Sziasztok^^ Itt is a folytatás a ficinek méghozzá a hatodik fejezetet hoztam nektek^^ remélem tetszik(:^^
Reggel kipihenten keltem fel az ágyból. Lezuhanyoztam felöltöztem majd le mentem reggelit készíteni magamnak meg Baeknek mert nem soká betoppanhat. Mire elkészültem és megterítettem az asztalt már csengettek is. Kinyitottam az ajtót és Baeket beengedtem.
-Szia csajszi van egy jó hírem.-mondta mosolyogva.
-Na mi?-kérdeztem.
-Hááát. Anyáék megengedték, hogy itt aludjak.-mondta be szökkenve a konyhába.-Csak nem reggelit készítettél?
-De azt és még hozzá a kedvencedet. Egyé csak amennyi beléd fér.-ki sem mondtam és már neki is kezdett a falatozásnak.
-Ez nagyon finom lett.-mondta teli szájjal.-Amúgy a cuccomért eltudnánk menni kocsival?
-Persze mért ne tudnánk?-néztem rá értetlenül.
-Nem tudom.-mondta.-Ahh köszönöm szépen ez nagyon finom lett.-fogta meg hasát és elkezdte simogatni azt.
-Egészségedre. Akkor mikor megyünk el a cuccaidért?-kérdeztem.
-Ha neked jó akkor mehetünk most is.-mondta.
-Rendben akkor kiállok a kocsival.-mentem is a garázshoz majd beültem a kocsiba és kiálltam vele az utcára.
Megvártam míg Baek beszáll és elindultunk hozzá.
-Jajj tényleg! Másoltattam neked egy kulcsokat a kapuhoz, az ajtóhoz, a garázshoz, a nagykapuhoz és a hátsó ajtóhoz.Ott vannak a kulcsok a kesztyűtartóban és bilétával megjegyeztettem, hogy melyik kulcs mit nyit.-mondtam neki.
-Woah. Köszönöm.-mondta boldogan és gyors puszit adott az arcomra.
-Ó nincs mit.-mondtam mosolyogva.
Mire észbe kaptam már a ház előtt parkoltam és Baek a cuccát bepakolta csomagtartóba. Beszállt kocsiba és elindultunk haza. Míg beálltam a kocsival a garázsba addig Baek kipróbálta az új kulcsát és bezárta a garázs ajtót. Majd segítettem neki bepakolni a csomagtartóból. Mire elpakoltunk össze dobtunk egy kis süteményt majd Baek utána csinált levest is. Majd megebédeltünk és beültünk a nappaliba míg Baek az anyukájával beszélgetett én addig Sehunnal sms-eztem. Mivel ő is előfizetéses így pont jól jött, hogy ingyen beszélgettünk egymással, és ingyen sms-t küldhettünk egymásnak. Megbeszéltük, hogy holnap találkozunk a suli előtt és majd együtt megyünk be a terembe. Megbeszéltük az időt is utána elköszöntünk egymástól. Mivel az idő hamar eltelt így Baeket elküldtem fürdeni addig én megágyaztam, majd utána én is elmentem fürdeni. 10 perc alatt végezetem is majd befeküdtem Baek mellé aki már félig aludt. Jóéjszakát kívántunk egymásnak majd én is az álmok mezejére léptem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Új suli [[Befejezett]]
FantasiMa egy éve, hogy elköltöztünk Szöulba. Anyám férjhez ment a főnökéhez aki egy céget vezet és most Szöulban kell laknom. Mikor ide költöztünk rátaláltam egy igaz barátra az interneten Baek-re aki mint kiderült az osztálytársam. Ő vele hamar össze b...