Sziasztok Babócáim ^^ ITT van volnék a folytatással (: jó olvasást hozzá (:
18+
A konyhába sétálva, megpillantottam Egy cetlit a hűtőn.
"A hűtőben találtok Enni VALOT és süteményt. Vigyázatok magatokra.
~ Sok puszi Baek . "
Akaratlanul is elmosolyodtam egy kis cetlire. Majd hirtelen Egy kezet éreztem meg derekamon Majd megfordultam. Chan egyből ajkaimra mart, Majd ízlelgetni kezdte. Karjaim Nyaka Kore csavartam Majd ujjaimat hajába vezettem ezzel Egy sóhajt kiszedve belőle.
Chan prov ~
Elmentek. Akkor EZ AZT jelenti, Hogy Miénk AZ egész ház. Bementem a konyhába és láttam, Hogy Hyo nekem háttal van. Moge settenkedtem Majd kezeimet derekára tettem. Erre ő megfordult Majd ajkaira martam. Eközben ő kezeit nyakam Kore Tette, és ujjait hajam közzé vezette ezzel az Egy sóhajt kicsalva belőlem.
Labai Ala nyúlva felemeltem és a pultra ültettem közben Egyszer sem megszakítva csókunkat. Epp húzódtam Volna el Oxigén Hiány miatt, de Hyo egyből ajkaim UTÁN kapott. Na ITT volt az, Hogy semmi Nem érdekel ma AZ enyém Lesz.
Felemelve a pultról egy szobánkba indultam Vele, eközben ő lábait derekam Kore csavarta. Beérve a szobába AZ ágyra fektettem Majd felé másztam. Éreztem Ahogyan csókunkba mosolyog, Majd kezemet hasára vezettem. Majd pirosló ajkitól elválva áttértem Nyaka csókolgatására. Lágyan csókolgattam AZ érzékeny bort, itt-Ott Neha megszívva AZT.
Nyakától elválva konstatáltam művemet Egy mosoly kísérletében. Majd Újra ajkaira hajolva Kezem pólója Ala vezettem, Majd Hasat kezdtem cirógatni. Majd elmélyítettem csókunkat és kezemmel felfedező Útra indultam pólója alatt és megálltam melltartójánál.
Fordítva helyzetünkön ülőhelyzetbe helyeztem magunkat Majd megfogva kétoldalt pólóját levettem rola és a szoba sarkába Egyik száműztem. Majd Újra száját kezdtem el csókolni. Eközben kezemmel Újra felfedező Útra indultam indultam és megálltam, Hogy melltartóját ki tudjam csatolni és AZT eldobtam valamerre.
Majd Fordítva helyzetükön Hyorint Újra magam Ala fektettem. Ajkaitól elválva Nyaka kényeztetésére tértem ITT-Ott megszívva mindkét oldalt. Majd lejjebb haladtam kulcscsontjához és Ott van elidőztem Egy Kicsit, ezzel a nyögéseket kihozva belőle. Majd áttértem mellbimbója kényeztetésére és ekkor kezeit hajamba vezette sárban kirázott a hideg. Ott van elidőztem Egy Kicsit Majd vissza tértem ajkaihoz.
Kezemmel lesimítottam oldala along amire beleremegett és nadrágja Két oldalát megfogva lehúztam Rola AZT. Majd kezeit derekamon Veltem felfedni és lehúzta rólam trikómat. Mig lágyan csókoltuk Egymást lenyúlt AZ övemhez Majd Nem sokkal később megszabadultam nadrágomtól. Kezemmel lesimítottam hasa aljáig Majd megszabadítottam utolsó ruhadarabjától is. Eközben ő kapott AZ alkalmon és tudatosította, Hogy én is szabaduljak meg Az utolsó ruhadarabomtól.
Nagyokat szusszanva feküdtünk Egymást ölelve. Mig ő a mellkasomon feküdt, Addig én feje búbjára Neha-Neha apró puszikat nyomtam.
-Szeretlek Hercegnőm.-szólaltam meg.
-en Van szeretlek Téged hercegem.- hajolt ajkamra Majd Egy lágy csókba hívott.
-Jobb Volna elmenni és lezuhanyozni. Utána meg vacsorázhatnánk valamit. Na mit szólsz? -vetettem Fel AZ ötletet.
-Ez Jól; hangzik.-Mondta mosolyogva.-Fürdünk Együtt?
-Ezeket UTÁN jó hogy.-mosolyodtam el.
Majd kikelve AZ ágyból elindultunk a fürdőbe. Mikor végeztünk lementünk a konyhába megvacsoráztuk és beültünk egy nappaliba filmet nézni. Mire végett Lett egy filmnek Rá néztem AZ órára 21:55. Mosoly húzódott ajkaimra, Mikor észrevettem, Hogy Hyorin elaludt mellettem. Mivel felkölteni Nem akartam ezért felvittem a szobába Majd lefektetve AZ ágyba betakargattam. Majd jómagam is befeküdtem AZ ágyba és Egy apró puszit nyomtam szerelmem homlokára.
-Aludj Szépeket kincsem. Nagyon szeretlek.-Mondtam Majd betakarózva átkaroltam Hyo-t Aki álmában ölelésembe bújt. És Így nyomott el az álom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Új suli [[Befejezett]]
FantastikMa egy éve, hogy elköltöztünk Szöulba. Anyám férjhez ment a főnökéhez aki egy céget vezet és most Szöulban kell laknom. Mikor ide költöztünk rátaláltam egy igaz barátra az interneten Baek-re aki mint kiderült az osztálytársam. Ő vele hamar össze b...