Új suli 3.rész

558 38 2
                                    


Mikor haza értünk anyáék még nem voltak otthon. Baekkel gyors megcsináltuk a házit majd míg ő a vacsorát én meg a süteményt csináltam. A sütivel hamar végeztem, így a mosatlant be raktam a mosogatógépbe és elindítottam, majd oda mentem Baek mellé.

-Kell segíteni valamit?-kérdeztem.

-Nem kell már kész vagyok. Inkább az asztalt segítesz megteríteni?-mondta mosolyogva.

-Igen,persze.-majd a tányérokért nyúltam és megterítettem az asztal. 

A telefonom hangos csörgésben szólalt meg.

-Szia anya.-szóltam bele.

-Szia kicsim.Csak szólni akarok, hogy most hamarébb leszünk otthon. Kb olyan 20-25 perc múlva haza érünk.-mondta anya a telefonba.

-Rendben.Akkor várunk titeket szia anyu.-mondtam és kinyomtam a telefont.

-Anyukád volt?-kérdezte Baek.

-Igen. 20-25 perc múlva itthon vannak-mondtam.

-Rendben.-mondta Baek.

A szél feltámadt és az ég nagyot dörrent, de akkorát, hogy az áram elment és ijedtemben Baek nyakába ugrottam.

-Ne haragudj Baekkie csak félek a vihartól.-mondtam neki és a két lábammal átkulcsoltam a derekát és a kezeimmel átkaroltam a nyakát és úgy bújtam oda hozzá.

-Nincs semmi baj.-mondta majd a falnak dőlt.-Azt hittem, hogy sokkal nehezebb vagy.-mondta kuncogva.

-Héé.-húztam meg egy kicsit a haját játékból.

A bejárati ajtó felől motoszkálást halottunk.

-Sziasztok meg jöttünk!-kiabálta anya.

-Sziasztok!-kiabáltuk egyszerre, majd Baek letett a kezéből.

Anya bejött a konyhába majd hallottam ahogy mostoha apa is jött mögötte.

-Elment az áram?-bólintottunk.-Nem is csodálom elég nagy vihar lett oda kint.

Ahogy anya befejezte  a mondandóját az áram vissza is jött.

-Biztos éhesek lehettek már gyertek Baekkie csinált vacsorát én meg sütöttem süteményt. Gyertek egyetek.-húztam be őket a konyhába.

-Ó lányom nem kellett volna.-mondta mostoha apa és puszit nyomott a homlokomra majd helyet foglalt az asztalnál anyával együtt.

-Ugyan nincs mit Kibum-ssi.

-Mondtam már, hogy nyugodtan hívj apának.-mosolygott rám.

-Akkor apa egyél mert kihűl a vacsorád.-mondtam mosolyogva.

-Így már jobb.-mosolygott, majd hozzá látott az evéshez.

-Jó nagy vihar lesz.-mondta Baek az ablaknál állva.

-Hát elég nagy. Haza tudsz telefonálni, hogy ne aggódjanak érted és hogy reggel innen mész majd suliba?-kérdezte anya.

-De haza tudok és köszönöm. Megyek felhívom anyáékat.-mondta Baek és felment a szobámba telefonálni.

-Ó nincs mit ez a minimum.-mondta apa.

2 perc múlva már jött is le Baek, hogy haza telefonált szüleinek és hogy üdvözölnek mindenkit. Míg anyáék ettem én eddig elmentem megágyazni a szobámban míg Baek fürdött, utána mikor kijött megfogtam a pizsim és be sprinteltem a fürdőbe. 5 perc alatt végeztem is majd mikor kijöttem meg engedtem Baeknek , hogy befonjam a hajam. Míg fonta anyáék bejöttek és mondták, hogy reggel elvisznek minket suliba, majd Taoék fognak értünk jönni ha végeztünk. Utána jóéjt kívánva ki mentek a szobából. Addigra Baek is végzet a hajammal majd befeküdtünk az ágyba. Még egy kicsit beszélgettünk, utána mindkettőnket elnyomott az álom.

Új suli [[Befejezett]]Where stories live. Discover now