*Λουίς*
Τον πήρα αγκαλιά ,με περασμένο το ενα μου χέρι γύρω του και με το άλλο να του χαϊδεύω αυτές τις καστανοξανθες μπουκλες.
Εκείνος βούλιαξε μέσα στην αγκαλια μου και άρχισε να με φιλαει στο στερνό μου,πάνω από την μπλούζα και εγω τον παρατηρούσα.Φαίνεται τόσο αθώος ,τόσο μικρός ,τόσο γλυκός καθώς είναι χουχουλασμενος μέσα στην κουβέρτα.
Το χέρι μου κατευθύνθηκε προς στο πρόσωπο του,καθώς προσπαθούσα να διώξω τις μπουκλες που έπεφταν πάνω στα μάτια του.
Τα μάτια του ήταν κλειστά αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω αν κοιμόταν.Πάνω μου ένιωθα να ανεβοκατεβαίνει το σώμα του από τις ανάσες του
Μπορούσα να ακούσω και την καρδιά του μέσα από την δική μου.
Το πρόσωπο του φαινόταν τόσο γαλήνιο,τόσο όμορφο!
Τα χείλι του ήταν πολυ κοντά με τα δικά μου που δεν μπορούσα να αντισταθώ.
Άρχισα λοιπον να τα φιλάω στις άκρες.Ένα μικρό χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο του Χάρι ,ο οποίος έκανε τον κοιμισμένο.
-Χάρι..κοιμάσαι?τον ρώτησα ψηθηριζοντας
-Μμμμ...μουρμούρισε
Εγώ συνεχισα να τον φιλάω και σιγά σιγά έβλεπα κι αυτόν να ανταποδίδει με απλά φιλιά.
Παρόλο το σκοτάδι,μπορούσα να διακρίνω τα ματια του που πλέον είχαν ανοίξει παρατηρώντας το φιλί.Έχουν ένα τόσο ιδιαίτερο χρωμα που σε μάγευει!
-Κοιμήσου Χαζα..του ψηθηρισα και απομακρυνθηκα,δεν θα ξυπνας το πρωί.
-Δεν με νοιάζει...ας μην ξυπνήσω ποτε!θελω να ειμαι εδω στην αγκαλιά σου ,να με φιλάς..Για πάντα!
-Κι εγώ το θέλω αυτό χαρι..και θα γίνει..απλα κανε υπομονή.Λοιπόν κοιμήσου τωρα εχεις σχολειο αυριο ,ειπα κι αυτός το αρνήθηκε και με πλησίασε πιάνοντας το πίσω μέρος του λαιμού μου τραβοντας το προς εκεινον.
Έτσι ,άρχισε να με φιλάει παθιασμένα!Μου δάγκωνε το κάτω χείλος μου τραβώντας το προς αυτόν,κάνοντας με να χαλαρώνω και να πονάω ταυτόχρονα!
-Χάζα... του ειπα με βαριά την αναπνοή μου.
- Σσσσσς,με διέκοψε διακόπτοντας το φιλί και απομακρύνθηκε.Σηκώθηκε οκλαδόν πάνω στην αιωρα και τον μιμήθηκα.
-Ώστε δεν νυσταζεις Σταιλς?τον ρωτησα γαργαλωντας τον για λιγα δευτερόλεπτα.
-Καλά λοιπόν!Πες ,τι θέλεις να κάνουμε?Τον ρώτησα ξανά.
-Δεν ξέρω...απάντησε και μου έδωσε ένα πεταχτο φιλί στα χείλι μου.
****************
Γελασα και τον άρπαξα από το χερι και τον κατέβασα από την αιωρα.Τον τράβηξα και τον κόλλησα πάνω σε ένα δέντρο.Έτσι ,με το ενα χέρι κολλημένο στον κορμό και με το άλλο στο στήθος του Χάρι να τον συγκρατει,άρχισα να τον φιλάω παθιασμένα ,χωρίς ανάσες!Οι γλώσσες μας ηταν σαν να μάχονται μεταξύ του μέσα στα στόματα μας.
Ξαφνικά,ένοιωσα το χέρι του Χάρι να μου βγάζει την μπλούζα και το παντελόνι ,αφήνοντας με γυμνό μέσα στο δάσος ,στο οποίο έκανε αρκετό κρύο.
Απομάκρυνε το χέρι μου απο το δεντρο και με τράβηξε προς την αιωρα.Έβγαλε κι αυτός τα ρούχα του και με ξάπλωσε ,συνεχιζοντας να με φιλα.
-Χάρι...ειπα ενδιάμεσα από το φιλί.
-Έλα λουις..δείξε μου τι μπορείς να κάνεις..Μου ειπε προσπαθώντας να επεξεργαστώ τα λόγια του .Τι στο καλό να εννοεί?
Χωρίς δεύτερη σκέψη ,τον γυρνάω και τώρα είμαι εγώ από πάνω του .
Πλέον,δεν φιλούσα το στόμα του αλλά τον λαιμό του ,στον οποίο πεταγωντουσαν φλέβες.Το στόμα που έκανε κυκλικές κινήσεις πάνω στον λαιμό του φιλώντας και πιπιλωντας τον,αφήνοντας του σημάδια.
Οταν πλέον είχα τελειωσει και με τον λαιμό κατευθύνθηκα προς τα κάτω ,περνώντας κατα μήκος όλο του το γυμνασμένο σώμα ,ώσπου φτάνω στο εσώρουχο.
Φαινόταν ξεκάθαρα πρησμένο, δημιουργώντας ένα αρκετά μεγάλο εξωγκομα.
Του τα κατέβασα σιγά σιγά πετωντας το κάτω.
Έτσι,άρχισα να φιλάω την γύρω περιοχή πιάνοντας στα χέρια μου το πέος του.
-Λου..Μη..αναστέναξε κάνοντας να το τοποθετησω στο στόμα μου.
Το ανεβοκατεβάζει μέσα μου καθώς ταυτόχρονα άκουγα σιγανες κραυγές που έβγαιναν από τον Χάρι.
Ύστερα από λίγο,το έβγαλα και άρχισα να το χαϊδεύω τρίβοντάς το στα χέρια μου,χαλαρώνοντας τον Χάρι,ο οποίος τελείωσε πάνω στα χέρια μου.Μετά από λίγο,κατάφερα να τελειώσω κι εγώ.
-Λουίς..μου ειπε και τον πλησίασα δίνοντας του ενα τελευταίο φιλί.
Κατάφερε να αποκοιμηθεί στην αγκαλιά μου ,όπως ειμασταν στην αρχική θέση.
Η ώρα είχε πάει ήδη 8 και είχε καταφέρει να κοιμηθεί μόνο 2ωρες.Εγώ δεν κοιμήθηκα, απλά έμενα από πάνω του, παρατηρώντας όλα του τα πανέμορφα χαρακτηριστικά του.Χεεευ...ξανα😂😂λοιπόν κατάφερα να γράψω κι άλλο ένα.Ειναι λίγο σύντομο αλλά ελπίζω να αξίζει.
Τελικά μπορει και να προλαβαίνω να ανεβάζω μέρα παρά μέρα,από ένα μικρό παρτ.
Απ'ότι φαίνεται δεννμου βγαίνουν κα πολύ μεγάλα😂😢😕αλλα δεν μπορώ να κάνω αλλιως😣
Το ξαναυπεθυμηζω...Σχολιάστε και πείτε μου τι σας αρεσει και τι μπορώ να διορθώσω .
Τα λεμε λοιπον στο επόμενο κεφάλαιο👊💙💚
YOU ARE READING
The Neighbors
FanfictionΗ ζωή του Louis αλλάζει όταν μετακομίζει σε μία νέα περιοχή μαζί με την μητέρα του και τις τρείς αδερφές του.Εκεί δημιουργεί νέες φιλίες και καταφέρνει να ερωτευτεί ένα ψηλό αγόρι με καστανόξανθες μπούκλες και καταπράσινα μάτια. Αντίστοιχα και η ζωή...