Sziasztook^^ meghoztam a tizenegyedik fejezetet(: jó olvasást hozzá^^
-És mit akarsz csinálni szépségem?-kérdezte mosolyogva.
-Hmm...nem tudom. Te mit szeretnél?-kérdeztem.
-Nekem mindegy csak az a lényeg, hogy veled legyek.-mondta és homlokon puszilt.
-Ajj annyira szeretlek.-mondtam és most én csókoltam meg.
Szegény Chanyeol-ra szerintem a frászt hozhattam, mikor a telefonom megszólalt és én ijedtemben megugrottam az ölében. Majd bocsánatot kérve tőle kiszállva az öléből és a táskámból végre nagy nehezen előkotortam a telefonom majd a kijelzőn Kai neve volt kiírva.
Igen mint tudni illik apának van kettő fia az egyik Kai és a másik Tao. Kairól annyit tudok, hogy nagyon szeret táncolni és a haverjai megvettek egy házat amit átalakítottak egy tánc studióvá. Vannak benne tánctermek meg szobák is és konyha is. És egy-egy szobához külön fürdő is. A berendezkedésben már én is benne voltam és így történt, hogy szinte a legtöbb szabadidőmet ott töltöttem és én is kaptam egy szobát külön fürdővel.
-Igen?-szóltam végül bele.
-Ááh Hyroin babaaa. Mond csak holnap vagy suliban?-kérdezte Kai.
-Sajnos igen. Miért mit terveztek?-kérdeztem, mert biztos voltam benne, hogy valamit terveznek a srácok.
-Értem. És meddig vagy suliban?-kérdezte szomorúan.
-Délig.-mondtam.
-Okééés. Beszéltem anyáékkal és mondták, hogyha lehet akkor a péntektől teljesen hétfő reggelig legyél velünk itt, hogy ne zavard őket a pakolászásban.-mondta.
-Ahha. Akkor ezek szerint veletek kell töltenem az egész hétvégét.-helyeseltem.
-Igen. Nos? Mit szólsz hozzá? Benne vagy?-kérdezte izgatottan.
-Hát jó lenne már látni azt a lökött fejeteket és egy kis kikapcsolódás sem ártana.-mosolyogtam.-Benne vagyok.
-Hurráá. SRÁCOOOK HOLNAAPTÓÓL ÚJRA VELÜNK LESZ HYORIN BABAAAAA.-kiabálta de mikor eltartottam a telefont a fülemtől szinte tisztán lehetett hallani amit mond.
-Kai-ssi azért nem akarok még megsüketülni.-mondtam neki mikor már nem kiabált.
-Upsz bocsi. Holnap ott leszek délre a suli előtt. addig is vigyázz magadra sziaa~.-köszönt el majd bontotta a vonalat.
Az órára nézve pont negyed kettő volt és jobbnak láttam volna elindulni minthogy Baek várjon ránk.
-Szerintem jobb lenne ha mennénk.-mondtam.
-Rendben.-mondta szomorúan.
-Naa. Mi a baj?-kérdeztem.
-Semmi.-mondta majd az ajtón kiment.
Utána mentem és a kocsiba beszállva elindultunk a suliba. Az úton szinte nem szóltunk egymáshoz ami engem nagyon is zavart, mert félek, hogy esetleg megbántottam valamivel. Leparkoltam a sulinál majd Baekre várva rákérdeztem.
-Meg bántottalak valamivel?-kérdeztem.
-Nem semmivel.-mondta.
-De akkor miért viselkedsz így?-kérdeztem.
-Mást kérdezek. Mégis ki volt az akivel beszéltél telefonon?-nézett a szemembe.
-Szóval erre csörög a dió. Te féltékeny.-mosolyogtam.
-Mi? Hogy én? Én nem.-mondta és közben azt sem tudta, hogy hova nézzen.
-De de az vagy.-vigyorogtam tovább.-Egyébként ő a bátyám.
-Bátyád? Nem is mondtad, hogy van bátyád.-nézet rám.
-Akkor most mondom és kettő is van. Az egyik Kai vele beszéltem telefonon a másikat Taonak hívják.-mondtam neki.
-Értem. Szeretlek szépségem.-mondta majd megcsókolt.
Mikor elváltunk Baek pont akkor szállt be a kocsiba.
-Sziasztok.-köszönt majd Chanyeollal kezet is fogott.
-Szia.-köszöntünk szinte egyszerre.
Majd előre fordultam és elindultunk a boltba. Az oda vezető úton szinte a két srácnak be sem állt a szája. Mikor megérkeztünk leparkoltam, majd kiszálltunk a kocsiból és én azt bezártam. Majd Chanyeol mellém lépve összekulcsolta az ujjainkat és Baekkel mellettem sétálva mentünk be a boltba. Kb egy órába telt mire bevásároltuk de nem bántam, mert addig Chayeollal lehettem. Majd a kocsiba bepakolva elvittem Chant a házáig és a cuccát fogva kiszállt de előtte Baekkel kezet fogott és tőlem csókot lopva elindult be a házába. Közben Baek előre ült és hazaérve bepakoltunk a kocsiból, majd elpakoltunk. Mielőtt elmentem volna fürdeni szóltam Baeknek, hogy mit beszéltem Kaijal és ő meg mondta, hogy úgy sem tudott volna itt lenni hétvégén, mert a keresztanyánál kell lennie. Bólintva majd elmentem fürdeni és utána jóéjt kívánva Baeknek az álmok mezeire léptem.
YOU ARE READING
Új suli [[Befejezett]]
FantasyMa egy éve, hogy elköltöztünk Szöulba. Anyám férjhez ment a főnökéhez aki egy céget vezet és most Szöulban kell laknom. Mikor ide költöztünk rátaláltam egy igaz barátra az interneten Baek-re aki mint kiderült az osztálytársam. Ő vele hamar össze b...