Sziasztok^^ meghoztam az ötödik fejezetet remélem tetszik majd(: minden olvasómnak kellemes nyári szünetet kívánok és akik még netán mennének 3 napot suliba azoknak kitartást kívánok(:
Reggel telefonom csörgésére ébredek. Benyúltam a párnám alá és a kijelzőn Baek neve világított.
-Hallo?-vettem fel.
-Szia itt vagyok a ház előtt be mehetek?-kérdezte.
-Persze gyere.-mondtam, majd Baek meg szakította a vonalt.
Kiszálltam az ágyból és lementem a nappaliba ahova már Baek is megérkezett.
-Nem is vagy kész?-kérdezte.
-Mert, hogy?-kérdeztem vissza.
-Szombat van és tudod megbeszéltük, hogy felmegyünk a városba. Elfelejtetted?-mondta Baek.
Amint eszembe jut a felismerés, hogy mit terveztünk mára, gyorsan felszaladtam a szobába rendbe szedni magam és 10 perc múlva már a nappaliban voltam készenlétben.
-Akkor indulhatunk?-kérdeztem.
-Igen.-bólintott és elindultunk.
Kimentünk az ajtón én a garázs felé vettem az irányt és beírva a kódot az ajtaja kinyílt. Mellé sétáltam az ezüstszürke porsche boxster autómhoz és beszállva beindítottam a motort. Mikor ki álltam az utcára vele meg vártam míg Baek bezárja a kaput majd beszálljon mellém. Az úton mint mindig a rádiót Baek irányította mint most is zenéket keresett.
-Na elsőnek merre megyünk?-kérdeztem mikor a piros lámpánál megálltunk.
-Ruhákat kéne nézni.-mondta Baek és ahogy a lámpa váltott el is indultam.
A kedvenc áruházunkhoz az út nem volt hosszú csupán 10 perc és már oda is értünk. Megálltam a szokásos parkoló helyemen és a kocsiból kiszállva azt bezártam majd bementünk az épületbe és ahogy mindig is szoktuk elsőnek nekem nézünk ruhát majd Baeknek. Most is így volt Baek eljött velem a lány részletre és míg én a pulcsik közt válogattam addig Baek kinézett nekem egy kék magas szárú cipőt és egy szürke táskát. Találtam egy csuklyás fekete-fehér színű pulcsit amin rózsaszín írás volt meg egy szaggatott farmer nadrágot. Elmentem az öltözőbe, hogy fel próbáljam és meg mutattam Baeknek.
-Na? Milyen?-kérdeztem mosolyogva.
-Nagyon jól áll. Ezt meg kell venned.-mondta mosolyogva véleményét.
-Akkor megveszem.-mondtam és vissza fordultam az öltözőbe.
Mikor végeztem elmentünk a pénztároshoz kifizettem amit vettem és átmentünk a fiú részletre.
Baek vett magának egy fekete cső farmert, hozzá egy fekete cipőt, egy szürke sálat, és egy lila színű pulcsit. Mikor végeztünk lementünk a kocsihoz és a csomagtartóba bepakoltuk a szatyrokat.
-Ahh én nagyon éhes vagyok már. Miért nem megyünk el a kávézóba ott tudnánk enni is meg megihatnánk most már egy kávét is?!-mondta az ötletét Baek.
-Miért is ne? Menjünk.-mondtam és a kocsiba be szállva elindultunk a kávézóba.
Leparkoltam majd a kocsiból ki szállva és azt be zárva elindultunk be a kávézóba. Mikor bementünk leültünk egy üres asztalhoz és a pincérre nem kellett sokat várni már ott volt az asztalnál. Leadtuk a rendelésünket és egy 20 perc múlva már ki is hozták. Mikor végeztünk az evészettel megittuk a kávénkat is majd fizetve elhagytuk a kávézót. A kocsiba beülve elindultunk hozzánk. Baek kiszállt, hogy az ajtót kinyissa majd én a garázsba beállva kivettük a csomagtartóból a szatyrokat. Mivel már fél 6 volt mire haza értünk és Baek szülei oda voltak egy tárgyaláson és majd csak ők is szintén 2 hét múlva jönnek haza így eszembe jutott valami.
-Hé Baek mit szólnál ahhoz ha 2 hétig itt lennél? Mivel anyáék csak 2 hónap után jönnek haza a te szüleid meg 2 hét után így arra gondoltam, hogy 2 hétig itt lakhatnál így nem lennék egyedül itthon.-mondtam neki.
-Ez jó ötlet.-mondta mosolyogva.-Csak erről még megkérdezem anyáékat is és te is tedd ezt majd holnap úgy is találkozunk és akkor elmondom, hogy mit mondtak. Okés? De ha most nem haragszol akkor én megyek majd csörgök ha haza értem.Szia.-mondta mosolyogva.
-Rendben. Vigyázz magadra, akkor csörögj szia.-köszöntem el tőle.
Mikor kikísértem Baeket elmentem fürdeni majd amiket vettem azokat tettem el.A telefonom hangosan kezdett el csörögni és a kijelzőjén anya volt kiírva. Felvettem beszélgettünk és megkérdeztem tőluk, hogy itt aludhat-e Baek és megengedték majd nem sokkal később le is raktuk. Amint leraktam a telefont az ágyamra megint csörögni kezdett és Baek volt az hogy haza ért s a szüleivel csak holnap reggel tud beszélni. Mikor leraktuk befeküdtem az ágyba és el is aludtam.
ESTÁS LEYENDO
Új suli [[Befejezett]]
FantasíaMa egy éve, hogy elköltöztünk Szöulba. Anyám férjhez ment a főnökéhez aki egy céget vezet és most Szöulban kell laknom. Mikor ide költöztünk rátaláltam egy igaz barátra az interneten Baek-re aki mint kiderült az osztálytársam. Ő vele hamar össze b...