Új suli 14.rész

234 17 2
                                    

Sziasztook^^ itt van a következő rész jó olvasást remélem tetszik (:

  -Hát te, hogy kerülsz ide?-kérdeztem szemébe nézve.   

Nem felelt csak mosolygott rám, majd átölelt. Vissza öleltem és szinte elvesztem ölelésében.

-Kai kérdezte mit csinálok hétvégén és mondtam neki, hogy semmit, mert nincs programom. És így felajánlotta, hogy míg te itt vagy náluk addig én is itt lehetek nem leszek útban. Meg mondta, hogy akkor vele is meg Taoval is jobban össze tudunk ismerkedni.-mondta a mély hangján amit úgy imádok.

-Szeretlek.-csókoltam meg.

-Én is téged szépségem. Apropó valami olyasmit mondott még Kai, hogy veled kell aludnom?-gondolkozott el.

-Felőlem kifogás nincs.-kuncogtam.

-Akkor rendben.-mosolygott rám és megvillantotta azt az ezer wattos mosolyát.

-Csak szólok, hogy Tao lehet kicsit szigorú lesz veled, mert ő a legidősebb hármónk közül.-mondtam szemeibe nézve.

-Jaj nekem meg fogok akkor halni.-mondta mosolyogva.

-Nem engedem.-csókoltam meg.

Még mindig az ajtóban állva csókolóztunk, mikor Xiumin jött fel a lépcsőn.

-Oh. Bocsánat, hogy megzavarom a gerle párt, de azt szeretném kérdezni, hogy ti lejöttök az udvarra?-mosolygott Xiumin rám nézve.

-Megyünk mingyár Oppa.-mondtam neki.

-Rendben. Xiumin vagyok. Örülök, hogy találkoztunk.-fogott kezet Chanyeollal.

-Chanyeol. Én is örülök.-mondta mosolyogva.

-Akkor én megyek is majd lent találkozunk.-mondta majd hátat fordítva el is ment.

-Na? Lemegyünk?-kérdeztem.

Szemeibe néztem és bólintott. Szobám ajtaját becsukva, megfogtam Chanyeol kezét és elkezdtem húzni magam után le a lépcsőn és kimentünk az udvarra. Mindenki itt volt még Tao is. Volt aki a medencébe lógatta a lábát mint Xiumin, Chen és Suho. Vagy a hintán ültek ezek voltak Luhan, Soo, Lay. Kai, Kris és Tao a padnál beszélgettek. 

Oda mentem Suhoékhoz majd bemutattam nekik Chanyeolt és elég jól fogadták, majd Luhanéknak és végül oda mentünk Taoékhoz. Mikor Tao meglátott egyből kiugrott Kris öléből és elgezdett felém szaladni.

-Picuuuuur.-kapott fel, mikor oda ért hozzám és ölelt magához.

-Tao meg fulladok.-mondtam, majd letett a földre és végig mérte Chanyolt.

-Hát ő?-kérdezte.

-Tao ő a barátom Chanyeol. Chanyeol ő a bátyám Tao.-mutattam be őket egymásnak.

-Hm. Örvendek.-fogott kezet vele.

-Én is örvendek.-mondta Chanyeol.

-Hej picuuur máris be pasiztál?-kapott fel majd megfordulva oda vitt Kaiékhoz. Hátra néztem és biccentettem Yeolnak, hogy jöjjön.

Le tett a padra majd úgy nézett rám karbatett kézzel.

-Héé. Mégis mi van veled?-kérdezte Kris közelebb húzódva Taohoz.

-Az, hogy az egy szem hugicám bepasizott.-mondta durcásan.

-Jól van már na neki is jár a boldogság mint neked is.-mondta Kris majd puszit nyomott az arcára.

-Komolyan mondom olyan aranyosak vagytook.-néztem rájuk és az asztalra könyököltem.

Közben Chan is leült mellém. A szerelmes pártól csak egy mosolyt kaptam válaszul.

-Ajj nekem miért nincs szerelmem??-nyavalygott Kai.

-MERT MONDJUK ELÉGGÉ VAK VAGY!!!-kiabáltunk rá hárman.

-De mit csináljak neki ha ő tetszik nekem de én meg nem?!-nyavalygott tovább.

-Hidd el te is be jössz neki. Csak menj beszélgess vele kicsit tölts vele több időd és meglátod.-mondtam neki.

-Rendben.-mondta és felállt majd oda ment Luhanékhoz és leült Soo mellé.

Mivel Layék is tudták, hogy mi a szitu így magukra hagyták őket és csatlakoztak hozzánk. Beszélgettünk, nevetgéltünk majd Suho kérdezte, hogy nem-i megyünk oda melléjük. Oda sétáltunk és volt aki a medencébe lóbázta a lábát mint én is meg Chanyeol is, és vol aki nem. Kérdezték, hogy hogy jöttünk össze és akkor elmeséltük nekik. Mindenki gratulált és jó kívánságokat kívántak. Majd mikor besötétedett mindenki felment a szobájába és lefeküdtek. Mi is így tettünk Chanyeollal csak én még le is fürödtem. Yeol azt mondta, hogy ő már otthon fürdött és így be is feküdt az ágyba. Én is befeküdtem majd hozzá bújva el is nyomott az álom.


Új suli [[Befejezett]]Onde histórias criam vida. Descubra agora