Új suli 8.rész

364 27 0
                                    

Sziasztook^^ meghoztam a nyolcadik fejezetet(: remélem hogy tetszik^^

Reggel fáradtan ébredtem olyan voltam mint egy zombi. Baek szóvá is tette, hogy szörnyen festek és csak azt mondtam neki, hogy nem érzem jól magam.

-Szerintem ma ne menj be inkább menj el az orvoshoz nehogy bele ess a vírusba.-mondta aggódva.

Bólintottam és hogy legyen mára egy igazolásom ezért elmentem az orvosomhoz. Mivel nem voltak sokan így hamar meg is szabadultam. Mivel a háziorvosom pont a apámnak a nővérének a fia volt akivel nagyon jóban vagyok és számíthatok rá így elmondtam neki a tegnap történteket, hogy mi történt köztem és Chanyeol közt.

-Értem. És akkor ő még az elején nem hagyott békén téged, tegnap meg megcsókolt és szerelmet vallott és miután te vissza utasítottad a szerelmét szinte teljesen úgy mond"elveszett".-foglalta össze.

-Igen.-bólintottam.

-Értem. Hát akkor ő tényleg szerelmes beléd. Én azt mondom, hogy gondold át az érzéseidet és dönts. Látom rajtad, hogy az este semmit nem aludtál és szerintem a csókon járhatott a kicsike fejed. Nem tudod kiverni a fejedből ezek szerint te is élvezted azt a csókot és lehet, hogy valahol legbelül te is szereted csak nem tudod magadnak bevallani. Azt tanácsolom, hogy gondolkozz el az érzéseiden jó? Mára adok igazolást és majd ma este hívj fel, hogy hogy döntöttél rendben?-mondta majd elköszönve tőle kimentem a rendelőből.

Mikor kimentem mindenki szúrós pillantásokkal néztek rám. Rá pillantottam a telefonom kijelzőjére és majdnem egy órát voltam bent. Mivel végeztem így hazamentem majd beszálltam a kocsiba és felmentem a városba bevásárolni, hogy most én főzhessek valamit Baeknek. Mivel tudtam, hogy mit akarok neki csinálni, ezért félórámba telt mire bevásároltam. Gyorsan fizettem a pénztárnál és a kocsiba bepakolva a cuccost be indítottam és haza fele mentem. Mikor haza értem akkor volt 11:20.

-Tehát van még bőven időm, hogy megcsináljam az ételt. Na nem baj most neki kezdek.-határoztam el.

Neki fogtam a főzésnek és nem is tartott olyan sokáig mint hittem. Mivel hamar végeztem vele és Baeknek is most van szünete utána még egy órája így megterítettem és leültem a nappaliba az egyik fotelba majd a lábamat felhúztam magam elé és azt átölelve gondolkodtam. Annyira elmélyültem a gondolataimba, hogy hirtelen egy kezet éreztem meg a vállamon. Felpillantottam a kéz tulajdonosára.

-Minden rendben?-kérdezte Baek.

-Persze csak elgondolkodtam.-mondtam.

-Igen nos azt észre vettem. Mik ezek a jó illatok?-kérdeztem.

-Gyere utánam.-azzal megragadtam a kezét és elkezdtem magam után húzni a konyhába.

-Te most komolyan megcsináltad a kedvencemet?-érdezte mosolyogva.

-Igen. Jó étvágyat.-mondtam majd lenyomtam az egyik székre.

-Köszönöm.-mondta majd hozzá is látott az evészetnek.

Én addig vele szemben foglaltam helyet és én is neki kezdtem az evésnek. Mikor befejeztük én elpakoltam majd mivel csengettek Baek ment ajtót nyitni majd azt mondta, hogy felmegy a szobába megírja a leckét. Igazából örültem neki,hogy nem akart segíteni, mert míg mosogatok addig is tudok gondolkodni.

Észre sem vettem, hogy valaki bejött a konyhába és hátulról megölelt. Ijedtemben megfordultam és ekkor az idegen a nyakamba fúrta az arcát majd amikor megszólalt akkor ismertem fel a hangjáról az illetőt.

-Hiányoztál.-mondta és szorosabban ölelt magához.


Új suli [[Befejezett]]Onde histórias criam vida. Descubra agora