Befejező rész!!!!!

267 15 5
                                    

írói szemszög~

Hát így történt, hogy az nap az igazgató magához hívatott és a testvér iskolánkba kerültem. És itt ebben az iskolában egy barátra találtam, Oh Sehunra és az igaz szerelmemre Park Chanyeolra.-állt a tükör előtt Hyorin egy menyasszonyi ruhában.

-Hát hugocskám. Ez a nap is eljött.-szólalt meg háta mögött Kai.

Hyorin megfordult és ahogy bátyjai szemeibe nézett könnyek gyűltek szemeibe. Nem, nem a szomorúságtól, hanem a boldogságtól.

-Na ne most kezd el itt nekem itatni az egereket, hanem majd a ceremónia után.-lépett mellé Tao és átölelte.

-Na gyere menjünk.-szólalt meg Kai és mint törvényes gyámja Hyorinnak kisétáltak a szobából egyenesen  a ház ajtajához, majd beszálltak a kocsiba ami egy templomhoz vitte őket. Hyorin nagy álma egy templomi esküvő volt.

Az ajtóban állva mikor felcsendült a zongora hangja,  Hyorin Kai-ba kapaszkodva elindultak a vörös szőnyegen A meghívottak felállva a padból a menyasszony felé fordulva mosolyogtak rá, és volt akiknek a könnyük is útnak indult. Majd mikor a vőlegényhez értek, Kai átadta Hyorin kezét Chanyeolnak aki boldogsággal fogadta el. Majd a meghívottak helyett foglalva, kezdetét vette a templomi esküvő.

A pap keresztet vet és mondja: Az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

Meghívottak: Ámen

A pap: Kegyelem nektek és békesség, Atyánktól AZ Istentől és Urunktól, Jézus Krisztustól!

Meghívottak: És a te lelkeddel.

A pap: Könyörögjünk! (Rövid csend)

Istenünk Tekints könyörgésünkre, és áraszd jóságosan kegyelmedet híveidre, Akik a legtöbb házasságot kötnek szent oltárodnál! Legyenek mindig állhatatosak a Kölcsönös szeretetben! Krisztus A mi Urunk Által.

Meghívottak: Ámen.

Pap: Kedves jegyespár! Eljöttetek Ide egy templomba, Hogy Az úr megpecsételje és megszentelje szívetek szeretetét, egyházának szolgája és a hívek közösségének színe Előtt. Krisztus Urunk bőséges áldását adja ERRE a szeretetre. Egy külön szentség kegyelmével gazdagít és erősít meg titeket, Hogy Kölcsönös örök hűségben vállalni tudjátok a házastársak szent kötelességeit. A házasság szentségének méltósága Őszinte szándékot Kivan tőletek. Feleljetek ezért Az egyház kérdéseire! 

Pap: Park Chanyeol megfontoltad-e Isten Előtt szándékodat, és a Szabad elhatározásból Jöttél-e ide, Hogy házasságot Köss? 

Chanyeol: Igen! Vagy Megfontoltam és Szabadon jöttem! Vagy Szabad elhatározásomból jöttem! 

Pap: Ígéred-e, Hogy leendő feleségedet tiszteled és Szereted, amíg a halál el ellenszavazat választ benneteket egymástól? 

Chanyeol: Ígérem

Pap: Elfogadod-e a gyermekeket, akikkel Isten megajándékozza házasságotokat?

Chayneol: Elfogadom! Vagy Elfogadom őket!

Pap: Ígéred-e, Hogy Krisztusnak és az ő egyházának törvényei szerint neveled őket?

Chanyeol: Ígérem! -mondta végig kedvese szemébe nézve míg felhúzta újára gyűrűt.

Pap: Kim Hyorin, megfontoltad-e Isten Előtt szándékodat, és a Szabad elhatározásból Jöttél-e ide, Hogy házasságot Köss?

Hyorin: Igen! Vagy Megfontoltam és Szabadon jöttem! Vagy Szabad elhatározásomból jöttem!

Pap: Ígéred-e, Hogy leendő férjedet tiszteled és Szereted, amíg a halál el ellenszavazat választ benneteket egymástól?

Hyorin: Ígérem!

Pap: Elfogadod-e a gyermekeket, akikkel Isten megajándékozza házasságotokat?

Hyorin: Elfogadom! Vagy Elfogadom őket!

Pap: Ígéred-e, Hogy Krisztusnak és az ő egyházának törvényei szerint neveled OKÉT?

Menyasszony: Ígérem! -nézett boldogan, szerelmesen élete szerelme szemeibe, majd a gyűrűt húzta fel újára.

Énem sokkal később megcsókolták egymást. A tömeg ujjongani, és volt aki könnyekben törtek ki. Hát így telt el a két szerelmesünk napjai. Csupán egy szimpla piszkálódásból kezdődött az egész, majd szerelemmé alakult ki. Végül egymáséi lettek.




Sziasztok :) igen amint látjátok ez volt az utolsó rész :) Köszönöm a több mint ezer megtekintést, és hogy mindig olvastátok. Remélem tetszett. :)

Új suli [[Befejezett]]Where stories live. Discover now