Sziasztok^^ itt a folytatás jó olvasást hozzá(:
Baekhyun prov
Reggel fél hétkor keltem fel. Láttam, hogy az ablak nyitva van, ezért oda léptem és becsuktam. Mikor kinéztem láttam, hogy az este nagy vihar volt, még most is be van rendesen borulva az ég. Majd elmentem fogat mosni meg le zuhanyoztam. Mind ezt röpke 10 perc alatt végeztem el.
Majd lesétáltam a konyhába és elkészítettem a reggeli kávét miszerint nem soká jön le Hyorin is. Legalább is azt hittem. Rá néztem az időre 7:07 volt.
-Ilyenkor már itt kéne lennie.-mondtam magamnak.
Felmentem a szobába meg nézni mi van Hyorinnal de még aludt. Oda mentem mellé, hogy felkölthessem de láttam, hogy az arca tiszta piros volt. Kezemet a homlokára tettem ami viszont eléggé meleg volt. Kerestem egy lázmérőt, majd őt felköltve oda adtam neki.
Míg mérte neki a lázát addig írtam Sehunnak, hogy ma nem megyek suliba mert Hyorin lebetegedett és én ápolom.
Mikor elvettem a lázmérőt tőle ledöbbentem. 39:9 volt a láza. Egyből a telefonhoz szaladtam és felhívtam Hyorin orvosát, hogy nem tudna-e kijönni megvizsgálni őt. Így is volt. Az orvosa 10 perc alatt a ház előtt parkolt le. Majd kimentem, hogy köszöntsem őt.
-Jó reggelt kívánok. Byun Baekhyun vagyok.-mutatkoztam be.
-Jó reggelt. Örvendek a találkozásnak Baekhyun. Az én nevem Choi Minho.-mutatkozott be ő is.
Majd bementünk az ajtón és elakartam navigálni Hyorinhoz, de mondta, hogy tudja merre van hisz az anyukájának a testvére Hyorin mostoha apja. Így inkább csak elmosogattam, majd rendet raktam a konyhában.
Nem sokkal később Minho doktor úr le is jött az emeletről. Mikor meglátott a konyhába jött és leült az asztalhoz.
-Csak meg fázott semmi komoly. De ha lehet akkor a héten ne menjen iskolába. Esetleg rajtad kívül van valaki aki tudná ápolni?-nézett rám.
-Hát nem nagyon. Kaiék ők nem nagyon érnek rá.-feleltem.
-Értem. Akkor téged is kiírlak és ha bármi baj van akkor a számomat tudod és hívsz. A gyógyszer recepteket itt hagyom az asztalon azokat kell majd kiváltani neki.-áll fel az asztaltól majd elment.
Megnéztem a recepteket szerencsére volt mindegyikből itthon. Majd felmentem Hyorinhoz megnézni, hogy van. Mikor be nyitottam épp a tévét néztem.
-Hogy vagy?-kérdeztem.
-Szarul.-mondta.
-Hát azt látom. Ha bármi lenne lent leszek a konyhában csinálok neked levest jó? Telefon nálam csak csörögj.-mondtam majd lementem levest csinálni.
Hozzá kezdtem és mikor a végeztem vele vittem Hyonak, majd mikor megette elmosogattam. Épp indultam volna vissza mikor hallottam, hogy csengettek. Oda mentem az ajtóhoz majd kinyitottam.
YOU ARE READING
Új suli [[Befejezett]]
FantasyMa egy éve, hogy elköltöztünk Szöulba. Anyám férjhez ment a főnökéhez aki egy céget vezet és most Szöulban kell laknom. Mikor ide költöztünk rátaláltam egy igaz barátra az interneten Baek-re aki mint kiderült az osztálytársam. Ő vele hamar össze b...