Új suli 16.rész

221 18 1
                                    

Sziasztok^^ itt is vagyok a folytatással (: jó olvasást^^

Reggel mikor felkeltem felültem az ágyban. Várjunk csak. Ágyban vagyok? Körbe néztem és láttam, hogy a szobámban vagyok.

-Hogy kerültem fel a szobámba?-szólaltam meg.

-Tegnap este elaludtál így felhoztalak.-jött be az ajtón Chanyeol kezében egy tálcával amit le tett elém.-Jó reggelt szépségem.-majd megcsókolt.-Egyél neked hoztam.

-Neked is. Köszönöm de le mentem volna érte.-mondtam.

-Meg akartalak lepni, hogy felhozom neked.-hajtotta le a fejét.

-Na. Channie ne szomorkodj.-nyúltam álla alá, hogy szemébe tudjak nézni.

Chan megdöbbenve nézett rám. Majd nem sokkal később meg szólalt.

-Azt mondtad, hogy Channie? Tényleg így hívtál?-kérdezte szemembe nézve.

-Öhm....igen.-helyeselte.

Szemeibe nézve valami olyasmit láttam amit eddig soha. Szomorúságot. Majd hirtelen fellángolásból magához ölelt és nyakamba fúrta arcát. Vállai enyhén megrázkódtak. Igen. Chan sírt. De nem tudom, hogy miért. Majd nem sokkal később megszólalt.

-Legutoljára anyukám hívott így.-mondta szipogva.

Tudtam mi történt, hisz Sehun el mondta, hogy Chanyeolnak az anyukája egy autóbalesetben halt meg. Akkor Chan még csak 8 éves volt. Magamhoz szorítottam, majd vigasztalni kezdtem. Nem sokkal később majd elvált és rám nézett.

-Egyél mert ki fog hűlni.-tette szám elé az első falatot. 

Nyúlnék a kanálért de elcsapja a kezem én meg nagy szemekkel néztem rá.

-Én akarlak etetni.-mondja mosolyogva.

Nem ellenkeztem hagytam, hogy etessen. Mikor befejeztem az evészetet Chan le vitte a tányért én meg addig elmentem fürdeni. Mikor végeztem a törölközőt magamra tekerve vissza mentem a szobába majd a szekrény elé állva ruhát kerestem. Majd kinyílt az ajtó és rajta Chan lépett be.

-Bocsánat nem tudtam, hogy öltözöl.-mondta majd megfordult, hogy nyugodtan fel tudjak öltözni.

Ekkor Kai lépett be. Remek. Na most asszem kapok.

-Oh. Hát itt mi folyik?-kérdezte.

-Véletlen rá nyitottam Hyorinra mikor ruhát keresett magának, ezért elfordultam, hogy nyugodtan fel tudjon öltözni.-magyarázta Chan.

-Értem. Hyorin úgy jó lesz ha 6-ra viszlek vissza?-nézett rám.

-Igen és köszönöm.-mosolyogtam rá.

-Ugyan nincs mit.-és kiment a szobából.

Gyorsan felöltöztem majd oda mentem Chanhez és magam felé fordítottam és egy csókot nyomtam az ajkára. Mikor elváltam tőle egyből ajkaim után kapott és vadul csókolni kezdett.Hirtelen felkapott és a lábaimat dereka köré kulcsoltam a csókot nem szakítva meg. Majd az ágyra tett. Lefeküdtem a hátamra majd Chan felém térdelt és elvált tőlem majd nyakamhoz hajolt és egy puszit nyomott rá. A hideg is kirázott. Mikor újra felém hajolt egy csókot nyomott ajkaimra majd mellém feküdt. A telefonon hangos csörgésbe kezdett.

-Igen?-vettem fel.

-Szia csajszi hányra érsz haza?-kérdezte Baek.

-Áh Baek. 6-ra visz haza Kai.-mondtam neki.

-Értem. Nem baj ha áthívom Sehunt, hogy addig ne unatkozzak?-kérdezte.

Elmosolyodtam.

-Nem baj. Csak nyugodtan.-mondtam.

-Rendben és köszönöm. Sziaaa.-majd letette.

Én is letettem majd Chan felé fordultam. 

-Baek volt?-kérdezte.

-Igen ő.-bólintottam.

-Rendben.-húzott magára.

-Össze kéne pakolni.-néztem az órára ami 12:15-öt mutatott.

-Ajj. Olyan hamar eltelt a hétvége. Olyan jó volt veled lenni.-nyafogott Chan.

-Hát akkor költözz oda hozzám.-ajánlottam fel.

-Komolyan mondod?-csillant fel a szeme.

-Igen.-hajoltam ajkaira.

Majd leszállva róla felkeltem és neki álltam össze pakolni. Gyors kitakarítottam a szobámat addig Chant is ki küldtem, hogy ne zavarjon. Mikor végeztem le vittem a cuccomat a nappaliba és vissza mentem a szobámba. Az ablakot bukóra kinyitottam majd kulcsra zártam a szobát. Mikor lementem akkor volt 17:12. 

Kai ki állt a kocsival majd mi abba beszállva elindultunk. Elsőnek Chant vittük haza utána mentünk hozzám. Kaitól elbúcsúztam majd be mentem a házba. Mivel Baeket nem láttam sehol ezért írtam neki egy üzenetet hogy itthon vagyok és a szobámban vagyok. Felmentem kipakoltam majd letusoltam és mivel elég fáradt voltam ezért lefeküdtem. Hamar el is nyomott az álom.



Új suli [[Befejezett]]Onde histórias criam vida. Descubra agora