynuna atladı. Luke'un gözlerini devirdiğini bir tek Calum görmüştü.
Calum'la tokalaşırken Luke fısıldadı, "Yine başlıyoruz."
Calum dostunun omzunu sıktı ve kanepedeki diğer tanıdık oğlana baktı.
Bu sefer ona baktığında her zamanki huzuru hissedememişti. Çünkü tek gördüğü Ashton değildi.
Kucağındaki kızı da görmüştü.
Ashton'a baktığında oralı bile olmadı, gelenleri görmemiş gibiydi. Kucağındaki kızla konuşuyordu.
Bir hafta önce Calum'a kendisini becerten oydu ve aralarında sürekli bir şeyler yaşanıyordu ancak Ashton kucağındaki kızla Calum'a bakarken, Calum kendini sadece kullanılmış hissetti ve bu onu anında deli etmişti.
Çatık kaşları ve iyice gerilmiş yüz hatlarıyla başka bir yöne bakmaya başladı. "Bira ister misin?"
Luke'un sorusuna abartılı bir istekle yanıt verdi. "KESİNLİKLE!"
İkisi de mutfağa yürüdüler.
"Dostum iyi misin her an birinin ağzına sıçacak gibi görünüyorsun."
Calum parmaklarını masaya vurmayı keserek birasını aldı ve yarılayana dek içti. "İyiyim Lukey, süperim."
Tekar içeri geçtiklerinde Calum olabildiğince Ashton'dan uzağa oturdu ve telefonuyla ilgileniyormuş gibi davrandı.
Luke'un zihni o an aydınlandı. Ashton'ın Calum'a attığı kaçamak bakışları gördükçe de düşüncesinin doğruluğu artıyor gibiydi. Abisi, en yakın arkadaşına aşık olabilir miydi? Daha doğrusu o ikisi bir ilişki içinde olabilir miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shameless | cashton
Fanfiction"Beni öpmekten bile korkuyorsun." "Seni öyle bir öperim ki Calum, adını bile unutursun." ✿ Gallagher ailesiyle tanışın! Calum, Michael, Fiona, Debby, Carl ve Frank Gallagher! Kendi başlarının çaresine bakmaya çalışan 5 çocuk ve bir alkolik baba. Ca...