Sziasztook^^ igen igen ilyen hamar meg is hoztam a kilencedik fejezetet(: remélem tetszik majd jó olvasást^^
Észre sem vettem, hogy valaki bejött a konyhába és hátulról megölelt. Ijedtemben megfordultam és ekkor az idegen a nyakamba fúrta az arcát majd amikor megszólalt, akkor ismertem fel a hangjáról az illetőt.
-Hiányoztál.-mondta és szorosabban ölelt magához.
-Te mit keresel itt?-kérdeztem.
-Téged. Mivel nem voltál ma suliban így elhoztam neked a leckét és megakartalak lepni egy kis édességgel is.-mondta majd átadta az oreo milka táblacsokit.
-Ez pont a kedvencem. Köszönöm.-mondtam és egy kis mosolyt csaltam az arcára.-Honnan tudtad, hogy hol lakom?
-Baekhyuntól kérdeztem meg, hogy miért nem jöttél ma suliba és ő mondta, hogy nem érezted jól magad reggel.-mondta szomorúan.-Ezért gondoltam megleplek és elkértem a címedet.
-Értem.-bólintottam.
-Nézd Hyorin. Nem próbálhatnánk meg újra? Tiszta lappal indulni? Mint barátok?-kérdezte.
-Én nem tudnék csak barátkozni.-kezdtem bele.-Én annál több szeretnék lenni.-mondtam és elszámoltam magamban háromig, hogy kimondhassam, hogy döntöttem.-Szeretlek Park Chanyeol.
Csend telepedett a konyhára. Bevallom kicsit megijedtem. Azt hittem, hogy az érzései megváltoztak irántam és már nem szeret. De nem ez történt.
Chanyeol felkapott felültetett a konyha pultra és vadul csókolni kezdte számat. Addig csókolóztunk míg el nem szakadtunk egymástól, hogy levegőért kapkodhassunk.
-Én i szeretlek.-suttogta a fülembe amitől a hideg is kirázott majd rám nézett.
Újra ajkaimra hajolt de most csak egy lágy csókba hívta azokat. Majd csókunkat most Baek szakítottam meg.
-Bocsánat de Hyorin anyukád akar veled beszélni.-mondta és én Chanyeolt arrébb tolva leszálltam a pultról majd szinte nagy lépésekben oda mentem Baekhez akitől a telefont vettem el. Míg anyával beszéltem Baek addig elmosogatott helyettem amit egy hálás mosollyal köszöntem meg.
-Ne anya ne mondd ezt.-mentem ki a nappaliba, hogy senki ne zavarhasson míg anyával beszélek.-De miért?
-Mivel itt Londonban és környékein túl sok cég van, ezért ide költözünk én meg Kibum. Te ott maradsz Szöulban és ha kijárod a sulit és dolgozni fogsz. Vagyis a ház a tiéd lesz. Hétvégén meg csak annyira megyünk haza, hogy összepakoljuk a ruháinkat.-mesélte anyu.
-Most komolyan itt hagynátok egyedül ebben a hatalmas házban?-kérdeztem kiakadva.
-Ha gondolod akkor oda költözhet pár barátod vagy mit tudjam én okos vagy te majd kitalálsz valamit. Szombaton reggel 6 kor érkezünk haza és vasárnap délután 3 kor indulunk ide vissza. Na jól van jó legyél még beszélünk puszi szia.-mondta és bontotta a vonalat anyu semmi reakciómat megvárva.
Vissza mentem a konyhába és az ajtóban megállva láttam, hogy az asztalnál ülve Baek és Chanyeol beszélgetnek és nevetgélnek az asztalnál ülve. Bementem és levágódtam az egyik székre és az asztalra könyökölve már nem tudtam vissza fogni a sírást. A könnyeim patakozni kezdtek ezzel mindkét fiúra ráhozva a frászt.
-Te jó ég Hyorin mi történt?-kérdezte Baek és felállva leguggolt elém.
-Valami baj van?-kérdezte Chanyeol aki a hátamat simogatta, hogy valamelyest megnyugodjak.
Kellet egy 20 perc mire megtudtam szólalni. Rá néztem Baekre és elmondtam.
-Anyáék kiköltöznek Londonban engem meg itt hagynak.-mondtam neki.
-Kiköltöznek? De mégis miért? És miért hagynak itt téged miért nem visznek magukkal?-kérdezte.
-Azért költöznek ki, merthogy ott nagyon sok cég van és engem meg azért nem visznek magukkal, mert kikel járnom a sulit és utána meg dolgoznom kell.-mondtam szomorúan.
-Hajj te.-ölelt meg Chanyeol.
-És mikor látod őket majd?-kérdezte Baek.
-Szombaton reggel 6 kor érkeznek haza és vasárnap délután 3 kor indulnak vissza.-mondtam.
-Akkor rád hagyják ezt a hatalmas házat.-helyeselt Baek.-És ha oda költöznek Londonba akkor mikor fognak meglátogatni?
-Erről még nem beszéltünk.-hajtottam le a fejemet.
Mivel már későre járt ezért Chanyeolt kikísértem a kapuba és ott még beszélgettünk.
-Sajnálom.-ölelt át.-De hé nézd a jó oldalát ha szeretnéd, akkor Baek ide költözhet vagy ha úgy adódik és szeretnéd akkor ideköltözhetek hozzád, hogy ne légy egyedül.-mondta félénken.
-Szeretném.-öleltem át nyakánál.-Jó ötlet lenne.-mondtam szemébe nézve.
-Tényleg? Pedig csak úgy az eszembe ugrott de ha szeretnéd akkor felőlem semmi akadálya majd még később beszélünk erről rendben van?! De most menj be nehogy megfázz itt nekem. Szeretlek holnap talizunk.-mondta majd megcsókolt és elment.
Mire be mentem a házba addigra Baek lefürdött és én is ezt tettem. Megfürödtem majd lementem a nappaliba és Baek a kanapén ült.
-Amúgy gratulálok sokáig csajszi.-mondta mosolyogva.
-Köszönöm.-mondtam majd a konyha felé mentem és megittam egy bögre tejet.
-Megyek aludni.-mondtam majd felmentem a szobámba.
Baek feljött majd jóéjszakát kívánva befeküdt mellém. Az álom most hamar elnyomott hamar.
VOUS LISEZ
Új suli [[Befejezett]]
FantasyMa egy éve, hogy elköltöztünk Szöulba. Anyám férjhez ment a főnökéhez aki egy céget vezet és most Szöulban kell laknom. Mikor ide költöztünk rátaláltam egy igaz barátra az interneten Baek-re aki mint kiderült az osztálytársam. Ő vele hamar össze b...