Sziasztook^^ íme itt van a tizedik fejezetet(: jó olvasást hozzá^^
Reggel kipihenten keltem fel. Ránéztem az órámra és 5:45-öt mutatott. Tehát hamarabb keltem fel a kelleténél. De nem baj. Felkeltem elmentem fürdeni majd felöltöztem. Mikor végeztem akkor volt 5 óra 55 perc. Megfogtam a telefonom és lementem a konyhába és gyorsan össze dobtam egy szendvicset magamnak, meg Baekhyunnak is meg főztem kávét is. Mikor kifőtt a kávé öntöttem ki magamnak is meg Baeknek is tettem bele cukrot meg tejport is. Megterítettem az asztalon, majd a szendvicseket kiraktam egy tányérra.
-Jó reggelt.-jött be Baek a konyhába.-Hogy hogy ilyen hamar fent vagy?-kérdezte.
-Neked is jó reggelt. Nem tudom felkeltem háromnegyed hatkor és nem tudtam volna már vissza aludni, ezért felöltöztem, majd gondoltam megleplek egy kis reggelivel.-mondtam neki mosolyogva.
-Áhh nem kellett volna köszönöm.-mondta majd helyet foglalva leült megenni a szendvicseit meg megitta a kávéját.-Köszönöm ez isteni volt.
-Egészségedre.-mondtam mosolyogva.
Majd míg ő felment a táskánkért, addig én elmosogattam és letakarítottam az asztalt. Mire végeztem az asztal takarításával addigra már Baek is is lejött. Felvettük a cipőnket majd a táskámat a vállamra téve elindultunk ki a ajtón majd bezárva azt a garázs felé vettem az irányt. Mivel bevoltborúlva ezért kocsival mentünk. Kiálltam a kocsival majd megvárva míg Baek beül mellém elindultam a kocsival. Mire az utcából kiértünk már csápolni is kezdett az eső. Mivel nem volt nagy a forgalom, ezért 10-15 perc alatt oda is értünk. Leparkoltam majd a kocsiból kiszállva Baektől gyorsan elköszöntem majd besiettem az iskolába. Telefonomat gyorsan előkapva felhívtam Baeket és megkérdeztem, hogy meddig van ma suliban.
-Fél kettőig vagyok.-mondta.
-Rendben. Akkor majd megvárlak vagy addig elmegyek bevásárolni nem tudom még majd eldöntöm, mert én meg délig vagyok.-mondtam neki.
-Legyél addig Chanyeollal majd együtt elmegyünk bevásárolni max visszük őt is magunkkal.-mondta.
-Rendben. Ha szünetben nem esik az eső, akkor talizunk a padnál és megbeszéljük még rendben de most megyek mert Chanyeol most jön be az udvarról. Szia.-majd azzal bontottam is a vonalat.
-Jó reggelt. Te jó ég teljesen elázott a hajad. Miért nem vetted fel az esőkapádnak a csuklyáját?-kérdeztem tőle hajába simítva.
-Neked is jó reggelt hercegnőm.-mosolygott rám majd ajkaimra hajolva megcsókolt amit készségesen viszonoztam is.
Majd elvált tőlem és haját igazgatva megszólalt.
-Hiába tettem fel állandóan leesett.-mondta.
-Haj te. Ha legközelebb ilyen van, hogy esik az eső, akkor szólj nekem és elhozlak kocsival.-mosolyogtam rá.
-Hát mondjuk akkor csörögnék is ha nem felejtettem volna el elkérni a számod.-mondta és megadtam neki a telefonszámomat majd ő is az övét.
-Tényleg amúgy. Mivel ma Baek fél kettőig van suliban mi meg délig így arra gondoltam és hogyha ez neked nem baj akkor megvárod velem?-kérdeztem félénken.
-Vagy mit szólnál ha addig elmennénk valahova? És majd érte max vissza jönnénk.-mondta az ötletét.
-Ez jól hangzik. De hova mennénk?-lelkesedtem be.
-Mondjuk hozzátok.-mart egyből ajkaimra.
-Hehe. Rendben.-mosolyogtam.
-De majd előtte el kell menjek majd a boltba bevásárolni.-gondolkodott el.
-Hé. És ha utána mennél? Mert nekünk is be kéne vásárolni csak Baek azt mondta, hogy ne menjek együl várjam meg őt is.-mondtam neki.
-Hmm. Ez jó ötlet.-gondolkodott el.
-Rendben akkor megbeszéltük.-öleltem át nyakát.
-Igen de most már menjünk órára.-hajolt ajkaimra egy gyors csókra majd elvált tőlem.-Gyere.
Majd kézen fogott és elkezdett húzni be a terembe. Mikor bementünk az ajtón mindenki felénk kapta a fejét majd elmosolyogtak és tovább beszélgettek a padtársaikkal. Chanyeoltól elválva oda mentem Sehun mellé és mikor leültem egyből faggatni kezdett.
-Ti most együtt vagytok?-kérdezte én meg bólintottam.
-És mikor jöttetek össze és hogy?-faggatott tovább.
Elmeséltem azt mikor Chanyeol elsőnek csókolt meg és vallott szerelmet az iskola nővér szobájában mikor a sebét ápoltam le neki de én meg vissza utasítottam. Majd elmondtam neki azt is, hogy aznap egész éjjel alig aludtam és másnap elmentem a háziorvosomhoz mert nem éreztem jól magam és neki elkellet mondanom mindent, hogy mi történt majd ő adott egy tanácsot. Szóról-szóra mindent elmondtam neki azt is, ami tegnap történt, hogy hogy jöttünk össze.
-Nos akkor gratulálok sokáig. Legyetek boldogok.-mondta mosolyogva.
-Köszönjük a jókívánságokat.-mosolyogtam vissza rá.
-Várjunk csak, akkor tegnap te miattad volt Yeol olyan furcsa?-kérdezte.
-Hogy érted, hogy furcsa?-néztem rá.
-Hát tegnap, hogy mondjam. Teljesen magába volt fordulva alig lehetett hozzá szólni. El volt szomorodva valami miatt csak nem tudtuk mi vagy ki miatt. De így most már tudom, hogy mi volt vele.-mondta.
-Értem.-néztem Chanyeol felé aki minket nézett majd rá mosolyogtam és vissza fordultam Sehunhoz.
-Nem hittem, hogy valaha fogok ilyet mondani de olyan aranyosak vagytok együtt.-mondta mosolyogva.
A nap hamar eltelt és mi Chanyeollal elindultunk hozzánk. Be érve a lakásba letettem a táskámat majd a cipőmet is levéve behúztam Chanyeolt a nappaliba.
-Érzed otthon magad.-nyomtam le a kanapéra.
-Azt hiszem e felől nem lesz gond.-mosolyodott el majd csuklómat elkapva az ölébe húzott és ajkaimra hajolt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Új suli [[Befejezett]]
FantasiaMa egy éve, hogy elköltöztünk Szöulba. Anyám férjhez ment a főnökéhez aki egy céget vezet és most Szöulban kell laknom. Mikor ide költöztünk rátaláltam egy igaz barátra az interneten Baek-re aki mint kiderült az osztálytársam. Ő vele hamar össze b...