~ 24.rész

161 13 0
                                    

Sziasztok babócák^^ itt is a folytatás(: Jó olvasást hozzá:)

Reggel arra ébredtem fel, hogy teljes valómmal Channan fekszek és ő a hátamat simogatja. Felemeltem fejem mellkasáról és láttam ahogy elmosolyodik és ajkaimra csókol.

-Jó reggelt szépségem. Jól aludtál rajtam?-kuncogott mikor elvált ajkaimról.

-Bocsi.-másztam volna le róla de ő vissza rántott.

-Miért kérsz bocsánatot? Tudod milyen jó volt úgy aludni, hogy te oda bújtál mellém?-fogta két keze közzé arcom.

Szemeibe néztem, majd szájára hajoltam. Lágyan csókoltuk egymás ajkait, majd Chan fordítva helyzetünkön maga alá fordított, közben egyszer sem megszakítva a csókot. Mikor elhelyezkedett a lábaim között a csókot elmélyítette. Nyelve szabad utat tört magának számba, hogy felélessze izmomat. Eközben keze pólóm alját szorongatta, majd hasamat kezdte el cirógatni.

Ekkor az ajtó nagy robbanással nyílt ki.

-Jó reggelt álomszu-Sehun végig sem tudta mondani, mert egy párna repült a képébe.

-Bazd meg Sehun, hogy neked mindig a legjobbkor kell benyitnod.-mondta Chan majd leszállt rólam.-Mit akarsz?

-Csak azt, hogy ha nem baj Baekkel elmennénk nagymamámékhoz, ma ott aludnánk és holnap reggel találkozunk a suliban. Hogy te Chan ma is itt alszol vagy haza mész?-kérdezte.

Channal össze néztünk. Igazából szerettem volna ha itt marad de ez az ő döntése.

-Menjetek nyugodtan itt leszek ma este is.-mondta.

-Rendben. Akkor mi most indulnánk is.-lépett be az ajtón Baek.

-Rendben. Vigyázzatok az úton.-öleltem magamhoz.-Majd talizunk a suliban.

-Ti is vigyázzatok magatokra. A kaput vissza zárjuk.-ölelt magához szorosan Baek.

-Öhm..Baek elég lesz...meg fulladok.-kapálóztam kezei közt.

-Hehe vicces vagy.-engeded el majd puszit nyomott homlokomra.

-Menjünk édes.-mondta Sehun majd le kísértük őket a nappaliba ahonnan csomagjaikat felkapva kimentek az ajtón majd hallottuk ahogy a kapu is csukódik. 

Elmentek.-mondtam magamban.


Új suli [[Befejezett]]Onde histórias criam vida. Descubra agora