Új suli 13.rész

232 15 0
                                    

Sziasztok^^ itt is lennék a folytatással(: Kicsit rövid mint amire számítottam :/ De amint tudom hozom a folytatást (: Jó olvasást hozzá^^

A konyhába be szaladva az ajtóban meg is álltam. A konyhában Chen és Suho főzött, Kyungsoo meg süteményt csinált, és az asztalnál meg Yifan, Luhan, és Xiumin ültek az újságot nézegették.

-Sziasztoooook.-kiabáltam el magam.

Mikor meghallották a hangom mindenki felém kapta a fejét.

-Hyorin babaaa.-kiabálták egyszerre majd mindenki abba hagyva azt amit eddig csinált oda szaladtak hozzám és agyónra ölelgettek. 

-De jó, hogy itt vagy.-mondta Xiumin.

-Ajj úgy hiányoztál már nekünk.-ölelt állt szorosan Chen.

-Örülök, hogy itt lehetek.-mondtam mosolyogva, majd mindegyiket megölelgetve és nyomva az arcukra egy cuppanós puszit elengedtem.

Leültem az asztalhoz Xiuminékkal majd Suhoék is vissza mentek főzni. Végül Kai is bejött.

-Áh Kai jössz megkóstolod?-kérdezte Kyungsoo.

-Persze.-bólintott.-Hmm nagyon finom lesz.-mosolygott rá.

-Kö-köszönöm.-pirult el Soo.

-Jut eszembe Suho. Este 7 óra fele el kell menjek egy kis időre de sietek majd vissza.-mondta.

-Persze nyugodtan de vigyázz magadra.-mondta Suho és folytatta a főzést. Eszembe jutott a matek házi és mivel nem értettem, ezért megkérdeztem Xiumin oppát aki kiváló matekos volt és matekból ötösre  érecségizett.

-Oppaa.-fordultam Xiumin felé.-Tudnál nekem segíteni a házi feladatban, mert nem értem.

-Persze de akkor menjünk ki a nappalibe, hogy ne zavarjon minket senki. Rendben?-mondta.

-Juj köszönöööm.-mondtam majd felálltam és a táskámat felkapva elindultam a nappaliba.

Xiumin jött utánam kezében meg nasit fogott.

-Na lássuk csak.-mondta és odaadtam neki a füzetemet.

-Rendben. Elmagyarázom és utána te csinálod meg a másik feladatot. Jó?-kérdezte.

Bólintottam. Elmagyarázta az első feladatot és a másikat egyedül oldottam meg. Majd oda adtam neki, hogy átnézze jól csináltam meg-e. Kb addig matekoztunk míg Kai el nem ment. Xiumin addig csinált nekem plusz feladatokat a könyvből míg meg nem értettem. Így mikor befejeztük elpakoltam a könyveimet majd felmentem a szobámba. 

Az ajtó előtt állva elővettem a kulcsokat és kinyitottam. Szinte semmit nem változott mióta nem voltam. A gitárom, a szintim minden a helyén volt amióta nem voltam. Meglátszik, hogy voltak a szobámban, mert az ablakom ki volt nyitva és ki volt takarítva is. Persze nem mintha úgy mentem volna el, hogy rumlit hagytam magam után. Megbíztam  Sooban ,Chenben és Suhoban, ezért másoltattam nekik külen egy kulcsot, hogy csak ők mehessenek be a szobámba. A bátyáimban is meg a többiekben is megbízok természetesen, csak ők nem tesznek semmit más helyre. 

Letettem a táskámat az íróasztalom elé és leültem az ágyra. Nem telt el egy negyed óra már kopogtattak is. Felálltam és odasétáltam az ajtóhoz majd a kilincsre tettem a kezem és azt lenyomva kinyitottam az ajtóm. Aki az ajtóm mögött volt mosolyt csalt arcomra.

-Hát te, hogy kerülsz ide?-kérdeztem szemébe nézve. 


Új suli [[Befejezett]]Onde histórias criam vida. Descubra agora