Sziasztook^^ Meghoztam a második fejezetet remélem, hogy tetszik majd^^ Jó olvasást^^
Az óra első 5 percében próbáltam figyelni, de az osztály végett nem lehetett. Azt értem, hogy most kezdődött el az iskola és a legfontosabb az, hogy elmeséljük mi történt velünk a nyáron mit csináltunk stb. De azt szünetben is meg lehet beszélni nem? Az óra többi percében inkább Sehunnal beszélgettem,mert képtelenség volt így a tanárra figyelni.
-És hogy-hogy az igazgató ide hozott át?-kezdte ő a beszélgetést.
-Megbeszélte anyáékkal, hogy mivel elég jó tanuló vagyok így kíváncsi, hogy itt is meg tudom-e állni a helyem.-mondtam.
-Szüleiddel?-kérdezte.
-Igen. Nevelő apámnak nagy haverja az igazgató.-mondtam végül.
-Ahha. Értem.-mondta.
-Mond mindig ilyen ez az osztály?-kérdeztem tőle.
-Általában nem csak mikor elkezdődik a tanév az első két napban ilyen. Tudod elmesélik, hogy mit csináltak a nyári szünetben.
-Értem.
Mire észbe kaptam addigra már kicsengettek. Sehunnal lementünk az udvarra és leültünk az egyik padra. Az osztály fele is így tett vagy kosarazni álltak be. Egész idő alatt éreztem, hogy valaki figyel. Abba az irányba néztem amerről éreztem, hogy figyeltek és a tekintetem találkozott egy magas srácéval. Első ránézésre hasonlított Yodára, mert elálló fülei voltak.Gondolat menetemből Sehun zökkentet ki.
-Látom Chanyeol kinézett magának.-fordultam felé döbbenten.-Ezt nem úgy értem, hogy meg akar magának szerezni mint barátnőt, hanem úgy, hogy mivel ő nem bírja a gazdagokat mint ahogy te is vagy, vagyis mindent meg fog tenni azért, hogy kikészítsen.Nagyon vigyázz vele. Már nem egy diákot készített ki.
Mire hozzá fűznék valamit legjobb barátom Baek jött oda hozzánk.
-Sziasztok.
-Szia.-köszöntünk Sehunnal egyszerre.-Sehun ő a legjobb barátom Beak, Beak ő Sehun.-mutattam be őket egymásnak.
-Örülök, hogy megismerhetlek.-mondta Baek és kezet fogott vele.
-Én is örülök.-mondta Sehun.
-Na csajszi mit is akart az igazgatóbá?-ült le végül mellém.
-Beszélt anyáékkal mivel jó tanuló vagyok, így kíváncsiak, hogy itt is meg tudom-e állni a helyem. Kaptam 1 hónapot a bizonyításra, ha megtudom állni akkor maradok év végéig, ha nem akkor meg vissza megyek hozzátok.-mondtam neki, hogy mit találtak ki anyáék.
-Értem.-mondta Baek szomorúan.
-Naa ne szomorkodj már Baekkie szünetekben úgy is találkozunk meg suli után is tudod. A szombatot meg a vasárnapot úgyis a másiknál töltsük.-mondtam neki mosolyogva.
-Igen tudom.Ja amúgy tényleg! Pénteken ott kéne aludnod nálunk, mert unoka öcsémnek Luhannak lesz szombaton a születésnapja és téged is meghívtak.És mivel tudod,hogy nem ide valósiak így kocsival mennénk át hozzájuk.-mondta immár boldogan.
-Úúh ez remekül hangzik, majd szólók ma anyáéknak.-mondtam mosolyogva.
Sajnos elkellet köszönünk egymástól, mert becsengettek. Még utoljára megöleltem Baeket és Sehunnal az órára mentünk.
-Kedves srác ez a Beak.-mondta.-Mióta ismeritek egymást?-kérdezte.
-Igen az.-mondtam mosolyogva.-Mikor ide költöztünk tavaly akkor a nyáron az interneten ismerkedtünk meg. Időközben kiderült, hogy az osztálytársam.A nyári szünetben sokat találkoztunk és elválaszthatatlanok lettünk.-mondtam neki mosolyogva.
Be mentünk a terembe és helyett foglaltunk a padnál.
-Azt észrevettem.-mondta mosolyogva.-És anyukádék, hogy fogadták őt?
-Elég jól. Bár anyuról tudtam, hogy jól fogadja csak mostoha apámtól féltem. Mivel akkor telt el csak csak egy hét a költözés óta így tartottam mostoha apámtól.De amúgy úgy viselkedik velem mintha a saját lánya lennék.-mondtam mosolyogva.
-Értem.Az jó.-mosolyodott el Sehun is.
A nap hamar eltelt így mire össze pakoltam a cuccomat addigra mindenki kiment a teremből kivéve egy valakit. Chanyeolt.
-Remélem élvezted a mai napot,mert a többit pokollá fogom tenni neked!El fogom érni, hogy kirugjanak az iskolából!-mondta komolyan és azzal ki is ment.
Nem törődve vele lementem az udvarra ahol Baek már várt és elindultunk hozzánk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Új suli [[Befejezett]]
FantasiaMa egy éve, hogy elköltöztünk Szöulba. Anyám férjhez ment a főnökéhez aki egy céget vezet és most Szöulban kell laknom. Mikor ide költöztünk rátaláltam egy igaz barátra az interneten Baek-re aki mint kiderült az osztálytársam. Ő vele hamar össze b...