Új suli 12.rész

270 20 0
                                    

Sziasztook^^ itt is lenne  a tizenkettedik fejezetet^^ jó olvasást hozzá(:

Reggel kipihenten ébredtem fel. Felkeltem majd felöltöztem és lementem a konyhába.

-Jó reggelt.-köszöntem, ahogy beléptem. 

-Neked is.-mondta Baek.-Tessék egy bögre kávé.

-Köszönöm.-mondtam mosolyogva.

Baek felment a cuccáért és utána elindultunk a suliba. Mivel értem jön Kai, Baek meg egybőé suli után indul keresztanyukájához busszal, így gyalog mentünk. Beérve a kapun leültünk az egyik padra, hiszen bőven volt időnk a becsengetésig. Mikor leültünk Sehun jött oda hozzánk.

-Jóreggelt, sziasztok.-köszönt.

-Szia neked is.-mondtuk egyszerre.

Sehun Baekkel kezdett el beszélgetni és én a pálya fele néztem ahol megpillantottam Chanyolt. Épp kosarazott de mikor észre vette, hogy valaki nézi arra kapa a fejét és meglátott. Rá mosolyogtam és ő egyből vissza mosolygott majd oda ment a haverjának mondani valamit és utána elindult felém.

-Sziasztok.-köszönt mikor oda ért és kezet fogott  a fiukkal majd leült mellém.

-Szia szépségem, hogy aludtál?-kérdezte miután megcsókolt.

-Szia elég jól és te?-mosolyogtam rá.

-Képzeld pont veled álmodtam.-csillant fel a szeme.

-Igen? És mit?-kíváncsiskodtam.

-Ha kettesben leszünk elmondom.-csak bólintottam.

Meg hallottuk a csengőt és Baektől elköszönve felmentünk a terembe. Mikor beértünk Chanyeol adott még egy utolsó csókot és leült a helyére és én is így tettem. 

-Mond csak. Kérdezhetek valamit?-fordult felém félénken Sehun.

-Persze mond csak figyelek.-fordultam felé teljes valómmal.

-Öhm...hogy is kérdezzem.-kereste a szavakat.

-Hé bármi legyen is az megígérem, hogy válaszolni fogok rá.-biztattam.

-Tetszik nekem egy valaki csak azt nem tudom, hogy én viszont tetszek-e neki. Szerinted elhívjam randira?-nézett félénken a szememben.

-Nézd Sehun. "Próba szerencse!" Hívd el és ha belemegy a randiba, akkor derítsd ki.-mondtam szemeibe nézve.

-És ha belemegy a randiba akkor hogy derítsem ki?-kérdezte.

-Mondjuk, akkor mindig hívd el mondjuk sétálni, fagyizni vagy bármi.-mosolyogtam.

-Rendben. Köszönöm.-mondta majd megölelt.

-Ugyan nincs mit.-öleltem vissza majd éreztem, hogy valaki figyel minket és ezért elengedtem.

Közben észre se vettük, hogy a tanár bent van és már csak 5 perc van hátra az órából. Ezek szerint végig beszéltük az órát. Akaratlanul is elmosolyogtam. Mikor kicsengettek kimentünk az udvarra és ahol óra előtt ültünk oda mentünk leülni. Baek is csatlakozott hozzánk és Sehunnal beszélgetett.

-Mond csak mit beszélgettél Sehunnal?-kérdezte és elmosolyodtam.

-Csak tanácsot kért.-mondtam.

-És mégis miért? És minek ölelt meg ha tanácsot kért?-féltékenykedett tovább.

-Randira akar hívni valakit csak nem tudta, hogy tegye meg. És Park Chanyeol nem kéne féltékenykedned, mert a szívem csak érted dobban.-mondtam majd megcsókoltam.-Szeretlek.

-Én is szépségem.-mosolyodott el.

Majd mikor becsengettek Baektől elköszönve felmentünk a terembe és egy utolsó csókot lopva szerelmemtől a helyemre mentem és leültem. Az utolsó órára helyettesítő tanár jött be, mivel lebetegedett a földrajz tanár és mivel haza nem engedhet minket ezért lementünk az udvarra. Mivel nagyon unatkoztam így beálltam kosarazni a lányokhoz. Az óra első 15 perce hamar el is telt majd megláttam egy személyt a kosárpalánkkal szembeni lévő fánál és elkezdtem felé rohanni. Mikor szaladtam elé ő széttárta a karját amibe én boldogan ugrottam bele és ő felkapva engem megfordult velem majd letéve a földre  megölelt.

-Hiányoztál Hyorin baba.-mondta azon a mézédes hangján amit én úgy szeretek.

-Te is nekem Kai-ssi.-engedtem el majd éreztem, hogy valaki figyel minket. 

Abba az irányba néztem amerről éreztem, hogy figyelnek és Chanyeollal a tekintetem találkozott majd jeleztem neki a fejemmel, hogy jöjjön ide. Nem habozott tovább el is indult felénk.

-Kai bemutatom a barátomat Chanyeolt. Chan ő a bátyám Kai akiről tegnap meséltem neked.-mutattam be őket egymásnak.

-Örvendek a találkozásnak Chanyeol és remélem, hogy a tökmag csakis jókat mesélt rólam.-fogott kezet Chanyeollal.

-Én is örvendek. Tök mag? Am csak annyit mondott, hogy nagyon szeretsz táncolni.-mondta mosolyogva.

-Igen tök mag. Így hívtam el.-nevetett Kai.-És igen szeretek táncolni. 

Ott hagytam őket hadd beszélgessenek csak ismerjék meg egymást, mert van egy olyan érzésem, hogy Chanyeol jó sokáig lesz a családban. Én addig vissza álltam kosarazni de azért egy-egy pillantást elkaptam vagy Kaitól vagy pedig Chanyeoltól. Az óra hamar eltelt majd a tanár intett nekünk, hogy mehetünk haza. Sehuntól elköszönve oda mentem Kaiékhoz.

-Na végeztél picur?-kérdezte Kai.

-Igen.-bólogattam.

-Akkor én nem is tartalak fel titeket. Szia és örülök, hogy megismerhettelek.-fogott kezet kaijal.-Szia szépségem aztán vigyázz magadra, majd ha van kedved akkor hívhatsz bármikor.

-Rendben foglak.Szia.-csókoltam meg majd elindultunk Kaijal a kocsi felé.

-Nem is montad, hogy van barátod.-fordult felém Kai mikor beszálltunk a kocsiba.

-Ne haragudj elfelejtettem.-mondtam neki.

-Amúgy jó fej.-mondta.

-Láttam jól el beszélgetettek.-mosolyogtam el.

-Igen.-mosolyodott el  is.

Az út további részében nem szóltunk egymáshoz, mert Kai az útra szegezte tekintetét. Egy negyed órás volt az út, majd végre megérkeztünk. Kai beállt a kocsival az udvarra, majd én abból úgy kiszálltam mint akit egy ágyúból lőttek ki, majd berohantam az ajtón egyenesen a konyhába futottam, majd az ajtóban álltam meg.

Új suli [[Befejezett]]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon