Új suli 4.rész

490 33 0
                                    

  Sziasztook^^ Meghoztam a negyedik fejezetet remélem, hogy tetszik majd^^ Jó olvasást hozzá^^ Amint tudom hozom a következő fejezeted^^ 


Reggel ara keltem fel, hogy valaki költöget. Ki nyitottam a szemem és Baekhyunt pillantottam meg.

-Jó reggelt csipkerózsika.-mondta mosolyogva.

-Neked is Beakkie.

-Na menj fürödj le, öltözz fel, én addig megcsinálom az ágyat és csinálok egy bögre kávét.-mondta.

Ki szálltam az ágyból 10 perc alatt el is készültem. Lementem a konyhába és helyet foglaltam az asztalnál. Baek elém rakta a kávémat amit megköszöntem neki utána elindultunk a suliba. A kapunál el köszöntem legjobb barátomtól és be mentem a testvér iskolánkba. Mikor felértem a folyosóra Chanyeol jött velem szembe. Semmivel sem törődve sétáltam tovább majd belém jött és felbuktatott.

-Milyen béna vagy.-mondta és tovább sétált nevetve a folyosón.

-Jól vagy? Minden rendben?-segített fel Sehun.

-Igen jól köszi, persze minden.-mosolyogtam.

-Rendben. Gyere menjünk be.-mondta és bementünk az osztályba.

Helyett foglaltam a padban és nm telt el 2 perc sem a tanár már meg is érkezett. Az óra hamar eltelt. Mire a cuccaimat össze pakoltam akkor megint mindenki már az udvaron volt. Egyedül Chanyeol maradt a teremben az ajtó előtt állva.

-Remélem élvezted eddig a napodat, mert mostantól kezdve el fogom élni, hogy kirugjanak ebből a suliból.-mondta majd ki ment a teremből az ajtót maga után becsukta.

Mikor meghallottam, hogy a zárban kettőt kattan a kulcs oda rohantam az ajtóhoz és elkezdtem rángatni.

-Ezt nem teheted. Engedj ki!-kiabáltam de semmi válsz.-Hallod tudom, hogy itt vagy?!

-Ég veled.-hallottam a túlsó oldalról és utána halk lépteket hallottam. 

Ezek szerint bezárt a terembe. Körbe néztem és próbáltam volna olyan dolgot keresni hogy ki tudjak valahogy innen jutni. Rá néztem az órára becsengőig csak 10 percem volt. Oda mentem az ablakhoz és egy fát pillantottam meg. Mondjuk ha rá ugranék az egyik gallyára akkor simán le tudnék mászni rajta. Na akkor hajrá. Most vagy soha. Táskámat felvettem a hátamra és az ablak párkányra rá állva elugrottam onnan. Sikerült az ágra érkeznem és lemásztam a fa törzsén. A földre érkezéskör hallottam, hogy becsengettek, ezért gyorsan felállva futottam az első emeletre a biosz terembe. Mikor oda értem az ajtóhoz bekopogtam, majd a tanártól elnézést kérve helyet foglaltam Sehun mellett.

-Miért késtél?-kérdezte.

-Mert Chanyeol be zárt a terembe.-mondtam.

-És, hogy tudtál kijutni onnan?-kérdezte.

-Ki ugrottam az ablakon a fának az ágára és a fa törzsén másztam le onnan futottam ide.-mondtam neki ki fulladva.

-Nem vagy semmi hallod.-mosolygott Sehun majd a tanárra figyelt.

A nap többi részében Chanyeol be szólogatott de nem foglalkoztam vele. Mikor haza értem tanáltam egy cetlit miszerint anyáék Londonban vannak 2 hónapra kellett el utazniuk. Vacsorát csináltam magamnak lefürödtem és be feküdtem az ágyba. Az álom el is nyomott hamar.

Új suli [[Befejezett]]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin