Sziasztoook^^ meghoztam a hetedik fejezetet ami most gy kicsikét hosszabbra sikerült^^ remélem tetszik majd^^ Jó olvasást hozzá(:
Reggel a telefonom csörgésére ébredtem. Anya hívott, hogy jól öltözzünk fel ha megyünk mert egész napra esőt mondott, meg ha tehetjük akkor kocsival menjünk nehogy elázunk és még a végén betegek legyünk. Utána letettük. Megnéztem az időd a telefonomon és 2 perc múlva lesz negyed hét. Felkeltem az ágyból majd lezuhanyoztam és felöltöztem. Mire végeztem már Baek is fel volt öltözve és együtt lementünk a konyhába reggelizni.
-Kihívott reggel?-kérdezte.
-Anya volt. Azt mondta hogy ha tehetjük akkor menjünk kocsival meg jól öltözzünk fel, mert egész napra esőt mond.-alighogy kimondtam az ég nagyot dörrent.
-Úgy látszik igaza van anyukádnak.-értett egyet Baek, anyuval.
-Igen. Úgy látszik. Akkor ma kocsival megyünk.-helyeseltem.
Megreggeliztünk és míg én elmosogattam addig Baek felment a táskákért és lehozta azokat. Mikor végeztem felvettem a cipőmet és a lakást bezárva garázs felé vettem az irányt. Baek míg kinyitotta a nagy kaput addig én a kocsit indítottam be és kiálltam vele az utcára majd megvártam míg Baek bezárja a laput és beül mellém majd elindultunk az iskola felé. Kb. 5 perc alatt oda értünk. A kapu előtt elhaladva láttam, hogy már Sehun is itt van. Leparkoltam majd kiszállva a kocsiból bezártam azt. Majd Baekkel oda sétáltunk Sehunhoz aki a kapuban várt.
-Jó reggelt.-köszöntünk egyszerre.
-Nektek is.-mondta.-Mindjár esni fog.-nézett fel az égre ami már be volt borulva.
-Szerintem jobb lesz ha bemegyünk.-mondta Baek.
-Szerintem is. Akkor szünetben találkozunk ha nem kezd el esni.-mondta Sehun és kezet fogott Baekkel.
-Rendben. Te meg vigyázz magadra és ha bármi van akkor csak hívjál rendben?-mondta Baek.
-Rendben. Várj mikor végzel?-kérdeztem.
-Fél három kor.-mondta.
-Rendben mi kettőkor de megvárlak majd.-bólintott és elment órára.
-Induljunk mi is, mert nem soká szakad.-mondta Sehun és elindultunk be a terembe.
Épp hogy beértünk az ajtón már el is kezdett szakadni az eső. Bementünk a terembe majd leültünk a padba.
-Beak nálatok aludt?.-kérdezte Sehun.
-Igen mivel az ő szülei 2 hétig nincsenek otthon az én szüleim meg 2 hónapig így anyáékkal megbeszéltük, hogy nem aludhat ott nálunk.-mondtam.
-És mit szóltak hozzá?-kérdezte.
-Örülnek, hogy legalább nem vagyok egyedül otthon a nagy házban meg Baek szülei is nyugodtak, hogy nincs egyedül.-mondtam mosolyogva.
-Akkor ez így pont jól jött.-mondta Sehun én meg csak bólogattam.
Sajnos tovább beszélgetni nem tudtunk, mert a tanár be jött és elkezdődött az óra.
-Nos osztály nyissátok ki a könyveteket a 49.oldalon és az első, a harmadik és a negyedik feladatot oldjátok meg. Ha netán valamit nem tudnátok nyugodtan kérdezzétek meg a padtársatokat. Én addig beírom a naplót meg kijavítom a másik osztály dolgozatát. Akik végeztek azok valamivel foglalják el magukat DE csendben.-hangsújozta a tanár.
Sehunnal neki kezdtünk az egyik feladat megoldásához és az ajtó hirtelen kinyílt. Mindenki felnézett a könyvből, hogy ki jött be.
-Elnézést a késésért!-mondta Chanyeol meghajolva, majd mikor kiegyenesedett látszott rajta, hogy valakivel verekedett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Új suli [[Befejezett]]
FantasiaMa egy éve, hogy elköltöztünk Szöulba. Anyám férjhez ment a főnökéhez aki egy céget vezet és most Szöulban kell laknom. Mikor ide költöztünk rátaláltam egy igaz barátra az interneten Baek-re aki mint kiderült az osztálytársam. Ő vele hamar össze b...