20.rész

183 14 0
                                    

Sziasztok^^ itt a folytatás (: jó olvasást hozzá.

Reggel kipihenten ébredtem. Rá néztem a telefonomra és láttam, hogy lassan fél 10. Te jó ég eddig sosem szoktam aludni. Nyugtáztam magamban. Lementem a konyhában ahol Baek főzött és szinte már meg sem lepődök Sehun itt létén. Sehun az asztalnál ült és Baek seggét bámulta ezért nem is vette észre, hogy beléptem a konyhába.

-Sziasztok.-foglaltam helyet Sehunnal szemben. 

-Áhh Hyorin. Hogy aludtál?-könyökölt fel az asztalra Sehun.

-Jól.-mosolyogtam rá.

Ekkor csengettek.

-Majd én kinyitom.-állt fel Sehun majd kiment a konyhából.

-Jó reggelt csipkerózsika.-jött oda mellém Baek és puszit nyomott a fejem búbjára.-Hogy érzed magad?

-Jól.-mosolyogtam rá.

-Annak örülök.-kavarta meg a levest.

-Mit főzöl?-léptem háta mögé.

-Kim Chee, Kimbap, Bibimbap, Sundubuchigae, és Ramen.-sorolta.

-Hú. Te egy egész hadseregnek főzöl?-kérdeztem kacagva.

Baek rám nézett majd elmosolyodott.-Nem csak a csajszimnak, mert a héten alig evett. Tán már nem ízlenek? Pedig pont a kedvenceidet csináltam.-szomorodott el.

-De de szeretem.-nyomtam puszit az arcára.-Köszönöm.

Majd kimentem Sehun után, hogy megnézem mit csinál. Mivel az ajtóban nem láttam ezért bementem a nappaliba. Sehun ott ült a kanapén épp beszélgetett. Mikor közelebb értem csak akkor láttam meg azt akivel Sehun beszélt. Chanyeol volt.

Mikor észre vettek, hogy a nappaliban tartózkodom én is Chan felállt majd elém sétált.

-Szia szépségem.-csókolt meg.-Hogy érzed magad?

-Szia. Most már jól.-pipiskedtem egy újabb csókért. 

-Na légy türelemmel életem egész hétvégén a tied vagyok.-mondta mikor elvált tőlem.

-Ezt hogy érted?-néztem szemeibe.

-Ohh. Nem mondtátok el neki?-nézett Sehunra.

-Kiment fejemből bocsi Baek meg főz szerintem ő is elfelejtette.-vakarta tarkóját Sehun.

-Értem. Na mindegy. Akkor elmondom én.-kezdett bele.-Az egész hétvégét itt töltöm. Vagyis. Itt alszok és hétfőn együtt megyünk mi négyen suliba.

-Hogy?-kérdeztem.

-De ha nem akarod akkor nem alszok itt.-szomorodott el.

-Én szeretném, hogy itt aludj. Nagyon jó lesz.-mosolyogtam rá majd egy csókot nyomtam ajkaira. 

Új suli [[Befejezett]]Where stories live. Discover now