23.rész

199 11 0
                                    

Sziasztok babócák^^  itt is a folytatás jó olvasást hozzá^^:)

Reggel gyengéd érintésekre, puszikra, simogatásra ébredtem. Mikor kinyitottam a szemem Chant láttam meg. 

-Jó reggelt szerelmem. Hogy aludtál?-kérdezte közben egy csókot nyomott ajkaimra.

-Jó reggelt. Jól. Te?-mosolyogtam rá.

-Képzeld egy hercegnőről álmodtam. Akit én nagyon tiszta szívből szeretek.-hajolt ajkaimra újabb csókot lopva.

-Én is szeretlek.-mondtam majd ajkaira csókoltam. 

Chan ekkor felém mászott és úgy csókolt tovább. Ujjait enyémekre kulcsolta és a fejem felett helyezte el kezünket. Nyelve bebocsátást kért számba, hogy felélessze izmomat. Percekig heves nyelv csatába kezdünk de sajnos el kellett válnunk levegő hiány végett.

Épphogy elváltunk már nyílt is a szobám ajtaja.

-Gyertek reggelizni.-mondta Sehun.-Öhm.....megzavartam valamit?

-Nem semmit. Megyünk nem soká.-mondta Yeol és lemászott rólam.

-Öhm. Jó rendben.-mondta majd távozott.

-Jó volna egy zár az ajtóra vagy egy tábla nagy betűkkel "KOPOGJ MIELŐTT BEJÖSSZ!"-mutatott idézőjelet a levegőben felháborodást színlelve.

-Az íróasztal  fiókjában van az ajtó kulcsa.-szálltam ki az ágyból, hogy át tudjak öltözni. 

-Akkor azt kölcsön veszem.-mosolyogva figyeltem, ahogy Chan előveszi a kulcsot és bele teszi a zárba majd párszor kipróbálja, hogy bezárja-e az ajtót.

-Áhhá. Na most már semelyikőjük nem fog tudni bejönni.-mondta mosolyogva rám pillantva.

Épp a mininadrágomat vettem fel, mert már a póló rajtam volt. Chan oda lépett hozzám majd megcsókolt. 

-Megcsinálom az ágyat.-mondta mikor elvált tőlem.

2 perc alatt be ágyazott és ő is átöltözött, így le mentünk reggelizni. 

-Jó reggelt.-köszöntünk egyszerre.

-Nektek is.-mondta Baek.-Gyertek reggelizni.

Leültünk az asztalhoz majd falatozni kezdtünk. 

-Tényleg Hyoo. Eltudnátok menni  Channal a boltba? Össze írtam, hogy mi kell csak meg kéne őket venni.-kezdett bele Baek.

-Ahha persze. Semmi akadálya.-mondta Yeol.

Én csak bólogatni tudtam, mert nem akartam teli szájjal beszélni.

-Rendben. Köszönöm.-folytatta tovább az evést.

Mikor megreggeliztünk Baek ideadta a papírt ami rajta voltak, hogy mit kell megvenni. Oda léptem a konyha pulthoz és elővettem a személyimet, meg a kulcsot vettem le az akasztóról majd Channal elindultunk a kocsihoz.Beszálltunk majd beindítottam a kocsit és elindultunk fel a városba. 

Már délután 5 óra volt mire haza értünk. 3 órán keresztül bejártunk 5 boltot, mert ami kellett volna az nem volt a boltban és így másikba mentünk.

Míg a többiek bepakoltak a kocsiból, én addig tettem el a helyére őket. 2 óra hosszába telt mire elpakoltam mert volt ahova nem fért így helyet kellett csinálnom neki. 

Mire végeztem a konyhába addigra Baek is és Sehun is elvonultak a szobájukba. Chan éppen a konyhapultnak volt neki dőlve és engem nézett.

-Menj fürödj le.-lépett mellém és egy csókot nyomott ajkaimra.

-Te fürödtél?-kérdeztem.

-Igen. Menj én addig a szobában leszek.-mondta majd felmentünk az emeletre én a fürdőbe ő a szobába.

5 perc alatt lefürödtem és alig vártam, hogy lefeküdjek a puha ágyba és Chant ölelve aludhassak el.

Mikor benyitottam a szobába Yeol éppen az ágyon ült. Mikor meglátott elmosolyodott és az író asztal felé ment. Onnan elvette a kulcsot és bezárta az ajtót majd benne is hagyta. Kuncognom kellett rajta.

-Mi az én megmondtam, hogy bezárom.-mosolyogva jött felém, majd lábaim alá nyúlva felemelt mint egy menyasszonyt és letett az ágyra majd gondosan betakart.

Át ment az ő oldalára és bemászott az ágyba, én pedig oda bújtam mellé.

-Jó éjszakát hercegnőm álmodj szépeket.-ölelt magához.

-Neked is Channie.-nyomtam ajkaira egy jó éjt csókot majd becsuktam a szemem.

Amennyire elfáradtam a mai nap, olyan hamar nyomott is el az álom.

Új suli [[Befejezett]]Onde histórias criam vida. Descubra agora