Sziasztok babócák^^ itt is a folytatás jó olvasást hozzá(:
Mikor meg ebédeltünk segítettem Baeknek össze pakolni és elmosogatni. Addig Chan és Sehun kiültek a nappaliba.
-Tényleg hívott Kai. Veled akart beszélni csak mondtam, hogy nem érsz rá. Ezért azt mondta, hogy ma vagy holnap feltétlen menj le.-kezdett bele a beszélgetésbe Baek.
-Nem mondta mit akar?-néztem rá.
-Nem. Nem mondta.-adta a kezembe a tányért, hogy eltöröljem.
-Értem. Akkor majd ha itt végeztünk elmegyek hozzá.-mondtam.
-Nézd menj inkább most. El tudok egyedül is mosogatni max a takarításnál bevonom Sehunékat.-mondta.
-Biztos?-kérdeztem rá pillantva.
-Menjél már biztos. El leszünk.-mondta majd kitolt az ajtón.
-Hát rendben.-néztem rá.
Míg ő beszélt Channékkel én addig felszaladtam a szobámba felkötöttem a hajam majd a napszemcsimet megfogva és a telefonomat is lementem a lépcsőn. Be mentem a konyhába és a kulcstartóról levettem a kocsim kulcsát majd elköszönve a srácoktól Channak egy csókot nyomva az ajkára kimentem a garázsba és beindítottam a kocsit.
Kaihoz az út egy 20 perces volt. Le parkoltam a ház előtt, majd kiszállva a kocsit bezártam és bementem a házba. Mikor beértem a nappali felé vettem az irányt.
-Sziasztok.-köszöntem.
-Áhh picuur. Mi járatban erre?-kérdeztem Xiumin.
-Kai hívott, hogy beszélni akar velem de Baek vette fel a telefont.-mondtam.
-Értem. Konyhában megtalálod.-mondta.
-Renden köszi.-és elindultam a konyhába.
Mikor beértem Kai nagyban beszélgetett Taoval.
-Sziasztok.-léptem be.
-Áhh picuur. Gyere ülj le.-mondta Tao.
-Halottam, hogy kerestél.-néztem Kaira mikor leültem.
-Igen. Igazából mindketten akartunk beszélni veled.-kezded bele.
-És mi lenne az?-néztem rájuk.
Kai nem szólt semmit csak felállt majd a szekrényből elő vett egy borítékot és odaadta nekem.
-Ez mind téged illet. Akkor bonsd fel csak mikor haza értél.-mondta Tao.
-De ez mégis milyen boríték?-kérdeztem.
-Ezt kapod tőlünk születésnapodra.-mondták egyszerre.
-De még addig egy hét van.-mondtam.
-Tudjuk de most akartuk odaadni, mert se én se Tao nem leszünk itthon mert jövőhéttől egy 3 hetes kiruccanásra megyünk a kedveseinkkel csak külön-külön helyre.-mondta Kai.
-Értem.-mosolyogtam rájuk majd mindegyiket meg öleltem és egy nagy cuppantós puszit nyomtam az arcukra.
-És ha haza értél és megnéztek akkor hívja majd fel minket, hogy tetszik-e vagy sem.-mondta Tao.
-Rendben. És köszönöm nem kellett volna.-mondtam.
-Tudjuk.-mosolyodott el Kai.
Még egy kis ideig beszélgettünk a nappaliban, majd olyan fél 8 fele elindultam haza. Mikor megérkeztem beálltam a kocsival a garázsba és bementem a házba.
Meglepetésemre még mindenki fent volt. A nappaliban beszélgettek és valamin jókat nevettek.
-Sziasztok.-köszöntem.
-Sziaa csajszi.-köszönt Baek.
-Szia.-köszönt Sehun majd párjával kezdett el beszélgetni.
Yeol felállt majd előttem megállva magához húzott egy csókra. Mikor elszakadt tőlem a nyakamba temette arcán.
-Hiányoztál.-mondta szomorkásan.
-Te is nekem de megígérem legközelebb viszlek magammal.-emeltem fel fejet állánál fogva, hogy a szemibe nézhessek.
-Rendben.-mondta majd megcsókolt.
Mikor elváltunk láttam, hogy Baek és Sehun már nem tartózkodik a nappaliban. Kiszabadulva Yeol öleléséből bementem a konyhába a kocsikulcsot a helyére tettem és felbontottam a borítékot.
Volt benne egy kulcs, egy levél meg egy határozat.
Széthajtottam a levelet amiben ez állt.
Születés napod alkalmából nem tudtuk el dönteni mi lenne a neked megfelelő ajándék. Sokat tanakodtunk mi ketten. Párszor össze is vesztünk, mert ami nekem tetszett az nem tetszett Taonak. De így volt fordítva is. Ezért napokig nem szóltunk egymáshoz.
Majd mikor rajtakaptam Taot kutakodni a netten, mellé ültem és én is nézelődtem. Majd nagy nehezen közös megállapodásra jutottunk. A határozatban majd találsz egy képet. Én és Tao egy nyaralót néztünk, vettünk neked születésnapod alkalmából.
Reméljük tetszik. Boldog születésnapot HUGI!
~Tao, Kai
Mikor-e sorokat olvastam, akaratlanul is folyni kezdtek a könnyeim. Kinyitottam a határozatot és kiesett belőle egy kis kép.
Az volt a határozatban, hogy a képen látható nyaraló az én nevemen van. Ekkor már hangosan felsírtam. Mivel Chan fürdött ezért nem látott sírni de az ajtón Baek lépett be.
-Horin mi történt? Miért sírsz? Mi a baj?-aggódva ölelt át.
-Nincs semmi...csak. A bátyáimtól kaptam egy nyaralót ami az én nevemen van születésnapom alkalmából.-markolásztam felsőjét.
-Értem. Nem hitted volna, hogy ilyen ajándékot kapsz ugye?-nézett rám.
-Nem.-mosolyogtam.-Így néz ki.
Mutattam felé a képet.
-Hűűűűű. Ez nagyon szép.-mondta.
-Igen az.értettem vele egyet.
-És itt a kulcsa.-mutattam az asztal felé.
-Ez aztán a megható ajándék.-mosolygott.
Még egy kicsit vigasztalt majd vissza ment Sehunhoz. Gyors felhívtam Kaiékat és megköszöntem nekik majd 10 óra fele elköszöntünk.
-Menj fürdeni majd összepakolom.-mondta Chan.
Fogalmam sem volt, hogy mikor jött be a konyhába de nyomva egy csókot ajkaira elindultam fel a fürdőbe. 10 perc alatt megfürödtem majd bebújtam Yeol mellé.
Még egy kicsit beszélgettünk de hamar elnyomott az álom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Új suli [[Befejezett]]
FantasiaMa egy éve, hogy elköltöztünk Szöulba. Anyám férjhez ment a főnökéhez aki egy céget vezet és most Szöulban kell laknom. Mikor ide költöztünk rátaláltam egy igaz barátra az interneten Baek-re aki mint kiderült az osztálytársam. Ő vele hamar össze b...