Új suli 17.rész

220 16 2
                                    

Sziasztook^^ itt a folytatás jó olvasást hozzá(:

Reggel Baek ébresztett, miszerint kelljek, mert elfogunk késni. Rá néztem az órámra majd láttam, hogy van egy óra hószánk becsengetésig ezért gyors elláttam a reggeli teendőimet és lementem a konyhába. Mikor leértem az asztalnál  Sehun ült és egy bögre kávét iszogatott.

-Jó reggelt. Hát te?-néztem rá mosolyogva.

-Neked is. Hát....ühm. Itt aludtam az este ha nem baj.-nézett félénken a szemembe.

-Nem baj.-néztem szemébe.

Közben míg beszélgettünk Baek letett elém egy bögre kávét amit én meg is ittam, majd hárman elindultunk az iskolába.

Mikor beértünk a kapunk én és Sehun elköszöntünk Baektől, majd a terembe mentünk. Mikor beértünk a terembe Chan már a helyén ült. Mikor észre vett rá mosolyogtam és Sehunnal a helyünkre ültünk. Épphogy előpakoltunk a tanár már be is jött. Az óra hamar eltelt így lementünk az udvarra. Leültünk egy padra majd Baek is csatlakozott hozzánk.

-Na ki mit tervez hétvégére?-szólalt meg amint leült.

-Hétvégére?-kérdeztük hárman.

-Igen. Ugyan is arra gondoltam, hogy kimehetnénk a tóparti házunkhoz. Nem jó ötlet Hyo? Úgyis rég voltunk kint meg mivel jó idő is van így tudnánk medencézni is.-nézett rám.

-Hm. Nem rossz ötlet én benne vagyok. És ti?-néztem Yeollékra.

-Benne.-felelték szinte egyszerre.

-Akkor jó. Péntek suli után indulunk, mert mire oda érünk akkor ott lesz olyan 6-7 óra.-mondta Baek.

-Rendben. És mikor indulunk haza?-kérdezte Sehun.

-Vasárnap reggel 11-kor és 3 vagy 4 órára itthon leszünk.-mondta.

Majd én é Chanyeol előre indultunk a terem felé és mikor hátra néztem láttam, hogy Baek át ül Sehun mellé és méghozzá elég közel és elköszönve megölelik egymást és Sehun puszit nyom az arcára. Nem tudtam mi folyik kettőjük közt de majd rá kérdezek Baekre. Közben már fent voltunk a teremben. A nap hamar eltelt és az udvaron bevártuk Baeket és elindultunk. Sehun út közben elköszönt tőlünk majd Chan is. Mikor haza értünk Baekkel egyből rákérdeztem.

-Öhm Baek. Kérdezhetek valamit?-szólaltam meg.

-Persze mi lenne az?-ült le a kanapéra.

-Azt akarom kérdezni, hogy mi van közted meg Sehun közt?-néztem szemébe félénken.

-Áhh. Szóval, hogy is mondjam. Együtt vagyunk.-mondtam.

-Juuuj de jóóóó.-ugrottam a nyakába.-Gratulálok. Sokáig.

-Azt hittem, hogy máshogy fogsz majd reagálni.-nézett rám.

-Baek. Mondtam, már a legelején mikor megismertelek, hogy mindig melletted leszek. Nem?-mosolyogtam rá nyakát elengedve.

-De.-mosolygott rám.

Majd elengedtem és felmentem a szobámba. Megfürödtem meg tanultam és mivel már elég későre járt az idő így befeküdtem az ágyamba majd nem soká Baek is befeküdt mellém. Az állom hamar el is nyomott.

Új suli [[Befejezett]]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora